Mode & Beauty alle pijlers

Panty's

18-12-2011 20:04 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraagje aan alle ladies;

Hoe lang doe jij met een panty??

Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoord, want ik wil graag weten of het nu aan mij ligt dat die dingen echt geen dag (of avond) overleven bij mij, ongeacht de prijs of merk?! Dat geld natuurlijk niet voor die hele dikke maar de 'normale' zeg maar (15 DEN ofzo)

Laat maar eens horen : -)
Ik doe er meestal 5 keer mee. Sommige dure heb ik al minstens 30 keer gedragen en zijn nog perfect. Die kosten wel 20 euro (holdups) direct handwassen, oprollen in een handdoek, licht wringen, drogen en netjes in een zijden zakje in de lingeriela
Voordeel van holdups, niet telkens aan en uittrekken bij touletbezoek, dus minder 'risicomimenten'
Wow, ok thanx voor je antwoord! Ligt dan toch aan mij hihi..

Welk merk draag je dan meestal of heb je geen vast merk?
quote:fantastissima schreef op 18 december 2011 @ 20:06:

Voordeel van holdups, niet telkens aan en uittrekken bij touletbezoek, dus minder 'risicomimenten'
Ja inderdaad minder risico met hold ups

Altijd zo'n gedoe met toiletbezoekjes en panty haha..
Had nu namelijk verschillende panty's de laatste tijd en kostte toch ook 15¤ maar heb ze vandaag een halve dag aan en al gaatjes, zelfs mijn teen is erdoor! (heb geen lange teennagels ofzo hoor haha..)
ik heb pantys die het nog geen 5 minuten uithouden en ik heb pantys die ik al jaren heb.

wat helpt is de panty iets te groot kopen
Enter

Falke en la perla zijn wel goed maar je moet vooral de siliconen band goed afspoelen dat er geen wasmiddel op blijft zitten, en je bovenbeen niet insmeren want dan kunnen ze makkelijker afglijden. Bij mij blijven ze met een beetje bodylotion die er al een paar uur op zit, ook goed plakken trouwens.
Alles onder de 40 denier: 1 avond.

Daarna zitten er ook lelijke 'dingetjes' in, dus dan wil ik 'm ook niet meer aan.

40 denier een keer of 4?

60 en up: een heel seizoen lang.
Ik haal mn panty's bij Wibra (2 voor 3 euro) en die gaan bij mij een keer of 4/5 mee, dan haal ik mn teen open of zit er een gat bij t kruis :p
Internagelaktisch
De hold ups van de hema zijn ook goed en niet zo duur
ik doe er al gauw een keer of 7 mee, gewoon van de hema, maar dan wel voor 'vermoeide benen' die hebben versteviging bij je voeten (teen en hak) en het bovenste stuk, scheelt een hoop gaatjes!
neem de grootste maat!
quote:Ksenija schreef op 18 december 2011 @ 20:22:

neem de grootste maat!

Die zitten toch immers niet joh!

De hold-ups van AH vind ik ook heel okay.

Sommige panty's trek ik bij het voor het eerst aantrekken al kapot. Gelijk van de hele kleine gaatjes..
Die van de Hema en V&D na 1 keer de prullenbak in.

Die van Oroblu wel 4/5 keer bij 20 denier. Dikker doe ik oneindig lang mee ook na elke keer wassen.
Ik ook maar 1 keer hoor, als het me al lukt om ze aan te krijgen, zonder met mijn vingers erdoor heen te prikken of ze zo hard optrekken, dat ze scheuren.

Als ze alles overleven, gaat het wel fout bij de rits van mijn laars of ik blijf in de auto ergens aan haken.

Ik neem altijd wel een extra panty mee en koop nu geen dure meer.
quote:zammm schreef op 18 december 2011 @ 20:25:

[...]

Die zitten toch immers niet joh!

De hold-ups van AH vind ik ook heel okay.

Sommige panty's trek ik bij het voor het eerst aantrekken al kapot. Gelijk van de hele kleine gaatjes..

Wat nou?

Ik neem echt altijd de grootste, valt veel kleiner uit.

Zit het lekkerder....
Ik koop altijd een paar maten groter.
falke, zijn de beste.
Over die hold-ups; heb je dan een dikke oma-onderbroek aan om de boel warm te houden in de winter? Lijkt me best koud!
quote:monalisalove schreef op 18 december 2011 @ 20:25:

Ik ook maar 1 keer hoor, als het me al lukt om ze aan te krijgen, zonder met mijn vingers erdoor heen te prikken of ze zo hard optrekken, dat ze scheuren.

Als ze alles overleven, gaat het wel fout bij de rits van mijn laars of ik blijf in de auto ergens aan haken.

Ik neem altijd wel een extra panty mee en koop nu geen dure meer.

Zó herkenbaar

Teveel drank op hebben en een panty gaan bij mij ook niet samen. Heb een keer zo hard aan de panty getrokken dat één "pijp" los om m'n been hing.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik koop de grootste maat (heb eigenlijk maat 40/42 maar koop dan XXXL ofzo) maar na één of twee keer zit er toch vaak al een enorm gat in. Mijn benen zijn te lang en ik te onhandig. Ook die extra lange panty's van bijvoobeeld de Hema redden het bij mij niet. Een tijdje heb ik die gaten er gewoon in gelaten als fashion statement en ook omdat ik geen geld had om steeds nieuwe panty's te kopen. Maar op de raarste plekken kreeg ik van onbekende personen te horen 'weet je wel dat er gaten in je panty zitten?' Hihi. Dat vond ik op den duur toch niet zo leuk meer.
quote:dapperedoda schreef op 18 december 2011 @ 20:44:

Over die hold-ups; heb je dan een dikke oma-onderbroek aan om de boel warm te houden in de winter? Lijkt me best koud! Vraag ik me ook af ja
Panty's 3 tot 4x max... De 3e keer doe ik hem al niet meer aan naar een erg chique gelegenheid zeg maar :P ..

Doe mij ook maar holdups.. Of gewone kousen met jarretels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven