Panty's
zondag 18 december 2011 om 20:04
Een vraagje aan alle ladies;
Hoe lang doe jij met een panty??
Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoord, want ik wil graag weten of het nu aan mij ligt dat die dingen echt geen dag (of avond) overleven bij mij, ongeacht de prijs of merk?! Dat geld natuurlijk niet voor die hele dikke maar de 'normale' zeg maar (15 DEN ofzo)
Laat maar eens horen : -)
Hoe lang doe jij met een panty??
Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoord, want ik wil graag weten of het nu aan mij ligt dat die dingen echt geen dag (of avond) overleven bij mij, ongeacht de prijs of merk?! Dat geld natuurlijk niet voor die hele dikke maar de 'normale' zeg maar (15 DEN ofzo)
Laat maar eens horen : -)
zondag 18 december 2011 om 20:06
zondag 18 december 2011 om 20:15
Enter
Falke en la perla zijn wel goed maar je moet vooral de siliconen band goed afspoelen dat er geen wasmiddel op blijft zitten, en je bovenbeen niet insmeren want dan kunnen ze makkelijker afglijden. Bij mij blijven ze met een beetje bodylotion die er al een paar uur op zit, ook goed plakken trouwens.
Falke en la perla zijn wel goed maar je moet vooral de siliconen band goed afspoelen dat er geen wasmiddel op blijft zitten, en je bovenbeen niet insmeren want dan kunnen ze makkelijker afglijden. Bij mij blijven ze met een beetje bodylotion die er al een paar uur op zit, ook goed plakken trouwens.
zondag 18 december 2011 om 20:25
zondag 18 december 2011 om 20:25
Ik ook maar 1 keer hoor, als het me al lukt om ze aan te krijgen, zonder met mijn vingers erdoor heen te prikken of ze zo hard optrekken, dat ze scheuren.
Als ze alles overleven, gaat het wel fout bij de rits van mijn laars of ik blijf in de auto ergens aan haken.
Ik neem altijd wel een extra panty mee en koop nu geen dure meer.
Als ze alles overleven, gaat het wel fout bij de rits van mijn laars of ik blijf in de auto ergens aan haken.
zondag 18 december 2011 om 20:27
quote:zammm schreef op 18 december 2011 @ 20:25:
[...]
Die zitten toch immers niet joh!
De hold-ups van AH vind ik ook heel okay.
Sommige panty's trek ik bij het voor het eerst aantrekken al kapot. Gelijk van de hele kleine gaatjes..
Wat nou?
Ik neem echt altijd de grootste, valt veel kleiner uit.
Zit het lekkerder....
[...]
Die zitten toch immers niet joh!
De hold-ups van AH vind ik ook heel okay.
Sommige panty's trek ik bij het voor het eerst aantrekken al kapot. Gelijk van de hele kleine gaatjes..
Wat nou?
Ik neem echt altijd de grootste, valt veel kleiner uit.
Zit het lekkerder....
zondag 18 december 2011 om 20:52
quote:monalisalove schreef op 18 december 2011 @ 20:25:
Ik ook maar 1 keer hoor, als het me al lukt om ze aan te krijgen, zonder met mijn vingers erdoor heen te prikken of ze zo hard optrekken, dat ze scheuren.
Zó herkenbaar
Teveel drank op hebben en een panty gaan bij mij ook niet samen. Heb een keer zo hard aan de panty getrokken dat één "pijp" los om m'n been hing.
Zó herkenbaar
Teveel drank op hebben en een panty gaan bij mij ook niet samen. Heb een keer zo hard aan de panty getrokken dat één "pijp" los om m'n been hing.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 18 december 2011 om 20:53
Ik koop de grootste maat (heb eigenlijk maat 40/42 maar koop dan XXXL ofzo) maar na één of twee keer zit er toch vaak al een enorm gat in. Mijn benen zijn te lang en ik te onhandig. Ook die extra lange panty's van bijvoobeeld de Hema redden het bij mij niet. Een tijdje heb ik die gaten er gewoon in gelaten als fashion statement en ook omdat ik geen geld had om steeds nieuwe panty's te kopen. Maar op de raarste plekken kreeg ik van onbekende personen te horen 'weet je wel dat er gaten in je panty zitten?' Hihi. Dat vond ik op den duur toch niet zo leuk meer.