Panty perikelen ;)
maandag 11 januari 2016 om 20:42
Tja goed de titel zegt het al. Ik ben best slank, maar wanneer ik een panty draag lijkt het net alsof ik een vetrol op mijn buik heb, zeker als ik ga zitten. Dat komt doordat de panty oprolt en dan een beetje gaat knellen. Ik koop ze altijd al groot omdat anders het kruis tussen mijn benen hangt, dus aan de maat zal het denk ik niet liggen.. Zijn er (bepaalde merken) panty's die dit voorkomen of heeft iemand een andere gouden tip? Ik draag het liefst jurkjes en rokken, maar dit kleedt niet zo mooi af.
maandag 11 januari 2016 om 20:48
Ik heb kledingmaat 36 en koop mijn panty's in maat 40/42 omdat ik anders niet meer kan ademhalen aan het eind van de dag. Plus dat je onder strakke jurken inderdaad zo'n vetrol ziet zitten anders. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er mensen zijn die een panty wel in hun normale maat kopen. Qua lengte is hij dan soms aan de lange kant, maar niet zodanig dat ik steeds moet hijsen
maandag 11 januari 2016 om 20:56
Ik ga voor de push op en corrigerende panty's van Wolford. Niet goedkoop maar corrigeert mooi en kleedt daardoor erg mooi af. De mooiste vind ik deze, vooral onder een jurkje, maar ze hebben ook goedkopere exemplaren die gewoon in de taille zitten. Je kunt het aan de foto's zien als ze corrigerend zijn door het gebruik van de pijltjes. Let ook goed op waar die pijltjes staan.
http://www.wolfordshop.nl ... 0-tights/18854/g500004722
maandag 11 januari 2016 om 21:08
Wow, veel reacties ineens Ik heb zelf ook maat 36 en koop altijd 40/42 als ik een panty nodig heb. Misschien moet ik inderdaad maar eens gaan investeren in duurdere panty's. Ik heb wel een Falke panty, die was aan de dure kant maar daarmee heb ik hetzelfde probleem.
@missmisery wat voor ondergoed draag jij er normaal gesproken onder?
@missmisery wat voor ondergoed draag jij er normaal gesproken onder?
maandag 11 januari 2016 om 21:39
quote:-NummerZoveel- schreef op 11 januari 2016 @ 20:56:
Wat staan die dames links er toch allemaal logisch bij. Vooral die houding van die benen bij onderste foto. Knappe pose met die benen zo!
Mijn tip is ook niet anders dan een veel grotere maat te kopen met daar overheen een broekje tegen afzakken.
Wat staan die dames links er toch allemaal logisch bij. Vooral die houding van die benen bij onderste foto. Knappe pose met die benen zo!
Mijn tip is ook niet anders dan een veel grotere maat te kopen met daar overheen een broekje tegen afzakken.
maandag 11 januari 2016 om 21:50
quote:MinkeDeWit schreef op 11 januari 2016 @ 20:48:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er mensen zijn die een panty wel in hun normale maat kopen.Ja, ik. Ik heb maat 40 en ben 1.80m en koop de extra elastische van Hema, gewoon in maat 40/42. Maar ja extra elastisch dus. En mijn vet zit meer op m'n bovenbenen dan op m'n buik, zal vast ook schelen. Bij mij zakken ze juist af als ik ze (veel) te groot koop.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er mensen zijn die een panty wel in hun normale maat kopen.Ja, ik. Ik heb maat 40 en ben 1.80m en koop de extra elastische van Hema, gewoon in maat 40/42. Maar ja extra elastisch dus. En mijn vet zit meer op m'n bovenbenen dan op m'n buik, zal vast ook schelen. Bij mij zakken ze juist af als ik ze (veel) te groot koop.
maandag 11 januari 2016 om 21:58
quote:MinkeDeWit schreef op 11 januari 2016 @ 20:48:
Ik heb kledingmaat 36 en koop mijn panty's in maat 40/42 omdat ik anders niet meer kan ademhalen aan het eind van de dag. Plus dat je onder strakke jurken inderdaad zo'n vetrol ziet zitten anders. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er mensen zijn die een panty wel in hun normale maat kopen. Qua lengte is hij dan soms aan de lange kant, maar niet zodanig dat ik steeds moet hijsen
Jawel, ik! Maar ik heb een grote maat billen en benen en een kleine maat taille. Dat scheelt een slok op een borrel.
Toen ik zwanger was en voor mijn doen een wat dikkere buik kreeg (maar nog lang niet zo'n zwangere bolling), snapte ik opeens waarom mensen panty's zo naar vinden zitten
Jawel, ik! Maar ik heb een grote maat billen en benen en een kleine maat taille. Dat scheelt een slok op een borrel.
Toen ik zwanger was en voor mijn doen een wat dikkere buik kreeg (maar nog lang niet zo'n zwangere bolling), snapte ik opeens waarom mensen panty's zo naar vinden zitten
zondag 31 januari 2016 om 23:58
Kunert heeft een zeer nauwkeurige maattabel bij hun panty's en bovendien van perfecte kwaliteit. Ik draag zelf vaak de "Leg Control 40" waarvan ik kan zeggen dat ik nooit last heb van knellende en afrollende broekjes. Ook Magie 20 en Magie 40 van Oroblu vallen in deze categorie. Het voordeel van deze panty's zijn, dat je het broekje hoog genoeg kunt optrekken zonder dat het afzakt. Voor de warmere dagen is er de Moonlight 15 van Kunert.
Dit zijn mijn toppers wat betreft pasvorm en kwaliteit/prijs verhouding.
Andere favoriete merken zijn: Cecilia de Rafael, Trasparenze, Cette, Platino (echt alles is goed), Pretty Polly, Falke (alleen de support panty's) en Aristoc.
Wolford (de allerduurste) vind ik niks.
Dit zijn mijn toppers wat betreft pasvorm en kwaliteit/prijs verhouding.
Andere favoriete merken zijn: Cecilia de Rafael, Trasparenze, Cette, Platino (echt alles is goed), Pretty Polly, Falke (alleen de support panty's) en Aristoc.
Wolford (de allerduurste) vind ik niks.