pantydikte
donderdag 24 november 2016 om 16:05
Even een vraag aan jullie.
Ik heb deze winter een gelegenheid waar ik netjes naar toe moet. Ik heb al een jurkje (zwart/gebroken wit) en zwarte pumps.
Ik wilde daar een zwarte panty bij aandoen, maar twijfel nogal over de dikte. Hoeveel denier zou mooi staan? Een echt dikke lijkt me zo sportief onder een nette jurk. Waar zouden jullie voor kiezen?
Ik heb deze winter een gelegenheid waar ik netjes naar toe moet. Ik heb al een jurkje (zwart/gebroken wit) en zwarte pumps.
Ik wilde daar een zwarte panty bij aandoen, maar twijfel nogal over de dikte. Hoeveel denier zou mooi staan? Een echt dikke lijkt me zo sportief onder een nette jurk. Waar zouden jullie voor kiezen?
donderdag 24 november 2016 om 16:42
donderdag 24 november 2016 om 17:33
quote:twilight84 schreef op 24 november 2016 @ 17:29:
Ik trek die dunnere panty's helaas meteen altijd kapot tijdens het aantrekken.
Laatst een doosje van 3: de 3e ging pas goed, de eerste 2 meteen ladders in.
Hebben jullie dat nooit bij die dunne panty's?
Jawel hoor, altijd een paar op reserve . Je kan ook nog proberen de panty's met van die dunne plastic handschoentjes aan te trekken.
Ik zou ook voor max 20 gaan. Vind een dikke panty ook niet echt mooi met pumps.
Hebben jullie dat nooit bij die dunne panty's?
Jawel hoor, altijd een paar op reserve . Je kan ook nog proberen de panty's met van die dunne plastic handschoentjes aan te trekken.
Ik zou ook voor max 20 gaan. Vind een dikke panty ook niet echt mooi met pumps.
donderdag 24 november 2016 om 18:02
quote:twilight84 schreef op 24 november 2016 @ 17:29:
Hebben jullie dat nooit bij die dunne panty's?Tip: wassen van te voren of insprayen met haarlak
Hebben jullie dat nooit bij die dunne panty's?Tip: wassen van te voren of insprayen met haarlak
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 24 november 2016 om 20:43
donderdag 24 november 2016 om 20:50
donderdag 24 november 2016 om 20:54
quote:Mietrot schreef op 24 november 2016 @ 20:50:
[...]
Hier aan de andere kant van de grens (België) spreekt iedereen dan weer van kleedjes.
Dingen die - tenzij je er een stevige legging onder zou dragen - veel te koud zijn voor de winter.Met de zwakke winters hier in Nederland en België kan je prima een jurk met panty dragen. Heb het nog nooit koud gehad.
[...]
Hier aan de andere kant van de grens (België) spreekt iedereen dan weer van kleedjes.
Dingen die - tenzij je er een stevige legging onder zou dragen - veel te koud zijn voor de winter.Met de zwakke winters hier in Nederland en België kan je prima een jurk met panty dragen. Heb het nog nooit koud gehad.