Mode & Beauty alle pijlers

Papberbagbroek en poptrashbroek. Welke schoenen inwinter?

03-09-2019 21:27 76 berichten
Welke schoenen dragen jullie er onder in de winter?
Ik draag in het voorjaar en najaar graag poptrashbroeken met lage sneakers of slippers of sandalen. Skinny jeans draag ik steeds minder en je ziet overal deze nieuwe broeken die ik erg leuk vind. :)

Maar in de winter, met laarsjes?

Hoe dragen jullie het in de winter?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nogsteeds blij voor de vliegtuigtip.

Verder draag ik hem.alleen als ik even toonbaar wil zijn maar verder een luie dag heb (netflixen maar een pakketje verwachten oid)
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Poptrash is toch gewoon een chino zonder rits en knoop?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Eennieweej, ik denk dat lage veterschoenen leuk staan eronder.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
:cencored:


Afbeelding
anoniem_370054 wijzigde dit bericht op 03-09-2019 22:02
51.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het zijn lekkere broeken. In de winter draag ik er een dunne maillot onder.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ah dus die poptrash is van een soort joggingbroekenspul? Dat moet je dan al helemaal opleuken met een paar goede hakken denk ik?

En ben geloof ik nog steeds team trinny en suzanna.

Al vind ik het wel leuk dat er meer modellen broeken te koop zijn dan enkel de skinny.
Tickel schreef:
03-09-2019 21:59
Eennieweej, ik denk dat lage veterschoenen leuk staan eronder.


Ja, ik ook. Ik draag er ook graag lage sneakers onder. Maar in de winter?
Dan zijn lage schoenen zonder sokken echt te koud!
Alle reacties Link kopieren
Snoetje-80 schreef:
03-09-2019 22:03
Ja, ik ook. Ik draag er ook graag lage sneakers onder. Maar in de winter?
Dan zijn lage schoenen zonder sokken echt te koud!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Dankjewel Tickel voor je adviezen,maar voor mij zit er niks leeks bij.
Ik vind alle 4 de schoenen/ ;aarsjes niet mooi.

Geen probleem. Er zijn ergere dingen.
Maar ben zo blij met mijn 2 nieuwe broeken. Wil ze graag in de winter dragen. :hyper:
lilalinda schreef:
03-09-2019 21:49
Wortelbroeken
Uitgebannen door trinny and Susanne
Ivm dikke-reet-effect
Is toch ook zo?! Wat een gedrochten die broeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo’n broek van de Only en trek er gewoon hoge hakken onder aan, ook in de winter. Op kantoor is het warm genoeg voor blote enkels ;)
Alle reacties Link kopieren
Vind het alleen mooi met pumps met hoge hak.
Alle reacties Link kopieren
Even voor de duidelijkheid:

Die poptrashbroeken van de Only zijn toch de joggingstof-met-stretch-chino’s? En paperbagbroeken die dingen met een high waist die zo’n vijf centimer van het einde bijeen gesnoerd worden met een tailleriem?

Dat is toch niet hetzelfde? Of ben ik gewoon te oud om het te begrijpen?

OT: de twintignogwat collega’s met paperbagbroeken (zie omschrijving hierboven) dragen daar dr.Martens onder of brogues/Oxfords in lakleer.
De dertignogwat collega’s dragen met name de poptrashvariant (zie omschrijving hierboven) en daar gaan zomer en winter witte gympen onder. Ik zie Adidas en Veja gympen.

Ikzelf ben inmiddels tot de veertigers toegetreden en drentel conform leeftijdsgenoten op mijn werk in skinny, degelijke doch nette enkellaarzen, suf shirt of bloesje met een blazer.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ben rven aan het googlen, maar volgens mij heb je gelijk en zijn het twee verschillende broeken.
Alle reacties Link kopieren
Die paperbagbroeken vind ik bizar lelijk.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
03-09-2019 21:29
Ik word oud...
Ik voelde me met mijn bijna 30 juist te jong omdat het me niks zei.
Yes die Pop trash broeken zijn van dik beetje glanzend joggingbroek stof zonder knoop of rits en ziet er een beetje uit als een skinny pantalon.

Zit echt heerlijk.
lemoos2 schreef:
03-09-2019 22:50
Even voor de duidelijkheid:

Die poptrashbroeken van de Only zijn toch de joggingstof-met-stretch-chino’s? En paperbagbroeken die dingen met een high waist die zo’n vijf centimer van het einde bijeen gesnoerd worden met een tailleriem?

Dat is toch niet hetzelfde? Of ben ik gewoon te oud om het te begrijpen?

OT: de twintignogwat collega’s met paperbagbroeken (zie omschrijving hierboven) dragen daar dr.Martens onder of brogues/Oxfords in lakleer.
De dertignogwat collega’s dragen met name de poptrashvariant (zie omschrijving hierboven) en daar gaan zomer en winter witte gympen onder. Ik zie Adidas en Veja gympen.

Ikzelf ben inmiddels tot de veertigers toegetreden en drentel conform leeftijdsgenoten op mijn werk in skinny, degelijke doch nette enkellaarzen, suf shirt of bloesje met een blazer.


Ja, het zijn twee verschillende broeken, maar lijken toch een beetje op elkaar.

Waarom zou je in een suf blousje rondlopen als veertiger?
ik begrijp dat niet. Je wilt er toch leuk uitzien?
Zo'n broek dus: https://www.only.com/nl/nl/on/damesmode ... 6329_Black
Alle reacties Link kopieren
Snoetje-80 schreef:
03-09-2019 23:01
Ja, het zijn twee verschillende broeken, maar lijken toch een beetje op elkaar.

Waarom zou je in een suf blousje rondlopen als veertiger?
ik begrijp dat niet. Je wilt er toch leuk uitzien?
Ik werk met pubers. Ik ben moeder van een jongen van acht. Ik heb een hond en een kat. Ik kies voor strijkvrij, met de eeuwige ‘dit is geen vlek maar de print’ look :-D. Voor mijn eigen gevoel draag ik daar wel weer retedure (en in mijn ogen mooie) lingerie onder.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wolkewitje, die eerste broek vind ik leuk.

De middelste ook, maar die schoenen met sokken kunnen er echt niet bij. Vind ik dan.

Iemoos, maar dan nog kun je toch leuke kleding aan doen? Ik hoop dat ik na mijn veertigste niet zal denken 'als het maar makkelijk is' :proud: ;-D
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
03-09-2019 21:58
Poptrash is toch gewoon een chino zonder rits en knoop?
Precies. Ik heb er nu 1 aan met krijtstreep :lol: ook fijn met kerst met een mooie bloes!

Vandaag gecombineerd met sneakers, lage veterschoenen zou ook prima kunnen. Hakken zou ik het mooist vinden maar dan ga ik toch voor makkelijk, bovendien heb ik rugklachten op het moment.
Voor de winter vind ik het ook lastig, omdat ze net op/boven je enkel eindigen.

Oh, en ik ben bijna 44 trouwens ;-))
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het probleem, maar dan met m’n mom jeans. Ik heb zo’n hekel aan koude enkels!
Alle reacties Link kopieren
Snoetje-80 schreef:
03-09-2019 23:10
Wolkewitje, die eerste broek vind ik leuk.

De middelste ook, maar die schoenen met sokken kunnen er echt niet bij. Vind ik dan.

Iemoos, maar dan nog kun je toch leuke kleding aan doen? Ik hoop dat ik na mijn veertigste niet zal denken 'als het maar makkelijk is' :proud: ;-D
Ja maar ik vind mijn bloesjes ook leuk. Alleen de pubers schudden meewarig hun hoofd. “U lijkt wel mijn moeder!/Mevrouw Lemoos, waarom dacht u dat het een goed idee was om zo’n ding met een kattenprintje/tijgerprintje/zebraprintje te kopen?/ Mevrouw kijk, dit staat op Wish, dat kunt u nog wel hebben hoor”.

Ik ben ook zo oud als hun moeder en die vind ik ook niet verkeerd qua kleding op de doorsnee ouderavond. Ik ben te oud voor shirtjes met daarop ‘Icon’ of ‘Balenciaga’. En ik heb ook niet meer zo’n wespentaille voor een ‘bijna crop top’. En ik vind mijzelf weer te klein (en stiekem te jong) voor vormloze tunieken. Maar inderdaad, praktisch gaat in mijn huidige levensfase voor op mooi.
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven