Parfum outlet?
maandag 11 juli 2016 om 13:54
maandag 11 juli 2016 om 14:34
Parfum is één van de weinige dingen waar ik veel geld aan uitgeef. Zo´n van-de-vrachtwagen-parfums worden vaak uit magazijns gestolen, wat de heren Dief niet lijken te weten is dat daar ook de over-datum dingen worden bewaard en die ruiken bepaald niet lekker. Hetzelfde geldt voor alle namaakspullen. Beter een origineel goedkoop parfum (bijvoorbeeld van Otto Kern, Naomi Campbell, S.Oliver) dan de outlet van de dure.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 11 juli 2016 om 14:35
Ik heb zo'n 2 jaar geleden verschillende parfums gekocht bij superwinkel.nl
Ik wilde bepaalde parfums hebben en het scheelde toen behoorlijk veel met de (aanbiedings)prijzen van de douglas, ici paris, etc.
Ik wilde bepaalde parfums hebben en het scheelde toen behoorlijk veel met de (aanbiedings)prijzen van de douglas, ici paris, etc.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
maandag 11 juli 2016 om 15:32
quote:Wilhelmina82 schreef op 11 juli 2016 @ 14:50:
www.parfumsuper.nl is goedkoop en betrouwbaar.Die bedoelde ik ook. Toen ik er bestelde heette deze inderdaad nog parfumsuper.nl, maar tegenwoordig dus superwinkel.nl
www.parfumsuper.nl is goedkoop en betrouwbaar.Die bedoelde ik ook. Toen ik er bestelde heette deze inderdaad nog parfumsuper.nl, maar tegenwoordig dus superwinkel.nl
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
maandag 11 juli 2016 om 16:39
vrijdag 15 juli 2016 om 09:23
quote:divadevil schreef op 12 juli 2016 @ 06:42:
[...]
Was eigenlijk best serieus bedoelt. Haal daar zelf ook mijn parfum vaak scheelt de helft of nog minder van de prijsRaad jij TO nou echt aan om te informeren waar ze gestolen parfum kan kopen?
[...]
Was eigenlijk best serieus bedoelt. Haal daar zelf ook mijn parfum vaak scheelt de helft of nog minder van de prijsRaad jij TO nou echt aan om te informeren waar ze gestolen parfum kan kopen?
maandag 25 juli 2016 om 18:20
Genoeg keus indd. Ik bestel vaker bij http://www.laparfumia.nl/. ook heel goedkoop en meestal wel kortingscodes.