Paula's choice
woensdag 3 april 2013 om 20:03
Zijn jullie bekend met de exfoliant (BHA & AHA) van Paula's choice?
Ik hoorde dat een exfoliant goed is voor tegen puistjes en beter is dan een normale scrub.
Ik heb al jaren last van puistjes en ik word er niet goed van! Ik ben al lang uit m'n pubertijd. De ene keer is het erger dan de andere keer.
Ik hoorde dat een exfoliant goed is voor tegen puistjes en beter is dan een normale scrub.
Ik heb al jaren last van puistjes en ik word er niet goed van! Ik ben al lang uit m'n pubertijd. De ene keer is het erger dan de andere keer.
woensdag 3 april 2013 om 20:18
woensdag 3 april 2013 om 20:27
BHA en dan niet van Paula.
Wel eens geprobeerd, maar vond ik niet fijn.
Ik heb van Jetske Ultee en ben er blij mee.
Maar ik heb ook BHA van de dermatoloog gehad en werkte ook prima, alleen dit vind ik wat fijner.
Scrub is sowieso niet goed bij acne. (heeft er ook niets mee van doen)
Maar geen AHA nemen, maar BHA.
Wel eens geprobeerd, maar vond ik niet fijn.
Ik heb van Jetske Ultee en ben er blij mee.
Maar ik heb ook BHA van de dermatoloog gehad en werkte ook prima, alleen dit vind ik wat fijner.
Scrub is sowieso niet goed bij acne. (heeft er ook niets mee van doen)
Maar geen AHA nemen, maar BHA.
woensdag 3 april 2013 om 21:57
ik heb de bha geprobeerd, neem niet de gel of de creme maar echt de vloeistof en dan de 2 % in plaats van de 1 anders heeft het echt geen nut, en gebruik ook een niet comedogene creme anders droogt het uit ( het gaat schilferen door de bha en je huid wordt gevoeliger voor de zon) en gaat je huid nog meer vet aanmaken wat je porien verstopt.
paula is prima, andere merken ken ik niet, ik gebruikte het vooral omdat er geen zooi in zit, dus andere merken die mensen aanbevelen kun je ook proberen.
maar geen huismerken, bha heeft een bepaalde ph waarde nodig om goed te kunnen werken, en die hebben die goedkope huismerken vaak niet
paula is prima, andere merken ken ik niet, ik gebruikte het vooral omdat er geen zooi in zit, dus andere merken die mensen aanbevelen kun je ook proberen.
maar geen huismerken, bha heeft een bepaalde ph waarde nodig om goed te kunnen werken, en die hebben die goedkope huismerken vaak niet