Mode & Beauty alle pijlers

permanente make up

07-10-2013 11:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs "full lips" permanente make up laten zetten/doen

2 november ga ik voor een eye liner.

Zijn er hier mensen met ervaring m.b.t bovenstaande?

Ik vond het een zeer onprettig gevoel, maar het was te doen. Ze zei wel dat de lippen het pijnlijkst waren.

Ik zit nog in het genezing proces, dus op het moment zit er nog een korst op mijn lippen.

Heb voor mijn vakantie ook My scara gehad, een mascara die drie weken blijft zitten, ook na zwemmen douchen enzo, maar dat vond ik minder. Bij het zetten moest ik heel erg tranen van de stof die prikte, en mijn wimpers braken af omdat ze hard waren. Verder wel handig voor die ene keer op vakantie, maar niet voor herhaling vatbaar.
some people are so broke, all they have is money.
Ik zou het niet doen, zeker niet als er nog geen echte manieren zijn om tatouages 100% terug te draaien. Misschien dat over tien jaar blonde wimpers, natuurlijk gekleurde lippen en puur natuur dé look zijn, dan zit je toch maar mooi met je lijntjes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ik heb permanente eyeliner,de pijn viel mee.

er werd eerst verdovingszalf op mijn oogleden gesmeerd ,dat moest een kwartiertje inwerken en daarna begon het tatoeeren.Net op het moment dat ik dacht,het voelt niet echt prettig meer,was het al klaar.tenminste ,ik moest nog 2x terug komen om het af te maken.elke keer duurde zo,n 10 minuten.
Carpe Diem
ps

ik heb het nu 7 jaar en nooit spijt van gehad,zelfs als ik ga zwemmen of een dagje strand doe heb ik altijd sprekende ogen.
Carpe Diem
Je kunt te wimpers ook gewoon laten verven. In 20 jaar nog nooit afgebroken harde wimpers gehad en het houdt 6 weken.

Permanente make up zou ik niet willen. Te veel prutsers die het zetten en dan loop je mooi voor schut.
Het grote risico met permanente make-up is dat het heel erg precies komt in welke huidlaag de pigmenten terecht komen. In de praktijk komt zo'n 30% niet diep genoeg, waardoor het sneller uitgroeit dan de beloofde 5 jaar en 30% komt te diep, wat inhoud dat dat deel nooit meer uitgroeit.

Heel veel mensen die zijn begonnen aan permanente make-up kunnen dus uiteindelijk niet meer anders dan een tatoeage laten zetten, omdat er een rafelig lijntje is overgebleven.
Wat houdt die full lips behandeling in? Heb je dan permanent een kleur lipstick op je lippen of een soort lipliner? Ik zou permanente make up niet aandurven, straks vind je het niet mooi meer, maar dan zit je er wel mee.
de full lips is bedoeld voor onregelmatigheden in je lippen recht te trekken. Of voor mensen die heel weinig kleur van zichzelf hebben.

Je krijgt dan inderdaad een randje wat daarna in geschaduwd word.

Nu is het zo dat de meeste mensen denken aan een felle kleur, dat is niet zo. Het vervangt je lippenstift niet, die zal je moeten blijven gebruiken, maar het is wel zo, dat als je lippenstift eraf is, je nog steeds sprekende lippen hebt.

Het is heel subtiel en het vrouwtje die het bij me deed, had het zelf ook...het was echt mooi.

Als je het niet elk jaar bij houdt, slijt het er gewoon weer af.

Ik ben wel eens met de opmerking dat je moet weten waar je het doet...met dit soort dingen betekend goedkoop vaak duurkoop. Dus kan je beter wat meer uitgeven aan een goede dan goedkoop bij een slechte.
some people are so broke, all they have is money.
Ik heb al jaren een lijntje boven mijn ogen. Heel strak en dun, zonder mascara heb ik sprekende ogen. Ik vind het mooi, als het lijntje vervaagd, laat ik het bijwerken.

Ik vond het wel erg pijnlijk. Ik heb een week met dikke ogen gelopen, maar dat kan ook aan mij hebben gelegen, een vriendin die het ook heeft laten doen had nergens last van.
Always look on the bright side of life
Tattoo Dex in Rotterdam. Heb je ook levenslange garantie. Zij is echt goed.

Ga niet gelijk voor een dikke streep. Je kan altijd later terug zonder extra kosten om het wat breder te laten zetten.

Fijn is het niet, maar dat moet je er gewoon voor over hebben als je het echt graag wil.
Ik heb zelf eyeliners aan de bovenkant laten zetten en op mijn linkeroog zit het er nog steeds. Overigens, niet heel opvallend of zo want als ik er niks van zeg, valt het ook niet op. Met wat ik nu weet zou ik zelf nooit meer laten doen. Bij mij moest het drie keer en dat was heel pijnlijk. Bovendien zag ik de dag erna uit alsof ik met Mike Tyson was wezen sparren. Inmiddels ben ik zelf heel bedreven in eyeliner zetten en zie ik de meerwaarde van een tattoo niet in.
Ik heb permanente wenkbrauwen, en ben er heel heel heel erg blij mee!

Geen wenkbrauwen a al Barbie maar gewoon een natuurlijke look, dat na een jaartje mensen tegen me zeiden: goh jouw wenkbrauwen zien er altijd zo netjes uit

Ik moet nu na 2 jaar wel de kleur weer een beetje bijwerken maar echt helemaal vervaagd is t nog steeds niet
Ik heb nu ruim een jaar eyeliner boven en een heel dun randje beneden. Ben er zó super blij mee! (ik ben allergisch voor make up)

Heb trouwens eerst een heel dun lijntje laten zetten en na 2 maanden heb ik de bovenste lijn iets dikker laten maken. Beter eerst te dun dan meteen te dik.

Ja, het deed wel gruwelijk veel pijn maar dat had ik er voor over. Heb ook een aantal dagen met dikke ogen rond gelopen, maar dat boeide mij niet. En wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Tenminste, ik vond dat ik hier niet over mocht piepen. Wel toestemming gevraagd om te vloeken tijdens het zetten.
Dit is al een oud topic, maar ik ben nieuwsgierig of er nieuwe ervaringen zijn, wellicht dat de technologie is veranderd waardoor het minder pijn doet? Zijn er mensen die alleen een foto van hun oog willen plaatsen zodat ik een idee kan krijgen hoe het eruit komt te zien? De plaatjes op internet zien er mij te gelikt uit en sommige foto's staan bij verschillende salons. Ze gebruiken dan elkaars foto's lijkt me dan?

Zelf zit ik te denken aan eyeliner boven.

En is het inderdaad 'permanent' ? Want ik lees bijvoorbeeld ook verhalen van mensen die hun wenkbrauwen hebben laten doen en dat dan met een jaar vervaagd..

Zijn er tips voor salons wellicht? Alvast dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven