Mode & Beauty alle pijlers

Philips Epilator Satinelle

08-08-2012 16:51 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring hiermee?

Ik wil hem graag gaan kopen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie hem aanraden!

Philips Epilator Satinelle kopen?

Totaal aantal stemmen: 3

Ja Geen stemmen
Nee (67%)
Geen ervaring mee (33%)
Heb ik geen ervaring mee, maar ik kan je wel de panasonic ESWD72 aanraden!

Doe er alles, ja echt alles mee! Heel handig al die verschillende koppen die er op kunnen en ook nat en droog te gebruiken!
quote:feestje_nu schreef op 08 augustus 2012 @ 16:54:

Heb ik geen ervaring mee, maar ik kan je wel de panasonic ESWD72 aanraden!

Doe er alles, ja echt alles mee! Heel handig al die verschillende koppen die er op kunnen en ook nat en droog te gebruiken!Ziet er goed uit ja, maar hij ligt wel ver boven mijn budget! Mocht ik slechte reacties krijgen over de Philips, dan zal ik er voor moeten sparen!
Hier blij met de Braun Silk Epil!
Hier een jaartje ongeveer de Philips satinelle gebruikt. Kon toen al een nieuwe kopen omdat hij na verloop van tijd heel slecht onthaarde. Er bleven veel haren (zichtbare lengte) zitten zelfs wanneer ik 3 keer over hetzelfde oppervlak ging en ik heb hem altijd goed onderhouden.

Ik heb nu sinds een paar maanden een Braun Silk Epil en ben er heel tevreden over: veel mogelijkheden en een glad resultaat. Wel duurder ja, maar volgens mij heb je dan ook betere kwaliteit.
Degene met de Braun Silk Epil... Ik ging op bol.com kijken naar de prijzen.. Ze verschillen echter van ¤40,- tot ¤180,-. Welk model hebben jullie?
Ik vond die van Panasonic tien keer niks, heb hem gelukkig terug kunnen sturen.
Ik heb ook de braun silk epil. De eerste van 7. Wet en dry. Ik vind hem echt heel fijn! Was mijn eerste epileerapparaat, ik vind hem wel wat herrie maken, waardoor ik hem eerst niet op mijn huid durfde te zetten, maar daar ben je zo doorheen. (alleen mijn bikinilijn en oksels durf ik nog niet aan).

Inmiddels, als je het bij houdt vind ik het op mijn benen zelfs een best prettig prikkelend gevoel, zeker onder water.

Ook fijn dat er een ladyshave kop bij zit.

En als jij op internet naar prijzen gaat kijken en gaat vergelijken, sommige winkels verkopen hem echt te duur, dan valt de prijs best mee.

Ik heb hem 2 jaar geleden geloof ik voor nog geen 100 euro gekocht (buitenland)

Wel jammer, scheren is sneller (maar daar krijg ik al snel stoppels van en een droge geïrriteerde huid). En je moet hem niet vergeten op te laden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven