philips lumea precision
zondag 26 februari 2012 om 22:20
Hoi,
via insiders mag ik de lumea testen. Zijn hier nog meer testers aanwezig?
Dit zou een pijnloze manier van ontharen zijn. Echter ben ik het daar niet mee eens. Ik was net bezig met de 2e sessie maar ben halverwege gestopt. Ik vond de 2e sessie pijnlijker als de eerste. Zijn er hier nog meer ervaringen?
via insiders mag ik de lumea testen. Zijn hier nog meer testers aanwezig?
Dit zou een pijnloze manier van ontharen zijn. Echter ben ik het daar niet mee eens. Ik was net bezig met de 2e sessie maar ben halverwege gestopt. Ik vond de 2e sessie pijnlijker als de eerste. Zijn er hier nog meer ervaringen?
zondag 26 februari 2012 om 22:41
Ik heb m ook via insiders... Ik vond de tweede behandeling juist minder pijnlijk! Want nu wist ik dat ik eerst heeeeel goed moest scheren en heb ik bij de bikinilijn stand 3 ipv stand 4 gebruikt en dat scheelde veel.
Ik heb gelezen dat het niet zo is dat de haren hierna ook echt voor altijd wegblijven, je blijft het dus elke 4-6 weken moeten blijven gebruiken. Dat vind ik wel een tegenvaller, nu een hoop moeite voor niets, als het apparaat straks teruggaat. Vind het dus wel veel moeite en tijdrovend.
Had je je wel goed geschoren? Bij het minste geringste stoppeltje doet het bij mij ook zeer...
Ik heb gelezen dat het niet zo is dat de haren hierna ook echt voor altijd wegblijven, je blijft het dus elke 4-6 weken moeten blijven gebruiken. Dat vind ik wel een tegenvaller, nu een hoop moeite voor niets, als het apparaat straks teruggaat. Vind het dus wel veel moeite en tijdrovend.
Had je je wel goed geschoren? Bij het minste geringste stoppeltje doet het bij mij ook zeer...
maandag 5 maart 2012 om 12:29
Ja, ik ben aan het testen op dit moment.
De eerste keer heb ik gelijk de benen gedaan. Ik had hem iets te hoog staan (te veel prikkels) en nadat ik hem lager had gezet ging het prima. Ik vind het wel lastig dat je niet direct resultaat ziet en dus moet afwachten op verminderde teruggroei. Het voelde daarom ook zeer raar om daarna gewoon te scheren om de haren te verwijderen, want het apparaat verwijdert zelf geen haren.
De tweede keer heb ik mijn oksels gedaan. Vond het flitsen zo dicht bij mijn gezicht best een beetje eng in het begin. Mijn oksels voelen na die tijd best wel een heel klein beetje schraal. maar wellicht moet mijn huid nog even aan alles wennen.
Qua geldinvestering kan ik er nu nog niet heel veel over zeggen. Het lijkt inderdaad wel veel geld maar als daardoor de haren wegblijven???
De eerste keer heb ik gelijk de benen gedaan. Ik had hem iets te hoog staan (te veel prikkels) en nadat ik hem lager had gezet ging het prima. Ik vind het wel lastig dat je niet direct resultaat ziet en dus moet afwachten op verminderde teruggroei. Het voelde daarom ook zeer raar om daarna gewoon te scheren om de haren te verwijderen, want het apparaat verwijdert zelf geen haren.
De tweede keer heb ik mijn oksels gedaan. Vond het flitsen zo dicht bij mijn gezicht best een beetje eng in het begin. Mijn oksels voelen na die tijd best wel een heel klein beetje schraal. maar wellicht moet mijn huid nog even aan alles wennen.
Qua geldinvestering kan ik er nu nog niet heel veel over zeggen. Het lijkt inderdaad wel veel geld maar als daardoor de haren wegblijven???
maandag 5 maart 2012 om 14:25
Silk'n verkoopt een soort gelijk apparaat, maar wel een stuk goedkoper. Geen ervaring ermee. http://www.silknflashandgo.eu/nl/
maandag 12 maart 2012 om 21:31
Ik ben ook aan het testen via de insiders. Bij de eerste sessie stond ik er neutraal over of het wel zou werken, maar na de derde sessie weet ik dat het werkt. Op mijn grote tenen komen de haren niet meer terug, onderbenen zijn bijna kaal. Oksels zijn ook al veel minder maar daar groeien nog haren. Bikinilijn komen de haren terug maar zachter en ze groeien niet meer in en geen irritatie meer. Ik weet dat dit geen definitieve ontharing is maar ik ben wel van plan om het toestel te houden en het zeker te onderhouden. Ik gebruik stand 5 voor tenen, benen en oksels en stand 3 voor bikini. Het doet helemaal geen pijn. Ga helemaal blij zijn dat ik het toestel kan gebruiken zonder te moeten scheren, want ik heb telkens wondjes van het scheren.