Mode & Beauty alle pijlers

Philosophy, welke?

23-03-2012 21:11 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag van Philosophy de miracle worker en Hope in a jar bestellen via internet. Kunnen deze twee produkten na elkaar gebruikt worden?

De een is een anti-aging, de andere een moisturizer.

Omdat het best duur is, daarom eerst hier maar eens vragen, wie gebruikt dit ook?

Iris
Ik dacht dat het om titels van boeken ging:-).
Hope in a jar, dat claimen ze allemaal , alleen hoop in een potje bestaat echt niet.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
O de hoop bestaat wel, maar of die hoop vervuld wordt is weer iets anders
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zou gaan voor de filosofie dat het goed is zoals het is en dat er zoveel echt leuke dingen van dat dure geld te kopen zijn
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Onbekend maakt Onbemind. Al jaren geleden was het Oprah Winfrey die de 'massa' deed kennismaken met het merk Philosophy. Iris80: je kunt na de miracle worker uiteraard de hope in a jar gebruiken. Hangt er wel een beetje vanaf hoe vet je huid is aangezien de miracle worker ook al een vochtinbrenger is. Je kan het uiteraard ook in de winkel proberen
Toch maar proberen, ik ben benieuwd.

Jammer dat hier niemand het gebruikt.
ik gebruik miracle worker echt een fijne creme trekt goed in en mijn huid is lekker zacht.

binnenkort ga ik ook het serum kopen.
quote:xantippe schreef op 23 maart 2012 @ 21:48:

Ik zou gaan voor de filosofie dat het goed is zoals het is en dat er zoveel echt leuke dingen van dat dure geld te kopen zijn

maar daar betaal je voor met levenservaring, en daar krijg je rimpels van.
quote:1970 schreef op 24 maart 2012 @ 13:58:

ik gebruik miracle worker echt een fijne creme trekt goed in en mijn huid is lekker zacht.

binnenkort ga ik ook het serum kopen.Kan ik Hope in a jar naast de miracle gebruiken of is dit wat overdreven?
quote:Iris80 schreef op 24 maart 2012 @ 17:07:

[...]

Kan ik Hope in a jar naast de miracle gebruiken of is dit wat overdreven?

zou het bij 1 product houden.

Minder belastend en laat je de huid-eigen functies in tact.

En als je 2 producten moet gebruiken, is de 1e niet goed voor je.
quote:Iris80 schreef op 24 maart 2012 @ 17:07:

[...]

Kan ik Hope in a jar naast de miracle gebruiken of is dit wat overdreven?

Je bedoelt eerst de ene creme smeren en daarna gelijk de andere? dat zou ik persoonlijk niet doen.

Of bedoel je s'ochtends miracle worker en s'avonds hope in a jar dat zou wel kunnen,hope is iets vetter dan miracel dus die zou ik persoonlijk s'avonds gebruiken.
quote:1970 schreef op 25 maart 2012 @ 11:58:

[...]

Je bedoelt eerst de ene creme smeren en daarna gelijk de andere? dat zou ik persoonlijk niet doen.

Of bedoel je s'ochtends miracle worker en s'avonds hope in a jar dat zou wel kunnen,hope is iets vetter dan miracel dus die zou ik persoonlijk s'avonds gebruiken.

Ik dacht eigenlijk achter elkaar te gebruiken.

Maar wat jij zegt is misschien toch beter.

Heb je ervaring met deze producten? En, wat is jouw ervaring?
Ik ga Hoop in à jar binnenkort ook kopen. Is wel duur maar ja, als je niks probeert......
quote:Anne1977 schreef op 31 maart 2012 @ 20:10:

Ik ga Hoop in à jar binnenkort ook kopen. Is wel duur maar ja, als je niks probeert......het is geen Nederlandse Hoop
Tja.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven