Mode & Beauty alle pijlers

Piercings

06-10-2015 21:01 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een helixpiercing en 2 gaatjes bij m'n oorlel aan allebei de kanten. Ben benieuwd of jullie piercings hebben en het pijn deed en wat jullie ervaringen daarbij zijn en/of nog van plan zijn om er 1 te gaan zetten en zoja waar? Brand maar los.
quote:2east schreef op 07 oktober 2015 @ 08:51:

1 Helix

1 wenkbrauw

oorbellen

[...]

Die snap ik niet helemaal...!?

Keuzes, ja. op enig moment wilje misschien vanuit levensfasen en of levenswijheid geen piercings meer, maar je werk? Anders dan veiligheid en hygiene geloof ik dat er geen enkele reden is om piercings niet te dragen.

Ben ooit eens afgewezen bij een sollicitatie. hun motivatie: Ik was absoluut de beste kandidaat, en sloot ook zeer goed aan bij de rest van het team, echter het feit dat ik zichtbare piercings had maakte mij ongeschikt omdat ik niet representatief was voor de betreffende firma. Uiteraard konden ze er uit, maar ze wilden niet het risico lopen dat ik op een dag op mijn werk kwam en ik was mijn piercings vergeten uit te halen.

Ik heb het betreffende bedrijf voorgesteld om voor de volgende vacature maar personeel te werven in Noord Korea, omdat iedereen daar er het zelfde uit ziet.

Volgens het anti-discriminatiebureau overigens, ging dit bedrijf met zijn motivatie wel erg op en over het randje van de wet. Heb er geen zaak van gemaakt, maar toch.....Ik hou zelf van piercings maar moet wel toegeven dat ik piercings en tattoos eigenlijk niet onder discriminatie vind vallen qua werk. Huidskleur en haarstructuur word je mee geboren, maar voor die piercings en tattoos kies je toch echt zelf. Ik heb er dan ook geen problemen mee om eventuele zichtbare piercings eruit te halen voor werk. Maar mijn tongpiercing zit helemaal naar achteren dus die kun je onmogelijk zien (ik praat niet met mijn mond overdreven ver open) en mijn lip heb ik er al tijden uit dus dat hoeft gelukkig niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Nu:

-Beide tepels, ringetjes

-Verticale clithood

-Septum een tunneltje maar draag er zelden een ringetje in😳.

Gehad;

-Horizontale clithood, deze gewisseld voor een triangle ivm meer stimulatie.

Triangle gewisseld voor VCH ik was op het ringetje uitgekeken.

- female guiche, verticaal geplaatst. Deze 2x laten zetten. Maar het genas me te langzaam😬.

Geen plannen voor meer. En zichtbare piercings op in elk oor 1 gaatje na, is niet geaccepteerd ivm werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven