Mode & Beauty alle pijlers

Plak BH

28-07-2015 08:14 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies,

Heeft iemand ervaring met plak BH's? En zoja, welke zou je aanraden of afraden?

Een vriendin van mij heeft die van Hunkemoller aangeraden, maar ik vraag me af of die genoeg steun zouden geven. Ik heb nogal een grote cup (gelukkig zit alles wel nog waar het moet zitten ;) ). Goedkoop zijn die dingen ook niet, dus ik zou niet graag een miskoop doen.

Alvast bedankt voor tips... :D
Voor mijn C cup werkte die van de hunkemoller prima.
Heb zelf ook die van de hunkemoller. 1x gebruikt op een bruiloft en daarna weggestopt in de hoop hem nooit meer te zullen vinden. Ten eerste, het enige dat het doet is je borsten een beetje bij elkaar drukken, geen support dus alleen 'cleavage'.

Ten tweede plakt hij alleen op droge huid en ademt de BH vervolgens niet. Dat betekent dat al je zweet dus onder de plaklaag blijft zitten en hij na een niet al te lange tijd hij vanzelf los begint te komen. Ik heb de hele dag heen en weer moeten lopen naar het toilet om dat ding opnieuw vast te plakken en voelde me niet echt fris aan het einde van de dag.

Hangt er dus een beetje vanaf hoe lang je van plan bent om hem te dragen en welk effect je ermee wil bereiken. Ik zou hem zelf niet aanraden.
Heel lang zou ik hem niet dragen, gewoon voor een etentje. Ik heb wel het geluk dat de jurk die ik ga dragen vrij dik is van stof en goed aansluit, dus in het ergste geval kan ik dat ding nog uitspelen en zonder verder gaan. Maar ik voel me gewoon heel erg op mijn ongemak zonder ;)
Ik heb ook die van de Honkemoller en, inderdaad, comfortabeler dan een reguliere BH zal hij niet worden. Je hebt er geen steun aan en je zal hem in de loop van de avond wel een aantal keer aan moeten duwen als je ook maar een beetje zweet. Maar voor een plak-bh vind ik hem uitstekend plakken en hij blijft ook goed plakken (ik heb hem inmiddels al een keer of 15 aangehad).

Als je steun zoekt, zou ik niet voor een plak-bh gaan, want dat geeft geen enkele bh zonder bandjes. Plak-bh's zijn inderdaad meer geschikt om wat decolleté te creëren en ongemakkelijke tepel-evenementen te voorkomen.
Ik heb deze : https://www.magicbodyfashion.com/nl/eves-bra

Vind hem heel prettig en blijft goed plakken. Vast drukken heb ik nog nooit hoeven doen, als hij zit dan blijft ie ook zitten. Ook als je zweet ofzo. En ook met een D-cup. Alleen niet insmeren met bodylotion van tevoren
Bedankt voor de tips dames.
Die van de hunkemoller bleef bij mij wel plakken ondanks hevig gedans en gezweet. Het zat er de volgende ochtend nog steeds toen ik wakker werd.
quote:Annelaure schreef op 28 juli 2015 @ 10:02:

Die van de hunkemoller bleef bij mij wel plakken ondanks hevig gedans en gezweet. Het zat er de volgende ochtend nog steeds toen ik wakker werd.
Ik heb hem geloof ik ook van de hunkemoller. Hij blijft goed plakken ook op vakantie met 30 + Ik zweet dan wel niet echt veel. Qua steun heb je er niet veel aan en ik vind soms met een grote cup dat het prima kan zonder BH. Zelf maar een b(tje) en dan lijkt het door een plak bh net wat meer.
Ligt eraan wat jij onder 'nogal een grote cup' verstaat. Ikzelf heb het met mijn maat nog nooit aangedurfd. Wellicht als ik een geschikte vind. Denk eigenlijk dat je vanaf cup D niet meer aan een plak vh moet beginnen. Ik merk toch dat ik dan steun nodig heb. Alleen een diner kan misschien nog
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-07-2015 13:14
Reden: spam
% gewijzigd
Welke cupmaat heb jij dan? Ik heb zelf een E-cup en dan lijkt een plak bh toch echt geen optie.. Misschien dat voor dit type anders ligt.. Eens ff checken
Mijn persoonlijke mening: NIET DOEN!

Heb er laatst één aan gehad op een bruiloft. Zat in principe stevig toen ik hem paste en 's ochtends aantrok onder mijn jurk. In de auto voelde ik hem echter al op sommige punten loslaten. Heb hem steeds weer aan moeten drukken (ziet er op zich al raar uit). Ben vervolgens regelmatig naar het toilet gegaan om hem opnieuw te bevestigen. Begon bij bepaalde houdingen steeds weer loslaten. Was op een gegeven moment echt bang dat hij onder mijn jurk uit zou vallen. Hele dag dus eigenlijk niet op mijn gemak geweest.

Past er geen meer normale bh (met speciale bandjes o.i.d.) onder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven