Mode & Beauty alle pijlers

Pluizig haar

26-09-2011 15:25 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel lang heb ik kort haar gehad, maar was het zat en begon het ongeveer 2 jaar geleden te laten groeien. Mijn haar is nu erg lang geworden, maar begint de laatste tijd erg te pluizen. Morgen is het weer tijd voor de kapper maar begin te twijfelen.

Aan de ene kant wil ik het weer wat korter zodat het niet pluist, maar dat vind ik aan de andere kant zonde! Dus hebben jullie misschien tips tegen pluizig haar? (heb een slag erin en laagjes).
\"Alles kan als jij het laat gebeuren...\" - Mary Poppins
Krul controll creme van Andrelon
De oranje lijn van Gliss Kur heeft hele fijne sprays. Je haar wordt niet vet en zwaar, maar wel minder pluizig.
Deze! En ik heb écht pluizig haar!

Potion 9 van Sebastian (te krijgen via internet of bij verschillende kappers). Veel beter nog dan Henna Plus Hairwonder (gebruikte ik vroeger).
Als je naar de kapper gaat, ga aub naar een goei die de boel knipt met een scherpe schaar. Dat scheelt al 80% van het gepuis.
Candy Curl van L'oréal. Verkrijgbaar bij de kapper.
Heb je het in de tussentijd nog wel laten knippen dan?
Bij mij werkt in ieder geval het beste de cremepjes en serums die in je haar masseert als het nog nat niet.
Moisture shampoo en conditioner van de wella helpt er goed!!
En tegen pluis: alle producten van Keracare (ik gebruik de olie) en wat een verschil..
Weet je wat ook echt werkt? Op je borstel haarlak spuiten en dan door je haar halen. Bij elke baan weer een nieuw spuitje haarlak. Het ziet er dan niet plakkerig of vettig uit (wat soms wel kan zijn met crèmes, bij mij met Frizz Ease van John Frieda en dan met name de dag erna). Deze geniale tip kreeg ik van mijn kapper en ik doe het sindsdien niet meer zonder!
RRR
Ik heb ook snel pluizig haar. Ik gebruik sinds paar maanden Biosilk Silk Therapy 17 Miracle Leave-in Conditioner, deze laat ik even 15 min intrekken na het douchen, en dan doe ik er Biosilk Silk Therapy (serum) in. Dan heb ik echt geen pluis meer. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
.
Wow, wat een hoop verschillende producten! Kunnen jullie ook zeggen welke prijsklasse het ongeveer ligt? Denk dat ik daar dan maar een keus uit moet gaan maken.

Fohnen maakt mijn haar juist pluizig en stijlen doe ik soms. M'n haar breekt nogal snel af..

En ik knip het sowieso elke 6 weken!
\"Alles kan als jij het laat gebeuren...\" - Mary Poppins
Chi iron guard. Superspul. Flesje is ongeveer ¤10 geloof ik, maar daar doe je dan ook eeuwig mee. Heb die van mij iets van een half jaar geleden gekocht en hij zit nog meer dan driekwart vol. Beschermt ook gelijk je haar tegen fohnen en stijlen
.
Olie op je haar doen, daarna goed uit wassen en föhnen. helpt echt!
Ik gebruik al tijden Biosilk, te koop bij de betere drogisterijen, prijs wel duur...rond de 25/30 euro maar oh, wat een fijn spul. Mijn haar herkent zichzelf niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven