Pluizig haar
woensdag 26 januari 2022 om 13:29
Ik heb vaak in de winter last van pluizig haar, maar sinds mijn zwangerschap (1,5 jaar geleden) lijkt het erger geworden. Heb zowel aan de voorkant als in mijn nek een halve kuif die net niet bij mijn knot erbij kan.
Heeft iemand tips voor pluizig haar? Was mijn haar twee keer per week met shampoo en cremespoeling. Daarna smeer ik er haarolie in zodat het goed door kambaar is.
Heeft iemand tips voor pluizig haar? Was mijn haar twee keer per week met shampoo en cremespoeling. Daarna smeer ik er haarolie in zodat het goed door kambaar is.
vrijdag 28 januari 2022 om 17:09
Dit heb ik ook en dit helpt voor mij: haren nat maken, glas met een bodempje appelazijn (ong. 1 cm) en de rest vullen met water, dit door het haar spoelen. Met je vingers zachtjes (!) over je hoofdhuid gaan of voorzichtig borstelen. Het verwijdert vuil/vet en maakt je haar erg glad, heb geen conditioner meer nodig. Uitspoelen en daarna wassen .TsumTsum schreef: ↑26-01-2022 18:01SLS vrije shampoo is helemaal een drama voor mijn haar. De eerste weken gaan prima maar dan wordt mijn haar gewoon niet meer schoon of binnen een dag vet. Ik heb al verschillende merken geprobeerd en Love Beauty & Planet werkte nog het beste maar dat was na 2 flessen ook over.
En nee ik gebruik geen styling producten en als ik een SLS vrije shampoo gebruik, gebruik ik ook geen olie ofzo want ik weet dat dat voor build up kan zorgen.
vrijdag 28 januari 2022 om 19:06
Color Wow Dream Coat Supernatural Spray.
Ik liep tegen hetzelfde aan. Als het mistig was of als het regende, etc. had ik pluizig haar.
Ik heb heel wat producten getest, maar deze doet wat het belooft. Het plaatst een laagje om je haar waardoor het pluizen uitblijft. Bijkomend voordeel: heel mooi glanzend haar.
Je vindt overigens heel wat video’s betreffende dit product op YouTube.
Ik liep tegen hetzelfde aan. Als het mistig was of als het regende, etc. had ik pluizig haar.
Ik heb heel wat producten getest, maar deze doet wat het belooft. Het plaatst een laagje om je haar waardoor het pluizen uitblijft. Bijkomend voordeel: heel mooi glanzend haar.
Je vindt overigens heel wat video’s betreffende dit product op YouTube.
vrijdag 28 januari 2022 om 20:52
rubiks schreef: ↑28-01-2022 17:09Dit heb ik ook en dit helpt voor mij: haren nat maken, glas met een bodempje appelazijn (ong. 1 cm) en de rest vullen met water, dit door het haar spoelen. Met je vingers zachtjes (!) over je hoofdhuid gaan of voorzichtig borstelen. Het verwijdert vuil/vet en maakt je haar erg glad, heb geen conditioner meer nodig. Uitspoelen en daarna wassen .
Dus Rubiks, als ik het goed begrijp, gebruik jij geen shampoo en geen conditioner, maar reinig jij je haar alleen maar met water en appelazijn?
En hoe vaak doe je dat per week?