Mode & Beauty alle pijlers

probleem met t-shirts/hemdjes

26-01-2009 11:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb 80D en op zich ben ik daar blij mee maar ik kan nooit ergens zomaar een t-shirt of hemdje kopen.

nu was dat niet zo erg als het merendeel zou passen maar dat is niet het geval.

ik heb tenzij ik t-shirts met korte mouw en hoge ronde hals, die ik niet echt mooi vind, koop altijd een decollete en soms wil ik dat niet, zeker niet nu ik ga werken achter een balie.

bovendien vind ik een ronde hals bij mijn cupmaat niet erg charmant, ik heb liever iets met een v-hals.

weet iemand hier waar ik zoiets wel kan vinden ( online mag ook )?

liefst beetje vrouwelijk, graag een niet al te diepe v-hals en toch geen decollete, ik weet het is veel gevraagd maar je weet maar nooit.

alvast bedankt ptt
Een boothals vind ik zelf heel elegant. Of het ook mooi staat bij 80D weet ik helaas niet. En een mooi (wikkel)overhemd is altijd goed. Dan heb je een v-hals die je naar believen groter en kleiner kunt maken.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
probleem is dat ik met een boothals nog altijd tot bij mijn hals bijna bedekt ben en dan zie je de borsten beter dan wanneer je een v-hals draagt.

ook onder kleding die je omwikkelt draag ik liever een topje trouwens. zou echt geen rust hebben als ik zou weten dat ik alleen maar een blouse aanhad, ik zou te bang zijn opeen met een enorm decollete te zitten achter de balie of waar dan ook.
Hoi PTT, ik ben jaloers op jouw luxeprobleem . Ik zou Dejavu's tip opvolgen, althans, die van het wikkeloverhemd of wikkelvestje. Daar word je namelijk niet 'vierkant' van (van die boothals wel) en mocht je decolleté te enthousiast worden, dan kun je er een hemdje onder doen. Als je grote borsten hebt, word je i.i.g. erg slank van een gewikkeld kledingstuk. Je verdeelt je borsten als 2 borsten, i.p.v. van 1 groot bol vlak. Begrijp je 'm nog ;)?

Ik koop altijd fijne hemdjes bij de Hunkemoller, met een kantje aan de rand. Die kun je bij de schouderbandjes omhooghijsen zodat het decolleté binnen de perken blijft.

Groetjes, Bellavita
Hema verkoopt ook mooie hemdjes met kantrandje en verstelbare schouderbandjes. Die kun je ook prima onder een vestje/shirt doen zonder dat ze naar beneden zakken. Ik heb nu een truitje aan met een wat hogere V-hals, en heb het hemdje op de 'hoogste stand' gezet zodat hij toch nog boven het shirtje uitkomt.
ik ben het ook eens met de wikkeltip hoor. draag bijna alleen gewikkelde of v-halsbovenkleding.

zoek alleen iets om onder de wikkelkleding te dragen.

verstelbare hemdjes heb ik al, aan het einde van de dag zijn ze altijd een stuk gezakt, zeg maar.

ik kan er eens 1 proberen bij de hunkemoller, dat kan geen kwaad.
@ ilta:

ga zeker de hema eens opzoeken, heb 1 bij de hand in mijn woonplaats ( met pashokje zelfs )
ik zat ook te denken aan een bloes ofzo. Ik heb zelf 85F en heb meestal de longsleeves van de Hema aan, wat dan wel weer een ronde hals heeft, maar die hebben ze volgens mij ook gewoon met v-hals. Zijn ook lekker goedkoop. En als je een mooi hemdje onder je bloes doet?

Ikzelf heb er eigenlijk nooit problemen mee. Bij de Esprit pas ik altijd wel in een L, maar ik ben ook 1,76m en iets aan de zware kant. Misschien is een L bij jou verder wel helemaal geen optie door een slanke bouw?

Ik heb trouwens ook dingen met een boothals, maar doe daar dan weer een bloes onder ofzo. Ik ben sowieso wel van de laagjes. Een leuk vest over een truitje voelt ook al anders dan "alleen een truitje". Ben even heel diep over de rest van mijn garderobe aan het nadenken, maar weet zo gauw niks wat er echt uitspringt.

Overigens vind ik die colltruien zonder mouwen ook heel mooi. Van een mooie dunne stof, eventueel een jasje erover of een andere stof truitje er juist onder? Zal even een plaatje zoeken.
een coltrui kan ik echt niet aan. daar steken mijn borsten echt uit, dat is geen gezicht.

ik ben niet dun trouwens. maar longsleeves kun je hartje zomer ook niet aan, denk ik. dan is het probleem nog groter namelijk.
wat is je lengte dan? Ik zie het probleem niet zo. Maar goed, ik vind mijn kont weer verschrikkelijk

Misschien moet je iets aantrekken in de winkel en een eerlijke vriendin meenemen en vragen of het haar ook zo "stoort". Waarschijnlijk heb je een vertekend beeld van jezelf en zie je in de spiegel alleen maar borsten, terwijl het bij sommige mensen nauwelijks opvalt dat ze wat groter zijn! Je zou ook juist kunnen kiezen voor kleuren. Als ik blauw aantrek, vallen mijn ogen veel meer op, en stoor ik me niet zo aan mijn borsten, terwijl ik met lichte kleuren als roze ofzo, heel bleek wordt en de aandacht naar de kleding wordt getrokken. Probeer gewoon niet de nadruk op je decolletee te leggen. Geen diepe hals, maar ook geen opzichtige ketting erin / er boven. Zorg voor een leuke sjaal die je eroverheen hangt (doe ik ook regelmatig), leg de nadruk op je taille door een leuke riem ofzo?
Verdeurie, ik krijg de plaatjes er niet in. Maar kijk eens bij esprit.nl, dan women (niet in de sale) en dan de truien, your top styles. Vooral het vest helemaal rechts onderin is leuk en het gele truitje met de sjaal is als voorbeeld ook helemaal niet storend op de boezem.

Maar ook bij de wehkamp ofzo hebben ze erg leuke spullen volgens mij. Ik hou er alleen wel meer van om dingen live te kunnen passen.
quote:princessetamtam schreef op 26 januari 2009 @ 12:17:

een coltrui kan ik echt niet aan. daar steken mijn borsten echt uit, dat is geen gezicht.

ik ben niet dun trouwens. maar longsleeves kun je hartje zomer ook niet aan, denk ik. dan is het probleem nog groter namelijk.Ze hebben ook gewone t-shirts bij de Hema hoor
als ik me alleen voor mezelf kleed heb ik ook niet echt een probleem met mijn decollete, ik vind mijn borsten ook mooi en ze passen bij mijn lichaam.

ik wil alleen liever niet op mijn werk/ bij de school van mijn zoon rondlopen met een decollete, dat is afleidend, overdreven en nergens voor nodig. dat draag ik wel bij andere gelegenheden.
dat weet ik wel inghmagh. ik zag me alleen al in juli met een longsleeve lopen, veel te warm. draag ze nu ook alleen als het vriest eigenlijk.
bloes met sjaaltje
ik houd niet van sjaaltjes, ze staan me ook niet. maar op zich ziet het er leuk uit.
Ik heb een cup E80 maar eigenlijk helemaal niet zo'n last van onbehoorlijke decolletees (hoe je dat dan ook maar spelt). Ik draag eigenlijk altijd een hempje onder kleding, heb er denk ik een stuk of twintig in alle kleuren van de regenboog. Verder kan een shawl(tje) een 'randje behoorlijk' decolletee aardig keurig maken.
misschien draag ik de verkeerde maat hempje. zou dat niet kunnen ? misschien toch eens ergens om advies vragen waar iemand je ook ziet, vind ik alleen enger als op het forum....

maar goed, het zal me wel lukken.
Vaak blijven hempjes met een wat breder bandje beter op hun plek zitten, misschien is dat nog wat? Ik heb zelf veel hempjes van LOGG van H&M zulke:
ik zal eens kijken bij de h en m dan.

ik zal wel meteen inslaan als iets vind dat past, denk ik. dan hoef ik er weer een tijd niet achteraan, daarom.
Streched tot en met, ik kan een M-etje aan!
Ik heb ook 80D en ben verder slank. Ik vind mijn maat geen probleem, ben er wel trots op.

Ik draag soms ook wat hoger gesloten truitjes en dan lijkt het inderdaad nog groter, maar ik vind het niet erg. Kan me voorstellen dat je het voor je werk wat bedekter wilt houden. Al eens aan een mooie sjaal gedacht? Die gebruik ik ook veel, wisselt leuk af en je kunt je net zoveel bedekken als je zelf wilt.
80D is toch niet zo heel erg groot?

ik heb 70F en heb eigenlijk geen problemen.

tja coltruien is geen optie, tenzij je er een v-hals overheen draagt.

ik draag zelf het liefste wikkeltops, dan heb je ook 2 borsten ipv 1 boezem......

hier vind je meer tips over "big tits"!

trinny en susannah
leuke site danivo, al kijkt die vrouw wel heel erg boos elke keer dat ze iets niet leuk vindt. Als ik bij alles wat me niet aan staat zo zou kijken

Ik vond 80D ook niet echt problematisch klinken, als het mij met m'n 85F ook lukt...
quote:ingmagh schreef op 26 januari 2009 @ 15:32:

leuke site danivo, al kijkt die vrouw wel heel erg boos elke keer dat ze iets niet leuk vindt. Als ik bij alles wat me niet aan staat zo zou kijken

Ik vond 80D ook niet echt problematisch klinken, als het mij met m'n 85F ook lukt...

ja, dat is expres. ze zijn nogal van het overdrijven en recht voor z'n raap, zeg maar.

hilarisch om te zien, weet niet of je hun programma's kent?

hier een aflevering

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven