PRP behandeling oftewel; de vampire facelift, ervaring?
zondag 3 juni 2012 om 18:24
Nou dan wacht ik af tot de revolutionaire resultaten van de BEO's gepubliceerd worden. Ben toch een voorzichtig typje wat dat betreft, zo ben ik nu pas een beetje gewend aan de broekrok.
De wil is er wel, maar de lef laat soms te wensen over
Groetjes en kusjes
De wil is er wel, maar de lef laat soms te wensen over
Groetjes en kusjes
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
woensdag 27 juni 2012 om 10:28
woensdag 27 juni 2012 om 19:18
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 juni 2012 @ 11:52:
Ik ben ook bezig met een nieuw concept the Husband Facelift.
Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay Lohan
En die willen allemaal worden geïnjecteerd met de ingedikte brie van jouw husband? Tjemig, wat een productie moet de man hebben.
Ik ben ook bezig met een nieuw concept the Husband Facelift.
Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay Lohan
En die willen allemaal worden geïnjecteerd met de ingedikte brie van jouw husband? Tjemig, wat een productie moet de man hebben.
donderdag 28 juni 2012 om 01:57
Prp injecties schijnen de aanmaak van collageen te stimuleren en het onderhuids weefsel te versterken. Je zou dan na verloop van tijd minder vaak een top-up nodig hebben voor je plooien. De huid zelf wordt ook strakker, egaler en zelfs vergrootte poriën verdwijnen. Dat wordt er in ieder geval door providers beweert.
Het klinkt allemaal wel erg mooi. Te mooi...
Ik hoop dat iemand die ervaring met prp heeft even reageert... Ik ben erg benieuwd hoe veel er waar is van al die mooie verhalen.
Het klinkt allemaal wel erg mooi. Te mooi...
Ik hoop dat iemand die ervaring met prp heeft even reageert... Ik ben erg benieuwd hoe veel er waar is van al die mooie verhalen.