Mode & Beauty alle pijlers

PRP behandeling oftewel; de vampire facelift, ervaring?

03-06-2012 11:39 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is iets nieuws (nou ja, voor mij dan..) onder de zon... De huidverbeterende vampire facelift, de prp behandeling. In een ander topic las ik hier over en ben erg benieuwd naar ervaringen hiermee... Is het wat?! Vast bedankt voor je reactie!
we testen het nu op de BEO's
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nou dan wacht ik af tot de revolutionaire resultaten van de BEO's gepubliceerd worden. Ben toch een voorzichtig typje wat dat betreft, zo ben ik nu pas een beetje gewend aan de broekrok.

De wil is er wel, maar de lef laat soms te wensen over

Groetjes en kusjes
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Grappig dat het weer dezelfde mensen zijn die off-topic posten.

Als je niet mee kan praten over PRP behandelingen, maar alleen wil zeggen dat niemand zoiets mag/moet doen, open alsjeblieft je eigen topic.

trolling
Ik hoop dat er mensen zijn die ervaring hebben met PRP en ze deze alsnog met ons willen delen.

Zelf heb ik er op andere forums hier en daar wat over gehoord. En schijnbaar werkt het voor sommige mensen beter dan de gebruikenlijke fillers.

Helaas heb ik niet veel details meegekregen..
Oh Meds gatver! ieuwwww
PRP wordt veel gebruikt in de sportwereld om blessures sneller te genezen. Het is dus geen "wondermiddeltje", maar werkt het ook bij cosmetische ingrepen om collageen aan te maken en weefsel optevullen?
quote:beetjegek schreef op 27 juni 2012 @ 10:31:

Oh Meds gatver! ieuwwww

\

Gatver, Meds.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 juni 2012 @ 11:52:

Ik ben ook bezig met een nieuw concept the Husband Facelift.

Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay Lohan

En die willen allemaal worden geïnjecteerd met de ingedikte brie van jouw husband? Tjemig, wat een productie moet de man hebben.
Prp injecties schijnen de aanmaak van collageen te stimuleren en het onderhuids weefsel te versterken. Je zou dan na verloop van tijd minder vaak een top-up nodig hebben voor je plooien. De huid zelf wordt ook strakker, egaler en zelfs vergrootte poriën verdwijnen. Dat wordt er in ieder geval door providers beweert.

Het klinkt allemaal wel erg mooi. Te mooi...

Ik hoop dat iemand die ervaring met prp heeft even reageert... Ik ben erg benieuwd hoe veel er waar is van al die mooie verhalen.
En wat nou als je bloedarmoede hebt? Krijg je dan ook een zo'n vampierbleke huid?
bericht teruggetrokken
anoniem_198915 wijzigde dit bericht op 17-04-2014 15:39
Reden: bericht terug getrokken
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven