Regenjas
woensdag 6 oktober 2021 om 09:07
zoek je dan wel een regenjas? of eigenlijk meer een waterdichte winterjas?Cheshire-cat schreef: ↑06-10-2021 09:03Ik wil hem op de fiets gebruiken en gewoon in de winter als het regent. Ik heb het snel koud.
woensdag 6 oktober 2021 om 09:08
Ik heb zelf een jas van de Decathlon. Zowel een dunne als een gevoerde en beiden zalig waterdicht.
Misschien daar eens kijken of bij bijvoorbeeld Bever, Perry Sport of andere sport/outdoorzaak. Ik heb bijvoorbeeld ook een waterdichte winterjas met een losse donzen voering van Didirkson.
Misschien daar eens kijken of bij bijvoorbeeld Bever, Perry Sport of andere sport/outdoorzaak. Ik heb bijvoorbeeld ook een waterdichte winterjas met een losse donzen voering van Didirkson.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 6 oktober 2021 om 09:19
Moet de jas modieus zijn of gewoon een goede regenjas? Wanneer het vooral belangrijk is dat je droog moet blijven, koop dan een zeiljas. Ik blijf echt droog, ook al sta ik uren en uren in de regen en water over het dek. Het ademt, en je kan de jassen gewoon in de wasmachine gooien. Zit een goede hoge kraag op en capuchon.
Veel watersportwinkel hebben nu kortingen of anders bij Decathlon of Correct in Rotterdam.
In de herfst en winter draag ik graag mijn zeiljas tijdens een goede regenbui
Veel watersportwinkel hebben nu kortingen of anders bij Decathlon of Correct in Rotterdam.
In de herfst en winter draag ik graag mijn zeiljas tijdens een goede regenbui
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 6 oktober 2021 om 09:28
Heb je linkjes naar jouw Decathlon jassen?dianaf schreef: ↑06-10-2021 09:08Ik heb zelf een jas van de Decathlon. Zowel een dunne als een gevoerde en beiden zalig waterdicht.
We’re all mad here
woensdag 6 oktober 2021 om 09:34
Ik doe er nog een dun jasje onder werkt goed tegen de kou.Cheshire-cat schreef: ↑06-10-2021 09:29Ik vind het wel belangrijk dat het geen hobbezak is. Mijn winterjas is redelijk waterdicht, echter merk ik bij dagen zoals vandaag en gisteren dat een shoftshelljas niet voldoende waterdicht en warm is.
En een stortbui over je heen krijgen werkt echte regenkleding natuurlijk het beste. Koop anders een goede poncho met mouwen voor op de fiets.
woensdag 6 oktober 2021 om 09:36
Ik zie ze er niet meer bij zitten, maar ze zijn ook al 4-5 jaar oud.
Had gisteren regen onderweg naar huis, zodra het begon te minderen, heb ik gelijk mijn regenjas en broek uitgedaan en fietste ik weer in een shirtje en short.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 6 oktober 2021 om 10:15
Ik gebruik ook al een paar jaar een regenjas van de Decathlon, kostte maar een paar tientjes en werkt perfect. Is niet gevoerd, maar ik fiets mezelf vaak wel warm. Voor in de winter heb ik een winterjas die ook prima tegen regen kan, je moet alleen niet een uur in de stromende regen fietsen. Voor komende winter heb ik al wat jassen bij Bever en Decathlon gezien met uitneembare voering, zodat het ook in de herfst en lente nog prima jassen zijn. Heb hier nog geen beslissing over genomen. Het zijn niet de mooiste jassen, maar als ik uit eten ga ofzo trek ik gewoon 1 van mijn mooiere wollen jassen aan.
woensdag 6 oktober 2021 om 10:47
Ik heb zoiets:
https://www.bol.com/nl/nl/p/ilse-jacobs ... 7wQAvD_BwE
(maar dan van America Today, maar kan die niet meer vinden, die was in de aanbieding ook veel goedkoper)
Echt lelijk ding, maar eindelijk een capuchon die ook waterdicht is. Ik draag m altijd met een dun vestje op dagen zoals dit. Anders voelt het zo vervelend op je armen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/ilse-jacobs ... 7wQAvD_BwE
(maar dan van America Today, maar kan die niet meer vinden, die was in de aanbieding ook veel goedkoper)
Echt lelijk ding, maar eindelijk een capuchon die ook waterdicht is. Ik draag m altijd met een dun vestje op dagen zoals dit. Anders voelt het zo vervelend op je armen.
woensdag 6 oktober 2021 om 18:34
Ik heb deze: https://danefae.dk/en/bornholm-winter- ... green.html
Ideaal! Geen hobbezak, fijne lengte en goed waterdicht. Niet te dik en toch lekker warm. Ik denk dat wanneer het echt koud is je hier nog wel een extra laag onder moet doen.
Maar ze hebben ook extra warme winterjassen die waterdicht zijn.
Ideaal! Geen hobbezak, fijne lengte en goed waterdicht. Niet te dik en toch lekker warm. Ik denk dat wanneer het echt koud is je hier nog wel een extra laag onder moet doen.
Maar ze hebben ook extra warme winterjassen die waterdicht zijn.
You’re not ugly, you’re just not your type
woensdag 6 oktober 2021 om 19:39
Deze heb ik: https://happyrainydays.com/nl/calcary-w ... -graphite/. Echt een fijne jas.
woensdag 6 oktober 2021 om 21:03
Die ga ik onthouden, ziet er fijn uit.*Sally* schreef: ↑06-10-2021 19:39Deze heb ik: https://happyrainydays.com/nl/calcary-w ... -graphite/. Echt een fijne jas.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin