Mode & Beauty alle pijlers

retourneren vero moda

09-03-2013 16:25 6 berichten
oke misschien een beetje blond maar bestel niet vaak online. Maar is het retourneren bij vero moda nou gewoon zo dat je de kleding in die bijgeleverde zak doet en die bijgeleverde label erop plakt en klaar? of moet het perse in die doorzichtige zak waar het in geleverd werd en dan nog eens in die bijgeleverde zak? ik kan ze ook niet bellen op het moment.. bedankt alvast!
quote:leyla88 schreef op 09 maart 2013 @ 16:25:

oke misschien een beetje blond maar bestel niet vaak online. Maar is het retourneren bij vero moda nou gewoon zo dat je de kleding in die bijgeleverde zak doet en die bijgeleverde label erop plakt en klaar? of moet het perse in die doorzichtige zak waar het in geleverd werd en dan nog eens in die bijgeleverde zak? ik kan ze ook niet bellen op het moment.. bedankt alvast!Het is over het algemeen zo dat je de kleding zoveel mogelijk in de oorspronkelijke verpakking terugstuurt. Dus alles in de verpakking waarin je het kreeg, voorzien van labels etc.
labels zitten er nog wel aan maar die doorzichtige zakken scheuren zo snel!! maar zouden ze het niet terugnemen als het niet in die doorzichtige zak zit? H&M maakt er iig geen probleem van weet ik.
quote:leyla88 schreef op 09 maart 2013 @ 16:29:

labels zitten er nog wel aan maar die doorzichtige zakken scheuren zo snel!! maar zouden ze het niet terugnemen als het niet in die doorzichtige zak zit? H&M maakt er iig geen probleem van weet ik.Zoals ik zei, zoveel mogelijk in de oorspronkelijke verpakking. En dat die zakken gescheurd zijn is in mijn ervaring nooit echt een probleem geweest.
quote:roodpaars schreef op 09 maart 2013 @ 16:32:

[...]

Zoals ik zei, zoveel mogelijk in de oorspronkelijke verpakking. En dat die zakken gescheurd zijn is in mijn ervaring nooit echt een probleem geweest.aha ok! thanks!
Welcome.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven