Mode & Beauty alle pijlers

Rimpels decolleté

26-02-2012 18:42 40 berichten
v
Alle reacties Link kopieren
een ietwat vollere cup en op je zij slapen zijn de oorzaak bij mij ... niks aan te doen volgens mij. Trekken na een douche vanzelf weer weg en anders ja..... heel erg jammer
Hier ook best wel rimpels (40 jaar), grote cup en een zijslaper . La decolette werkt hier prima, het rimpelt sindsdien echt minder.

Zonnen en genen dragen ook bij aan rimpels, soms doe je er gewoon niets aan. Ik vind het wel jammer, maar ik stoor me er niet zo aan.
Hier maat 65FF. Ben zijslaper en frommel daarom al jaren mijn dekbed tussen mijn borsten voor de stevigheid. Het ligt gewoon niet lekker zonder iets (zwaartekracht). Heb vorige week een decollette besteld maar deze is nog niet binnen. Lijkt mij heerlijk slapen.
ik heb dus ook van die lelijke vouwen op mijn decollete.

Zeg maar in het midden tussen mn borsten

HEb een vrij volle D-cup en slaap idd ook veel op mijn zij en op mijn buik

Vooral s morgens zie je ze opeens heel erg zitten...gelukkig trekken ze nog redelijk weg maar inmiddels dus niet meer helemaal.

maar is er hier niemand die een goede creme kan aanraden?

Of zou het gewoon puur erfelijk zijn en niet te behandelen?

Ik baal er van want ik vind een rimpelig decollete echt heel lelijk en ook nog niet bij mn leeftijd (29) passen
Veel smeren en beslist niet laten verbranden door de zon.
x
quote:Tickel schreef op 26 februari 2012 @ 20:10:

[...]

Al heel oud? Shit, wat ben IK dan? Antiek
Zijslaapster, 65 E en bijna 50 dus ook ik heb rimpels. Elke morgen smeer ik mij in met olijf- of amandelolie en 'voor ik naar bed ga met de blauwe pot Nivea of kokosolie.

Ik kan er niet zo mee zitten dat ik anders ga slapen of er iets aan laat of ga doen, dat is het me niet waard.
Jeetje, het zit hier vol met vrouwen met grote jetsers.
Hm heb ik me nog nooit druk over gemaakt. Maar slaap ook op m'n buik en ben verre van 50, dat zal het zijn.
Ik heb het ook de eerste helft van de dag, en ben 20. Maar slaap altijd op mijn zij, met mijn armen om mijn romp heen gekruld, denk dat dat het bij mij is.
elke morgen je shirt srijken met een stoomstrijkijzer en jezelf er nog in.
quote:luni schreef op 01 april 2012 @ 15:29:

[...]

Antiek Wat lief van je!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 01 april 2012 @ 18:20:

[...]

Wat lief van je! Zo ben ik
Ik heb het alleen als mijn huid uitgedroogt is door zon, teveel alcohol of te weinig drinken.

Ik smeer met mijn gezichtscreme ook mijn hals en decolete en dan is het zo over.

Matig zijn met in het zonnetje zitten en goed smeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven