Mode & Beauty alle pijlers

Rimpels laseren (polaris)

08-09-2010 09:37 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben 23 en heb al veel last van rimpels in mijn gezicht. Mijn moeder is Indonesisch en heeft helemaal geen rimpels, mijn vader heeft wel een aantal rimpels (hij is Nederlands). Ik heb lang zitten nadenken hoe ik al aan zoveel rimpels kom, ik zit weinig in de zon, sport paar keer per week, drink en rook niet. Sinds ik zoveel rimpels heb gekregen (vanaf mijn 20ste) smeer ik mezelf ook elke dag in met zonnebrandcreme. Wel had ik vroeger last van eczeem en zouden de rimpels kunnen komen door de hormoonzalf die ik toen heb gebruikt. Ik wil graag van mijn rimpels af en ben bij de Medea kliniek in Amsterdam geweest voor meer informatie over de Polaris laser, die verwarmt je huid en zorgt voor extra collageen. Ik wil echt geen botox dus zie dit als een alternatief. Heeft iemand van jullie ervaringen met rimpels laeren? Ik ben best bang voor pigmentvlekken (ook al zeggen ze dat dat niet gebeurd). Mijn vriend is heel erg tegen plastische chirurgie maar ik vraag me af in hoeverre een laser ook echt plastische chirurgie is.. Ik durf het hem nog niet te vertellen, maar wil het ook niet voor hem verzwijgen. Ik weet niet zo goed hoe ik het hem moet vertellen.
Gebruik je ook een crème die iets doet tegen rimpelvorming? Niet dat ik verstand heb van lasertechniek of plastische chirurgie, maar de stap van zonnebrand naar zoiets drastisch lijkt me gewoon zo groot (en ook een beetje vroeg gezien je leeftijd).
Ja gebruik wel creme maar geloof zelf niet echt in de werking van cremes. Het hydrateert je huid wel maar haalt rimpels niet weg...
Laat je goed informeren,lees ervaringen van anderen.

En kijk eens op deze site www.realself.com,

daar staan ervaringen van mensen op.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven