Mode & Beauty alle pijlers

Rob Peetoom balayage

07-09-2016 09:57 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mijn haar bij Rob Peetoom balayage laten verven, maar de prijs is op aanvraag. Aangezien er geen salon in de buurt zit vroeg ik mij af of hier iemand is die het heeft gedaan en ongeveer een prijs indicatie heeft?
Gewoon even bellen.
Hoeveel kost de Balayage in de Rob Peetoom salon?

De prijs verschilt per persoon, we kunnen van te voren niet inschatten hoeveel haar iemand heeft en wat de bestaande kleur is, daarom kiezen we ervoor om er geen vaste prijs te communiceren. Soms komt het voor dat iemand heel donker (gekleurd) haar heeft; dan kan het bijvoorbeeld langer duren en is het iets arbeidsintensiever om er een mooie en natuurlijke Balayage van te maken. Vandaar dat we ook adviseren even met de door jou gekozen salon te bellen. Zij kunnen jou hier het beste mee helpen. Je kan ook altijd vrijblijvend langskomen in een van onze Rob Peetoom salons voor advies.
Beste star,

voor haar tot halverwege je rug waar wel eens blonde plukjes in zijn gegaan, denk ik dan aan €100 of €300?
Gewoon de salon bellen voor een prijsindicatie

Dat staat ook in de tekst van Star
quote:Clairedukee schreef op 07 september 2016 @ 10:10:

Beste star,

voor haar tot halverwege je rug waar wel eens blonde plukjes in zijn gegaan, denk ik dan aan €100 of €300?

Ik zie net je andere topic ook, ik vermoed dat je wel een euro of 200,- kwijt gaat zijn zeker.

Ik heb zelf iets soortgelijks laten doen jaren terug en toen was ik 150,- kwijt, iets korter haar.
Ik was ongeveer 200 euro kwijt en het was totaal mislukt. Ik ga daar nooit meer heen (Den Haag). Ik moest zelfs nog extra terugkomen omdat ze het gingen proberen op te lossen.
Ik heb afgelopen week mijn haar opnieuw laten verven in een balayage. Mijn haar komt ook halverwege mijn rug en ik was E146 kwijt. Daarbij moet ik wel zeggen dat mijn kapster uitgaat van kostprijs en minder van zoveel mogelijk winst maken. Bij haar is het dus nog aan de goedkope kant.
Ik heb het voor 90 euro laten doen.
Zoveel geld voor je haar??
Huh?, wat is hier zo bijzonder aan? ?.
Ik zou het niet bij Rob Peetoom laten doen. Laat mn haar daar wel knippen maar verven laat ik doen bij Salon B. Die zijn er echt heel goed in. Ik heb lang en dik haar en ben met een balayage meestal rond de 160 euro kwijt. Bij Rob Peetoom is het ongeveer ook zoiets.
Ik las dat Balayage weer uit is en het nu strobing is. Klinkt wel te gek, ga ik ook de volgende keer proberen. http://www.vogue.nl/artik ... leur-trend-van-deze-zomer
quote:Clairedukee schreef op 07 september 2016 @ 10:10:

Beste star,

voor haar tot halverwege je rug waar wel eens blonde plukjes in zijn gegaan, denk ik dan aan €100 of €300?Zeker die 300... Kost bij mijn buurtkapper al 100 euro ongeveer. En het resultaat is maar afwachten.
Ik heb het voor 180 euro laten doen. Ik moet over 3 weken weer terug komen het is nu zo

En ik wil dit
Prachtig! !!!
Ik wil zulk haar
quote:MinkeDeWit schreef op 07 september 2016 @ 13:45:

Ik wil zulk haar Ik ook. Mag zelfs zonder dat balayage!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hi,

Ik ben in het verleden regelmatig bij deze keten geweest. Als ik nu terugkijk betaal je voornamelijk (te veel) voor de naam. Mijn haar is vergelijkbaar met dat van jou (wellicht 10 cm korter) maar ik ga nu altijd naar La Maison in Amsterdam. Wat een wereld kappers hebben ze daar! Ik kom zelf uit de omgeving van Den Bosch maar rij met alle liefde op en neer. Ik laat daar ook altijd balayage zetten en ik word geholpen door Frank. Zijn wel wat prijzig ;)

Liefs Griet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven