Mode & Beauty alle pijlers

rokje

07-08-2013 14:10 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zaterdag voor een feest een rok aan. Ik heb bij H&m een leuk antraciet/zwart kleurig rokje gekocht.

Wat voor kleur en dikte van een panty kan ik het beste kopen.

Ik haat die dingen laders en andere panty rampen haat ik.

Wie heeft er advies voor mij.

Marloes
Het is geen pantyweer, dus daar hoef je niet aan.

Blote bruine benen zijn in dit seizoen het mooist bij alle kleding.
Een panty in de zomer? Is die panty voor 's avonds als het wat frisser word aan de benen? Van die hele dunne huidkleurige stay up's van de hema?
De verwachting voor zaterdag is 21 graden. Daar zou ik de dikte van je panty op aanpassen.
mijn benen zijn witter dan wit komt door mijn haarkleur rosig
quote:kipkluifje schreef op 07 augustus 2013 @ 14:22:

Een panty in de zomer? Is die panty voor 's avonds als het wat frisser word aan de benen? Van die hele dunne huidkleurige stay up's van de hema?Tip: van te voren proberen of ze echt blijven plakken (een dagje) of dat ze halverwege de dag afzakken (dat doen ze bij mij nl altijd, niet grappig!) en anders vastplakken met duct tape ;)
Is subtiele zelfbruiner geen optie?

Is het een chique feest? Is het binnen of buiten?
Als ik een dunne panty draag, dan neem ik altijd een reserve mee in mijn tas.
quote:JohannaE schreef op 07 augustus 2013 @ 14:27:

[...]

Tip: van te voren proberen of ze echt blijven plakken (een dagje) of dat ze halverwege de dag afzakken (dat doen ze bij mij nl altijd, niet grappig!) en anders vastplakken met duct tape ;)Auuuw als je het er weer af moet halen!!
quote:ninika schreef op 07 augustus 2013 @ 14:31:

[...]

Auuuw als je het er weer af moet halen!!Gratis epileren?
quote:JohannaE schreef op 07 augustus 2013 @ 14:37:

[...]

Gratis epileren?Haha ja zo kan je het ook zien
De zelfbruiningsdoekjes van het kruidvat zijn perfect voor een paar mooie bruine benen en ze kosten maar 50 cent, dus het uitproberen waard voor je naar het feestje gaat.
het is een chique feest trouwen ook in de kerk.

Heb nooit een panty gedragen wel maillots en dikke panties.

ik wil absoluut niet zo'n oma panty die zo glanst.

wie heeft er een merk en kleur?

Marloes
Sally hansen pantyspray vind ik ideaal voor dit soort dingen. Ik heb mooi gevormde benen maar erg bleek, met ook altijd blauwe plekken, rode plekjes van scheren en dergelijke. Dat spul verbergt oneffenheden zoals adertjes, scheerbultjes, laat je benen glad aan voelen en geeft ze een heel subtiel gezond tintje zonder oranjekleuring. Het is een soort foundation voor je benen die niet afgeeft.
Ook in de kerk hoef je geen panty aan, tenzij erg streng, maar dan is een korte rok ook geen optie.

Qua panty: de hema heeft goede dunne huidskleurige in een klein vierkant doosje. Koop er twee ivm kans op ladders. Geen glans, niet te wit of te bruin, maar behootlijk natuurlijk.
Als je een panty wilt dragen, dan kan ik je de FALKE SHELINA 12 ZOMERPANTY - SUN of BRASIL- aanraden.

De sun is wat donkerder en geeft een effect alsof je bruine benen hebt, de brasil is een tint lichter.

Ze zijn heel dun en geven een erg mooie uitstraling. Ze glanzen niet, het ziet eruit alsof je poeder op je benen hebt.

Blote benen zijn nu ook een optie. Als ik jou was zou ik met zelfbruiningsproducten erg voorzichtig zijn als je een (erg) lichte huid hebt. Ik zou eerder voor de dove body lotion gaan als ik jou was, omdat die slechts geleidelijk kleur geeft.
quote:JohannaE schreef op 07 augustus 2013 @ 14:27:

[...]

Tip: van te voren proberen of ze echt blijven plakken (een dagje) of dat ze halverwege de dag afzakken (dat doen ze bij mij nl altijd, niet grappig!) en anders vastplakken met duct tape ;)

Sexy!

Maar dat zit toch niet lekker?
Je kunt ook bij lush een product kopen dat een mooie bruine tint geeft. Dat kun je er weer afwassen. Het heet black stockings, klinkt heftiger dan het is. Volgens mij heeft de body shop iets vergelijkbaars en ook Benefit (bij Douglas) verkoopt ook zoiets.

De kans dat dat vlekt is kleiner en je zit er niet langer aan vast dan tot je volgende wasbeurt.
Als je echt van die witte benen hebt en echt een panty aan wilt, dan is de middelste, denk ik, beter voor je geschikt dan een huidkleurige panty, die doen al snel opoeachtig aan, zeker met hele witte benen.

Heb jij naast je rode haren en witte huid ook een gevoelige huid Marloes? Heb ik wel en dan is het oppassen geblazen met de bruincremes en -sprays ivm allergische reacties.
Glanzende panty's zijn sowieso niet mooi Even zoeken naar 'mousse' of 'mat', dus!

Bij de primark en de H&M hebben ze prima panty's. En als je panty 40 denier is, heb je echt heel weinig kans op ladders.

Huidskleurig zou ik ook niet doen.. erg lastig om de juiste kleur te vinden. Als je geen gekleurde panty wil & gewoon zwart iets te saai vind, misschien is dan zo'n panty leuk?
Voor een bruiloft zou ik bij de V&D huidskleurige panty's van 6 denn halen. Wel voorzichtig aandoen.
Liever elitair dan een pauper!
Falke 12 den. Laddert niet snel en zie je bijna niet.
Been there, done that, got the T-shirt.
Apatura, dat is ook mijn favoriet! Zie boven
@Caribou: de duct tape? Denk het ook niet, maar bij mij bleven die dingen dus echt niet op mijn benen hangen. Ik heb ook nog nooit van iemand gehoord dat dat bij haar wel het geval was. En afzakkende kousen zijn alles behalve sexy, zelfs met zo'n kanten rand erom.

De panty's van de Hema in het vierkant doosje zijn inderdaad heel fijn. Die zijn heel licht van kleur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven