Sandalen te strak
vrijdag 18 juni 2010 om 20:21
Hallo allemaal,
Ik heb onlangs zwarte sandaaltjes gekocht bij de H&M
De sandalen nu 1 x aan gehad, maar de bandjes zitten erg strak om mijn voeten heen. Ik heb ook wel wat een te brede voet.
Maar goed, 's avonds stonden de bandjes in mijn voeten, en het was ook best wel pijnlijk met lopen. Ik vind het zonde om ze nu al weg te doen.
Wie weet er een manier op ze wat op te rekken zeg maar, zodat ze mij wat ruimer zitten?
Ik heb onlangs zwarte sandaaltjes gekocht bij de H&M
De sandalen nu 1 x aan gehad, maar de bandjes zitten erg strak om mijn voeten heen. Ik heb ook wel wat een te brede voet.
Maar goed, 's avonds stonden de bandjes in mijn voeten, en het was ook best wel pijnlijk met lopen. Ik vind het zonde om ze nu al weg te doen.
Wie weet er een manier op ze wat op te rekken zeg maar, zodat ze mij wat ruimer zitten?
vrijdag 18 juni 2010 om 21:15
vrijdag 18 juni 2010 om 21:59
lederen schoenen kan je beetje rekken door er natgemaakte sokken in te dragen (nog beter is de sokken natmaken met lauw water)
maar ja, die truc gaat alleen op als het lederen schoenen zijn
niet bij imitatie-leer
ik vrees er een beetje voor eigenlijk
kan je ook geen gaatje bijdoen zodat het riempje ietske losser zit ?
maar ja, die truc gaat alleen op als het lederen schoenen zijn
niet bij imitatie-leer
ik vrees er een beetje voor eigenlijk
kan je ook geen gaatje bijdoen zodat het riempje ietske losser zit ?
zaterdag 19 juni 2010 om 01:28
Ze waren 19,95 ipv 9,95.
Maar dat maakt niet uit. Ik vind ze leuk. Ze passen me wel, maar zoals ik al zei over de breedte zitten ze te strak na een dag lopen. En dat merk je niet als je ze even in de winkel past.
Weggooien doe ik ze dus lekker niet. haha
Bedankt voor alle goed adviezen, en ik ga de tip van frezetoartje gebruiken. De natte sokken.
Maar dat maakt niet uit. Ik vind ze leuk. Ze passen me wel, maar zoals ik al zei over de breedte zitten ze te strak na een dag lopen. En dat merk je niet als je ze even in de winkel past.
Bedankt voor alle goed adviezen, en ik ga de tip van frezetoartje gebruiken. De natte sokken.
zaterdag 19 juni 2010 om 14:31
quote:palientje schreef op 19 juni 2010 @ 01:28:
Ze waren 19,95 ipv 9,95.
Bedankt voor alle goed adviezen, en ik ga de tip van frezetoartje gebruiken. De natte sokken.Ze zijn best leuk hoor maarre..... je gaat een paar goedkope (die iedereen heeft) schoenen die te strak zitten toch houden? Als kastvulling? Of toch aan trekken en dan met rolladevoeten lopen..... charmant
Ze waren 19,95 ipv 9,95.
Bedankt voor alle goed adviezen, en ik ga de tip van frezetoartje gebruiken. De natte sokken.Ze zijn best leuk hoor maarre..... je gaat een paar goedkope (die iedereen heeft) schoenen die te strak zitten toch houden? Als kastvulling? Of toch aan trekken en dan met rolladevoeten lopen..... charmant