Sauna??
woensdag 19 september 2012 om 13:58
Ga morgenavond met mijn vriendinnen naar de Sauna (voor de 1e keer) en op de een of andere manier ben ik er toch een beetje vies van. Niet dat iedereen mij in me naakie ziet maar meer het feit dat mensen met hun blote kont ergens op zitten en gewoon de deurklinken daar dan etc, krijg er beetje nare gedachtes van!! Nu las ik de revieuws van de sauna waar we naartoe gaan en daar stonden heel wat verhalen over slechte hygiene etc... bah! Heb dus geen flauw idee wat ik me daar bij moet voorstellen maar ben toch wel beetje van de hygiene!
Voor degene die wel al vaker naar sauna's zijn geweest, hebben jullie dan soort van 'rituelen' voor de hygiene of dingen die jullie bijvoorbeeld in een sauna niet zullen doen? haha ben benieuwd naar morgenavond
Voor degene die wel al vaker naar sauna's zijn geweest, hebben jullie dan soort van 'rituelen' voor de hygiene of dingen die jullie bijvoorbeeld in een sauna niet zullen doen? haha ben benieuwd naar morgenavond
woensdag 19 september 2012 om 14:01
woensdag 19 september 2012 om 14:05
In 'natte' ruimtes, zoals gedeeltes waar het stoomt, gebruik je geen handdoek. Daar kun je echter wel de banken afspoelen/schoontrekken met een wisser. Verder zit je inderdaad op je eigen handdoek of badjas, en moet je verplicht douchen voordat je bepaalde gedeeltes betreedt. Ik voel me juist altijd superschoon als ik uit de sauna kom!
woensdag 19 september 2012 om 14:18
Same here, schoner dan in de sauna voel ik me nooit. Van te voren zorg ik al dat ik vers gedoucht en geschoren binnen kom en ik denk dat dit voor een heleboel mensen geldt.
Dan is stap 1 in de sauna: uitgebreid douchen. En dan nog zeker een keer of 20 over de dag verderld, heerlijk! Veel plezier trouwens.
Dan is stap 1 in de sauna: uitgebreid douchen. En dan nog zeker een keer of 20 over de dag verderld, heerlijk! Veel plezier trouwens.
woensdag 19 september 2012 om 14:25
hmmm.. klinkt lekker zo'n saunabezoek.. binnenkort maar weer eens plannen.
Ik voel me ook altijd erg schoon in de sauna. A hoewel ik wel een voorkeur heb voor "droge" ruimtes. Die natte banken vind ik zelf niet zo lekker zitten, maar dat is niet omdat ik het vies vind ofzo.
Probeer zo'n lekkere dag uit niet te laten verpesten door te veel in je hoofd met dit soort dingen bezig te zijn. Dat is zo zonde. Geniet er gewoon lekker van en maak je hoofd juist lekker leeg.
Ik voel me ook altijd erg schoon in de sauna. A hoewel ik wel een voorkeur heb voor "droge" ruimtes. Die natte banken vind ik zelf niet zo lekker zitten, maar dat is niet omdat ik het vies vind ofzo.
Probeer zo'n lekkere dag uit niet te laten verpesten door te veel in je hoofd met dit soort dingen bezig te zijn. Dat is zo zonde. Geniet er gewoon lekker van en maak je hoofd juist lekker leeg.
woensdag 19 september 2012 om 15:12
quote:liv_1 schreef op 19 september 2012 @ 14:02:
Nou, iedereen zit met die blote kont op zijn eigen handdoek, dus maak je daar maar geen zorgen om.
Maar wat als je de volgende keer dat je gaat zitten de handdoek verkeerd om neerlegt. Dan zit je billen-kant op de ander kant. Ja dan....
Ik denk dat To meer heeft aan de tip van Tia.Dalma:
quote:Tia.Dalma schreef op 19 september 2012 @ 14:25:
...of je gaat gewoon niet... Daar is een woord voor TO: Smetvrees. Denk dat je beter kan afzeggen.
Nou, iedereen zit met die blote kont op zijn eigen handdoek, dus maak je daar maar geen zorgen om.
Maar wat als je de volgende keer dat je gaat zitten de handdoek verkeerd om neerlegt. Dan zit je billen-kant op de ander kant. Ja dan....
Ik denk dat To meer heeft aan de tip van Tia.Dalma:
quote:Tia.Dalma schreef op 19 september 2012 @ 14:25:
...of je gaat gewoon niet... Daar is een woord voor TO: Smetvrees. Denk dat je beter kan afzeggen.