Mode & Beauty alle pijlers

Schaamstreek laseren

29-10-2015 19:32 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Heeft er iemand ervaring of kennis over het laseren van de schaamstreek. Ik krijg door scheren allerlei bultjes tot aan fiksels toe.Ik heb een tijdje brazilian wax gedaan maar het vervelende is dat je steeds moet wachten tot je weer haar hebt voordat je het weg kan laten halen.

Om die reden denk ik er over om het weg te laten laseren. Echter, vind ik het een enge gedachte dat de laser zo dicht bij de baarmoeder zit. Zou dit werkelijk schadelijk kunnen zijn?
De laser kan je baarmoeder niet raken, maar wat ga je doen als ineens meer haar op je venusheuvel hip wordt? Net als met wenkbrauwen.
Ik denk niet dat ze het doet omdat een kale schaamstreek "in" is.

Heb je al pfb vanish geprobeerd na het scheren? Voor mij werkt het fijn.

quote:honingbijtje schreef op 29 oktober 2015 @ 19:36:

De laser kan je baarmoeder niet raken, maar wat ga je doen als ineens meer haar op je venusheuvel hip wordt? Net als met wenkbrauwen.
quote:p03smiauw schreef op 29 oktober 2015 @ 19:40:

Ik denk niet dat ze het doet omdat een kale schaamstreek "in" is.

Heb je al pfb vanish geprobeerd na het scheren? Voor mij werkt het fijn.

[...]

Vanish is toch vlekverwijderaar?
Zit er zelf ook over te denken. Niet om alles weg te laten halen. Maar wel m'n bikinilijn. Dat ga ik toch nooit mooi vinden en geeft een hoop uitslag enzo.
Kittycat : Pfb vanish, dat is een middel tegen bultjes, roodheid en irritatie na het scheren.
Een vriendin van mij heeft het gedaan en is er erg tevreden over. Het kost tijd en wat pijn, maar ze is er heel blij mee. Zij had ook last van ontstekingen en bultjes en dat is nu over, plus ze hoeft er nooit meer aan te denken.

Ik denk niet dat de laser slecht voor de baarmoeder is, maar dat denk ik niet omdat ik verstand van heb. Ik denk dat omdat de regelgeving hier in NL zo streng is, dat je je daar echt geen zorgen over hoeft te maken. Ik denk ook niet dat die laser tot je baarmoeder kan doordringen, vanwege dezelfde reden.
ik heb dat pfb vanish ook gebruikt na tips van dit forum

Werkt echt fantastisch! !!!

Heb geharst ...geepileerd...nat en droog geschoren ...met epilady...vanalles uitgeprobeerd om maar een nette schaamstreek te krijgen...

En dit spul werkt gewoon direct. Ben er superblij mee.
Ik heb mijn schaamstreek ook gelaserd, maar het is helaas nog niet weg :(

Verder kan het geen kwaad hoor. Ja, het doet even pijn, maar dan heb je ook wat.
Ik heb mijn bikinilijn laten laseren, ca. 10 jaar terug. Dus alles aan de buitenkant van het broekje, en een klein beetje daaronder.

Waar ik het liet laseren, laserde ze niet tussen de billen of op de schaamlippen zelf, ik moest ook gewoon mijn slip aanhouden tijdens het laseren. Nu, 10 jaar later, heb ik lichte haargroei op de bikinilijn, maar dat mag niet veel naam hebben. Ik ben erg blij dat ik het gedaan heb, maar de rest haal in nog weg met het mes.
quote:Desperate_Housewive schreef op 29 oktober 2015 @ 19:49:

Kittycat : Pfb vanish, dat is een middel tegen bultjes, roodheid en irritatie na het scheren.Ah ok, dank je. Ik kende het niet
Mijn vriendin heeft 6 jar geleden alles weg laten laseren. Als man zeg ik: doen!
Life is fun. Live it.
quote:Zebraa schreef op 30 oktober 2015 @ 20:20:

Mijn vriendin heeft 6 jar geleden alles weg laten laseren. Als man zeg ik: doen!En als vrouw zeg ik, dan jij ook he
quote:Zebraa schreef op 30 oktober 2015 @ 20:20:

Mijn vriendin heeft 6 jar geleden alles weg laten laseren. Als man zeg ik: doen!Is ze in de tussentijd nog zwanger geworden?
quote:aoibheann schreef op 30 oktober 2015 @ 22:03:

[...]

En als vrouw zeg ik, dan jij ook he Gelijk heb je
quote:vlindertje20 schreef op 31 oktober 2015 @ 17:04:

[...]

Is ze in de tussentijd nog zwanger geworden?Nee gelukkig niet.
Life is fun. Live it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven