Mode & Beauty alle pijlers

schoenen grote maten?

17-10-2008 13:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

aangezien ik maat 43 heb is shoppen voor schoenen echt altijd een grote hel voor mij. Nou had Cinderella altijd wel het en en ander in grotere maten maar die zijn daar opeens mee gestopt. Nou ken ik zelf niet zoveel speciaalzaken op dit gebied en als ik er toevallig een tegenkom zijn de schoenen vaak niet zo vrouwelijk, om het nog maar zacht uit te drukken...

Weet iemand nog winkels of andere tips? (het liefst in omg. Utrecht of anders tenminste randstad )
Bij van haren verkopen ze ook dames schoenen in de maten 43/44
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Hier hetzelfde probleem, ook maatje 43. Ik heb een adres dat niet echt in de Randstad is, maar ze hebben ook een website, dus je kan gewoon bestellen: www.grote-schoenen.nl

Veel tuttige modellen maar ook leuke laarzen, gewoon even op de leukere merken zoeken.

Succes!
Ik hoorde altijd dat de schoenen in Duitsland tm 43 gaan, maar dat weet ik dus niet zeker.
Ik heb toevallig net een folder van Footnotes onder ogen gehad, die gaan van mt 36 t/m 44.

(ff googlen)

Ze hebben een leuke site maar mij lukt het niet om de verkoopadressen te vinden. (Kan iets met PC zijn, site loopt steeds op hetzelfde punt vast)
Schuurman Schoenen gaat zelfs tot maat 45 of 46 geloof ik, zelfde collectie als hun standaard maten!
Caland schoen, in Rotterdam aan de Binnenweg en aan de site te zien sinds kort ook in Amsterdam. http://www.calandschoen.nl/
Ik woon in Duitsland en nee, helaas is 43 ook hier niet standaard. Wel een aantal adresjes:

-de plaatselijke C&A (Aken centrum)

-Wessels Zutphen (http://www.wessels-schuhe.com/) (Ben je in een uurtje vanuit Utrecht, is op loopafstand van station. Wel een onopvallende gevel, goed opletten dus!). Met een beetje geluk moet je kiezen . Ik ben weleens met 2 paar schoenen vertrokken! Bizar...

-Wessels Vreden (Duitsland, beetje verder weg dus...)

-Bij hoge uitzondering heeft Scapino weleens wat. Vooral truttig, maar soms heb je mazzel...
Hi,

Ik heb per ongeluk nikes besteld in maat 45 voor vrouwen. Deze vallen klein dus misschien pas je ze. Ik weet alleen niet of het je smaak is.

Zijn zwarte aerobicschoentjes a la reebok alleen betere kwaliteit. Als je wil kan ik foto's sturen moet er vanaf namelijk..
GoedkoopsteHakken.nl heeft ook grotere maten, tot 45 volgens mij.
quote:Yoeli schreef op 17 oktober 2008 @ 13:30:

Schuurman Schoenen gaat zelfs tot maat 45 of 46 geloof ik, zelfde collectie als hun standaard maten!

Klopt, zowel plat, pumps als laarzen.

Meest 'westelijke vestigingen zijn Arnhem, Apeldoorn.

Andere vestigingen staan op de site.
quote:JanneJip schreef op 17 oktober 2008 @ 14:02:

Ik woon in Duitsland en nee, helaas is 43 ook hier niet standaard. Wel een aantal adresjes:

-de plaatselijke C&A (Aken centrum)

-Wessels Zutphen (http://www.wessels-schuhe.com/) (Ben je in een uurtje vanuit Utrecht, is op loopafstand van station. Wel een onopvallende gevel, goed opletten dus!). Met een beetje geluk moet je kiezen . Ik ben weleens met 2 paar schoenen vertrokken! Bizar...

-Wessels Vreden (Duitsland, beetje verder weg dus...)

-Bij hoge uitzondering heeft Scapino weleens wat. Vooral truttig, maar soms heb je mazzel...Dan heeft Schuurman voor jou wel heel veel vestiging aam de oostelijke kant van ons land.
omoda verkoopt ook schoenen in maat 43 (online en winkel)

Verder de speciaalzaken zie linkje;

link naar overzichtspagina

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven