Schoenen voor bruiloft
dinsdag 21 augustus 2012 om 17:25
Ik heb deze schoenen bij Brandos besteld. Ik heb eerdaags een bruiloft en draag een bruin jurkje met daarbij een gebroken witte bolero. Ik kan er echter maar moeilijk pumps bij vinden en toen heb ik dus onderstaande pumps besteld. Het zijn eigenlijk bruidsschoenen. Ik vind ze wel mooi maar twijfel of ik ze daarna nog wel een keertje aan kan. Wat denken jullie? Kan ik ze ook gewoon zo dragen, bijv. onder een (spijker)broek of is het echt te bruidsachtig?
Pumps
Pumps
dinsdag 21 augustus 2012 om 17:36
hmmm, ik vind het wel echt bruidsschoenen in deze kleur. Misscchien kun je ze in een mooie felle kleur verven? Fuchsia of zo. Dan kun je ze evt. wel onder een spijkerbroek of zo aan. Zoals ze nu zijn zou ik ze nooit dragen.
Overigens zou ik onder een wit jurkje ook op een bruiloft iets anders dragen, maar ik zou me vooral niet op mijn fashion kennis baseren
Overigens zou ik onder een wit jurkje ook op een bruiloft iets anders dragen, maar ik zou me vooral niet op mijn fashion kennis baseren
dinsdag 21 augustus 2012 om 18:13
quote:mrspotatohead schreef op 21 augustus 2012 @ 17:31:
Bedankt voor jullie reacties! Ik twijfel omdat ze van satijn(stof) zijn. Ik heb ze net gepast onder een spijkerbroek en ik vind het wel leuk staan maar ik weet niet wat anderen ervan zouden vinden. Het zijn wel echt feest/bruidspumps.Jij vindt ze leuk. Dan zijn ze leuk! Wat een ander daarvan vindt is niet van belang toch?
Bedankt voor jullie reacties! Ik twijfel omdat ze van satijn(stof) zijn. Ik heb ze net gepast onder een spijkerbroek en ik vind het wel leuk staan maar ik weet niet wat anderen ervan zouden vinden. Het zijn wel echt feest/bruidspumps.Jij vindt ze leuk. Dan zijn ze leuk! Wat een ander daarvan vindt is niet van belang toch?