Mode & Beauty alle pijlers

Schoenen voor bruiloft

21-08-2012 17:25 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze schoenen bij Brandos besteld. Ik heb eerdaags een bruiloft en draag een bruin jurkje met daarbij een gebroken witte bolero. Ik kan er echter maar moeilijk pumps bij vinden en toen heb ik dus onderstaande pumps besteld. Het zijn eigenlijk bruidsschoenen. Ik vind ze wel mooi maar twijfel of ik ze daarna nog wel een keertje aan kan. Wat denken jullie? Kan ik ze ook gewoon zo dragen, bijv. onder een (spijker)broek of is het echt te bruidsachtig?

Pumps
Ik vind dat je ze nog een keer aan kan, zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Leuk gebroken wit shirt boven je spijkerbroek en voila.
zolang ze schoon blijven, kun je ze gewoon aan. ik zie ook niet in waarom niet.

Veel plezier bij de bruiloft!
Bedankt voor jullie reacties! Ik twijfel omdat ze van satijn(stof) zijn. Ik heb ze net gepast onder een spijkerbroek en ik vind het wel leuk staan maar ik weet niet wat anderen ervan zouden vinden. Het zijn wel echt feest/bruidspumps.
hmmm, ik vind het wel echt bruidsschoenen in deze kleur. Misscchien kun je ze in een mooie felle kleur verven? Fuchsia of zo. Dan kun je ze evt. wel onder een spijkerbroek of zo aan. Zoals ze nu zijn zou ik ze nooit dragen.

Overigens zou ik onder een wit jurkje ook op een bruiloft iets anders dragen, maar ik zou me vooral niet op mijn fashion kennis baseren
Ja hoor, zijn leuk onder een spijkerbroek!
Geef ze een kleurtje, dan kunnen ze weer een ronde mee.
quote:_Webs_ schreef op 21 augustus 2012 @ 17:36:

Overigens zou ik onder een wit jurkje ook op een bruiloft iets anders dragen, maar ik zou me vooral niet op mijn fashion kennis baseren Ze heeft een bruin jurkje
quote:mrspotatohead schreef op 21 augustus 2012 @ 17:31:

Bedankt voor jullie reacties! Ik twijfel omdat ze van satijn(stof) zijn. Ik heb ze net gepast onder een spijkerbroek en ik vind het wel leuk staan maar ik weet niet wat anderen ervan zouden vinden. Het zijn wel echt feest/bruidspumps.Jij vindt ze leuk. Dan zijn ze leuk! Wat een ander daarvan vindt is niet van belang toch?
quote:Lunax schreef op 21 augustus 2012 @ 18:12:

[...]

Ze heeft een bruin jurkje oops, dat bedoelde ik wel. Ik zou een lekkere knalkleur zoeken, maar ik heb echt de fashion sense van een stoeptegel....
Bedankt voor de reacties! ik kan over dat soort dingen best onzeker zijn ik ga ze straks nog maar eens passen onder het jurkje
vind het behoorlijk bruidsschoen; zou ze idd na de bruiloft in een leuk kleurtje spuiten!
Vind ze eerlijk gezegd ook niet zo geschikt voor onder een bruin jurkje. Zou een mat zilverkleurige pump misschien iets zijn? Of een pump in nude kleur? (zoveel verstand van mode heb ik niet dus trek je vooral niet teveel van mij aan )
Thanks iedereen voor de reacties. Het gaat trouwens om dit jurkje:

Jurkje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven