Mode & Beauty alle pijlers

schoenen wassen

05-08-2021 09:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze schoenen maar ze zijn niet meer mooi wit. Zou ik ze kunnen wassen in de wasmachine? Misschien een kort programma en dan laag centrifugeren?

https://www.groundies.com/index.php?cl= ... gKWG_D_BwE
Lijkt net zo’n stofje als Skechers. Die gooi ik gewoon op 30 graden met lage toeren centrifuge.
Lijkt me prima kunnen. De vraag is of ze echt weer zo mooi wit worden.
In een emmer water met een kunstgebit reinigingstablet schijnt ook te werken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
05-08-2021 10:12
In een emmer water met een kunstgebit reinigingstablet schijnt ook te werken.
:O :rofl:

Zou het? Mijn dochter heeft sneakers die niet meer wit zijn, ook niet na wassen...
Even voorwerken in een emmer met lauw water en soda, dan met een wit wasmiddel op een kort programma 30 °C.
Door het voorweken met soda zijn ook alle geurtjes er echt uit en voelen ze weer echt schoon.
Witte All Stars en Superga's gooi ik gewoon in de wasmachine op fijnwasprogramma. Als er echt vlekken in zitten behandel ik ze met een speciaal middeltje.
Hou er wel rekening mee dat iedere keer dat je je sneakers wast, dat ze wat minder mooi uit de wasmachine komen. Rubber gaat lubberen, lijm laat los... Maar goed, voor 2-3x kan het wel denk ik.
Honingbij_ schreef:
05-08-2021 10:50
Hou er wel rekening mee dat iedere keer dat je je sneakers wast, dat ze wat minder mooi uit de wasmachine komen. Rubber gaat lubberen, lijm laat los... Maar goed, voor 2-3x kan het wel denk ik.
Tegen de tijd dat je ze voor een 3e keer moet wassen heb je waarschijnlijk al nieuwe schoenen gekocht, hoe lang gaan die dingen mee? :-D
Rosalind* schreef:
05-08-2021 10:14
:O :rofl:

Zou het? Mijn dochter heeft sneakers die niet meer wit zijn, ook niet na wassen...

Ik verzin het niet hè? :P

https://suusmaaktschoon.nl/20-dingen-di ... bittablet/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven