Mode & Beauty alle pijlers

Schoenen

29-02-2016 20:24 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klopt het dat je in Turkije goedkoop schoenen kunt kopen? Bijvoorbeeld van Nike?
Als je neppers wilt wel ja.
Neppe, ja.
Er was laatst een documentaire bij 'oplichters in het buitenland' over Turkije. Schijnt dat het met het nepspul wel meevalt, maar toeristen worden dus wel massaal afgezet, en betalen veel te veel. Ik zou de uitzending even terugkijken via rtl app.
Wel goed kijken of ze het logo wel goed gemaakt hebben. Dus dat je niet met Nikke oid loopt. En aantrekken als je het vliegtuig instapt. Los in je koffer loop je het risico dat ze ingenomen worden bij de douane wegens namaak.

Kortom, ik zou iets meer uitgeven voor originelen.
Vergeet ook niet de prijs van je vliegticket erbij op te tellen...
Waarschijnlijk gemaakt door een van de vijf miljoen kinderarbeiders. Vooral bij de verlijming (met giftige lijm) van het schoen leer worden ze ingezet.

Veel plezier met je goedkope schoenen.

https://youtu.be/ns_CWDGAQD0
Ga lekker naar een Nike outlet
Silence is golden. Duct tape is silver.
Nep en vaak van slechte kwaliteit, ja.

Echte Nikes zullen er net zo duur zijn, maar toch ga je door alle neppe modellen dan toch twijfelen welke echt zijn.

Overigens kan de douane nepspullen uit je bagage halen en in beslag nemen, ik weet niet of dit ook geldt bij één paar schoenen, maar volgens mij mag je gewoon helemaal geen nepproducten invoeren omdat dit de handel hier schaadt.
Er zijn inderdaad regels, volgens mij mag je max 5nepdingen mee, een slof sigaretten, etc. Zoek het even na.

Maar schoen zou ik toch echt hier kopen! (voetbal)Shirtjes, boxers, watjewil, gewoon doen. Wel afdingen!
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven