Mode & Beauty alle pijlers

Schoenenreus

28-01-2015 19:32 55 berichten
Ik kwam er vandaag achter dat de Schoenenreus in onze woonplaats echt helemaal dicht is. Had natuurlijk de berichten over het naderende faillissement al gelezen. Wat een gemis! Ik kwam er toch wel regelmatig, voor goedkope 'tussendoor' kinderschoenen, Spaanse sloffen, gymschoentjes, schoenpoets. We hebben nu alleen nog maar twee schoenwinkels in het duurdere segment, en voor Bristol/Van Haren e.d. moet ik een eind rijden.

Gaan jullie de Schoenenreus ook zo missen? Is er dan echt geen behoefte aan goedkope schoenwinkels? Volgens mij kun je online niet echt in dat segment schoenen kopen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik mis de Schoenenreus niet. Ze verkopen geen niet-gangbare maten dus ik kwam er sowieso nooit.
ik heb er een aantal keer slechte kwaliteit en slechte service gehad toen ik ermee terugkwam

ik kom er al jaren niet meer en ga het niet missen
je kan trouwens online bij Scapino en bristol kopn
Nee, ik ga ze niet missen. Wij kopen kwaliteitsschoenen
Ik kwam er ook echt nooit. Je kunt voor ook redelijke prijzen (ok wel iets duurder) veel betere en niet zo goedkoop uitziende schoenen kopen.

Ik vond het een armoedzaaierwinkel. Maar ja, voor hen is het misschien wel een groot gemis.
Ik ben nog nooit bij de Schoenenreus geweest.
Scapino en van Haren hebben toch een webshop ?

Ik mis hem niet, we hebben hier ook nog een scapino, bristol en van haren. Meer dan genoeg voor sloffen, laarzen en heel soms kinderschoenen.
quote:tantejo schreef op 28 januari 2015 @ 19:35:

Nee, ik ga ze niet missen. Wij kopen kwaliteitsschoenen Ik vond ze zelfs voor 'slechte' schoenen echt aan de dure kant. Zelfs in de sale.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik zag het ook vandaag dat ze echt dicht zijn. Kwam er nooit maakt mij verder niet uit. Ernaast zat Halfords ook dicht.
De leren kinderschoentjes bij scapino van dr visser vind vaak wel goede kwaliteit trouwens. Soms tweede paar voor een euro in de uitverkoop.
Van Halfords en schoenenreus vind ik het ook logisch dat ze nu voorgoed dicht zijn.

Beide bedrijven die al een doorstart hebben gemaakt waarna er niks is veranderd aan hun formule.
Hè Betje, is 'onze' Schoenenreus dicht? Die is toch net pas weer open na de maandenlange verbouwing? Ik vond het verder een flut winkel met te dure flut schoenen. Maar ik verbaasde me pas wel over die mega lange verbouwing. Ze zijn pas een week of twee heropend toch?
quote:sandt2.0 schreef op 28 januari 2015 @ 19:40:

Hè Betje, is 'onze' Schoenenreus dicht? Die is toch net pas weer open na de maandenlange verbouwing? Ik vond het verder een flut winkel met te dure flut schoenen. Maar ik verbaasde me pas wel over die mega lange verbouwing. Ze zijn pas een week of twee heropend toch?

Bijzonder is dat.

Maar ik las net ook dat de V&D een megawinkel in Uden aan het bouwen is. En dat terwijl je aan de andere kant verhalen hoort dat het zo slecht gaat met de V&D en dat personeel zelfs salaris in zou moeten leveren. Vreemd.
Geen reus hier, maar zo'n winkel voor kindergympen, slippers, sloffen vind ik onmisbaar hoor - zo'n snob ben ik niet
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik weet niet eens waar mijn schoenen vandaan komen. Mijn man koopt ze altijd voor me.
quote:vandale schreef op 28 januari 2015 @ 19:45:

Geen reus hier, maar zo'n winkel voor kindergympen, slippers, sloffen vind ik onmisbaar hoor - zo'n snob ben ik niet Van haren, Zeeman, scapino
Ik heb er toevallig laatst zooltjes voor in mijn schoenen gekocht, maar koop er normaal nooit wat.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Beetje oude glorie. Vroeger kwam ik er wel, maar tijden zijn veranderd. De schoenereuswinkels niet, zoals meerdere ketens zoals halfords en v&d.
Ik vind ze erg achteruit gegaan de laatste jaren. Laatst weer een keer binnengelopen maar gelijk rechtsomkeert gegaan. Verschrikkelijke winkel.
Toevallig de dag ervoor nog waterschoenen, balletschoenen, gymschoenen en sloffen voor de kinderen gekocht. Voor dat soort schoenen en de jaarlijkse 'nette' kinderschoenen voor het kerstdiner vond ik het een prima winkel.

Voor schoenen om elke dag te dragen of schoenen voor volwassenen kwam ik er niet.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik kwam er wel eens voor sloffen, gymschoenen en snowboots.

Maar 2 deuren verder zit de Van Haren, dus ik ga ze niet missen.
Ik kwam er ook zelden.

House of shoes is ook failliet, dat vind ik erger daar kwam ik wel.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
nee verkopen alleen maar troep zonde van je geld
Stomme zaak, die alarmpoortjes begonnen al te gillen als ik BINNEN kwam.

Schoenen voor Snoezekind haal ik bij Bever of een schoenenspeciaalzaak.

Hij loopt al bijna twee jaar op zijn Meindls, hij groeit niet zo snel. De schoenen zijn nog als nieuw, en dus die 70 euro wel waard.

Gymschoenen gewoon bij Scapino.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven