Mode & Beauty alle pijlers

seamless boxer

10-04-2013 14:23 20 berichten
Hallo dames,

ik ben op zoek naar een seamless damesboxer. ik heb op het moment deze van de hema:

http://www.hema.nl/winkel ... &fh_secondid=pnl_19650599

maar vind hem toch niet fijn zitten, het gaat namelijk kruipen tussen mn billen. kan ik net zo goed een string dragen

hebben jullie tips? alvast bedankt!
Niets meer bij de HEMA kopen aan textiel. Mijn ervaring is dat het vaak snel stuk gaat, de naden slecht genaaid etc.
Ik ben juist uitermate tevreden over Hema. Koop veel ondergoed daar.

Maar goed, ik heb zulke broekjes ook wel eens bij de Bijenkorf zien hangen. Alleen dan zijn ze wel veel duurder dan bij Hema.
hmm ja, ik koop normaal mn onderbroeken in het buitenland (zitten heerlijk en gaan lang mee) maar vind die strepen zo lelijk!!! waar wel kopen dan? ze zitten bijna allemaal hetzelfde, ook al is het een dure
Alle reacties Link kopieren
Alle seamlessmeuk gaat tussen je kont zitten. Heb er alleen een string van want die hoort daar
Ik vind over het algemeen dat het ondergoed bij de V&D wel goed is, vooral van Soho. Het is redelijk betaalbaar en met die koopjesdagen helemaal. Boxers daar zijn ook fijn.
quote:eefje1980 schreef op 10 april 2013 @ 14:47:

Ik vind over het algemeen dat het ondergoed bij de V&D wel goed is, vooral van Soho. Het is redelijk betaalbaar en met die koopjesdagen helemaal. Boxers daar zijn ook fijn.+1
Zeeman!!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:diaantje1971 schreef op 10 april 2013 @ 14:58:

Zeeman!!oh haha nice!! ga gelijk kijken!
quote:leyla88 schreef op 10 april 2013 @ 15:05:

[...]

oh haha nice!! ga gelijk kijken!

Draag al jaren de seamless strings van de zeeman, blijven mooi, ook de hempjes , prima spul voor een klein prijsje, te verkrijgen in zwart/wit/huidskleur, ook in boxers .

Gewoon eens 1 kopen en proberen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:diaantje1971 schreef op 10 april 2013 @ 15:11:

[...]

Draag al jaren de seamless strings van de zeeman, blijven mooi, ook de hempjes , prima spul voor een klein prijsje, te verkrijgen in zwart/wit/huidskleur, ook in boxers .

Gewoon eens 1 kopen en proberen.ben heel erg benieuwd, dacht altijd dat het ondergoed niet zo goed zou zijn bij de zeeman.
quote:Diztel schreef op 10 april 2013 @ 14:29:

Niets meer bij de HEMA kopen aan textiel. Mijn ervaring is dat het vaak snel stuk gaat, de naden slecht genaaid etc.Dit herken ik totaal niet. Ik koop ondergoed altijd bij de HEMA. Gaat echt lang mee en blijft mooi.
Seamless spul van Sloggi. Totaal onsexy en niet goedkoop, maar wel goede kwaliteit, en echt onzichtbaar zelfs onder de strakste kleding.

Oh en opkruipen voorkom je door eerder iets te groot dan te klein te kopen. Te strak is niet goed.
De Sloggi invisible lijn is best sexy, vind ik. Mooie geschulpte randen die niet omgestikt zijn maar laser gesneden. Blijven prachtig in de was en droger. Ik vind ze super, je ziet ze echt niet zitten onder strakke kleding. Regelmatig in de aanbieding (3 halen, 2 betalen), ik geloof zelfs op dit moment.

Ze zijn er ook in katoen, maar die blijven minder lang mooi. Komt natuurlijk door de droger, want daar mik ik alles in...
Primark.
quote:diaantje1971 schreef op 10 april 2013 @ 15:11:

[...]

Gewoon eens 1 kopen en proberen.ik heb de boxer gehaald en hij zit echt heeerlijk! echt heel fijn, heb m nog niet onder een broek/jurk uitgeprobeerd om te zien of het tekent maar volgens mij valt dat erg mee bij deze, omdat ie naadloos is.
Primark en Zeeman.
quote:Soesah schreef op 10 april 2013 @ 23:58:

De Sloggi invisible lijn is best sexy, vind ik. Mooie geschulpte randen die niet omgestikt zijn maar laser gesneden. Blijven prachtig in de was en droger. Ik vind ze super, je ziet ze echt niet zitten onder strakke kleding. Regelmatig in de aanbieding (3 halen, 2 betalen), ik geloof zelfs op dit moment.

Ze zijn er ook in katoen, maar die blijven minder lang mooi. Komt natuurlijk door de droger, want daar mik ik alles in...ben benieuwd! heb even op de website gekeken en het lijkt wel alsof ze tussen de billen krupen, maar zal ze eens proberen!
Ik heb ze van de Action. Ze hebben zwart, wit en nude. Zitten wel lekker maar dat kruisje is ook gewoon van dezelfde stof. Vind ik zo dun. Als ik een inlegkruisje gebruik blijft het ook niet plakken. Ik ben toevallig vandaag op zoek gegaan naar boxers met een badstof kruisje maar kan ze niet vinden. Ik heb nu 2 boxers bij de Hema gekocht, waren afgeprijsd voor 3 euro. Van katoen met elastieken band. Weet niet of ik dat lekker vind zitten maar moet ik even uitproberen. Iemand enig idee waar ik boxers met badstof kruis kan vinden?
quote:leyla88 schreef op 11 april 2013 @ 10:48:

[...]

ben benieuwd! heb even op de website gekeken en het lijkt wel alsof ze tussen de billen krupen, maar zal ze eens proberen!Bij mij kruipen ze echt niet tussen de billen. Ik heb deze ook in een hipster model, die hebben wat meer de neiging tot kruipen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven