Mode & Beauty alle pijlers

Serum met zonnebrandfactor

11-04-2016 18:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een serum met zonnebrandfactor. Heb her en der al wat rondgekeken maar nog niet wat tegen gekomen. Wat gebruiken jullie en hebben jullie tips voor mij?

Alvast bedankt.
Serum met een factor klinkt echt vreselijk onzinnig... Waarom niet gewoon los smeren?
quote:korfje13 schreef op 11 april 2016 @ 19:06:

Serum met een factor klinkt echt vreselijk onzinnig... Waarom niet gewoon los smeren?Of een dagcrème met factor gebruiken.
Als je goochelt op 'serum spf' kom je wel wat tegen, maar dat zijn met name merken die in Nederland niet verkrijgbaar zijn. Een serum is trouwens vrijwel altijd licht, waterig, gel-achtig. Als je spf toevoegt, wordt het altijd iets zwaarder. En dan is het niet echt meer een serum. Ik denk daarom dat er niet veel van op de markt zijn.
Winter is coming...
Serum is voor onder je al dan niet spf-bevattende dagcreme. Waarom moet daar dan ook spf in zitten?
Heeft geen enkele zin, tenzij de regelmatig bijsmeert door de dag heen.
Ik heb voor een lange reis waar ik geen zin had om veel potjes mee te nemen een spf serum meegenomen.

Deze

Hij werkt voor mij de hele dag, hoef maar 1 keer te smeren. Vooral mijn decolleté verbrand snel en daar had ik met deze geen last van. Ik smeer overigens verder geen andere crème op mijn gezicht.

Ik moet voor mn gezicht een andere crème gebruiken dan de normale zonnebrandcrème ivm uitslag. Heb deze uitgeprobeerd en die werkt voor mij perfect, is erg zuinig en relatief kleine verpakking. (Heb er ongeveer 3 maanden mee gedaan, elke dag gesmeerd)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven