Mode & Beauty alle pijlers

Shampoo bar van Lush

01-04-2017 14:17 12 berichten
Ik gebruik sinds een paar dagen een shampoo bar van lush en tot nu toe bevalt het mij wel goed. M’n haar valt mooier, is minder pluizig etc. Maar ik vind het wel wennen. Ben er nog niet over uit wat nu het fijnste werkt. Meteen met de bar over m’n haar gaan of eerst over m’n handen en dan in het haar.

Daarnaast blijft mijn bar aan mijn blikje plakken en ik vraag mij af of het wel verstandig is om het blikje dicht te doen als de shampoo bar nog nat is. En worden die bars na verloop van tijd ook van die soort smurrie als ze bijna op zijn zoals je bij gewone zeep ook vaak hebt?

Hoe gebruiken en bewaren anderen die shampoo bars van Lush etc. ?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de bars ook wel eens en mij is altijd gezegd dat je de bars eerst moet laten dragen voordat je ze in het blikje doet. Als je hem eerst laat dragen blijft hij bij mij altijd 'goed' tot het einde, en geen smurrie ofzo. Overigens ga ik gewoon met de bar door mijn haar heen.
Ik vind de Seanik heel fijn. Ga met dat ding over mijn haar en soms nog wat extra op mijn handen. Gewoon even kijken wat je zelf handig vindt. Na het wassen leg ik hem eerst even los op een droge plek en pas als hij droog is, doe ik hem in het blikje. Dan blijft hij tot het laatste stukje hard en wordt het dus geen smurrie. Je zou er een zeepbakje voor kunnen gebruiken of zo.
Je moet het eerst laten drogen voordat je het weer opruimt
Je bent zelf een theepot
Ik laat het idd ook eerst drogen voordat ik het in blikje stop.

Met kort haar vond ik het fijn om met de shampoobar over mijn haar te gaan, nu mn haar lang is gaat mijn voorkeur uit naar shampoo in handen zepen en daarmee over mn haar te gaan. Doe ik toch die shampoobar over mijn haar, raakt ie erin verstrikt en verdwijnt ie er zowat in -_-'
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Ik doe een stukje plastic dat iets groter is dan het blikje erin en dan pas de shampoo bar, makkelijk om erin en eruit te halen enn dan maakt het niet uit of 'ie nog nat is.

De conditioners van Lush vind ik trouwens ruk.
Aha dan laat ik de bar voortaan eerst goed drogen. Conditioner heb ik niet gekocht bij Lush, wel aan getwijfeld maar ik ben tevreden over de conditioner die ik al gebruik dus waarom switchen en mijn haar is nu ook super zacht zonder conditioner erin.
Lush is een vreselijk woord. Alleen daarom al geef ik er geen euro uit. Lush
Maandag Babyface in the Kitchen! Halleluuuujaa!

Bestellen jullie daar ook wel eens?

(Is geen shampoo trouwens, sorry!)
Ik doe het meestal met m'n handen. En bewaar hem op zo'n zeeprooster. Ben fan! Werken erg zuinig. Jammer dat Karma alleen nog online te krijgen is.
Ik gebruik het nu ook een jaar en ben super tevreden. Mijn haar heeft nog nooit zo goed gezeten en gevoeld! Maar ik gooi m wel altijd nat in het bakje....misschien moet ik dat ook maar niet door. Ga er trouwens gewoon mee door me haar.
Ik haal hem over m'n haar heen, vind dat makkelijker dan met m'n handen. Ik kreeg overigens als tip hem op een sponsje te leggen, omdat hij dan minder snel breekt bijvoorbeeld als hij aan je blikje geplakt zit. Nu heb ik een stukje spons in mijn bakje liggen. Ik heb overigens het vierkante bakje omdat dat veel makkelijker pakken is, en de deksel heb ik er nooit op omdat ik hem toch iedere dag gebruik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven