Shampoo bar van Lush
zaterdag 1 april 2017 om 14:17
Ik gebruik sinds een paar dagen een shampoo bar van lush en tot nu toe bevalt het mij wel goed. M’n haar valt mooier, is minder pluizig etc. Maar ik vind het wel wennen. Ben er nog niet over uit wat nu het fijnste werkt. Meteen met de bar over m’n haar gaan of eerst over m’n handen en dan in het haar.
Daarnaast blijft mijn bar aan mijn blikje plakken en ik vraag mij af of het wel verstandig is om het blikje dicht te doen als de shampoo bar nog nat is. En worden die bars na verloop van tijd ook van die soort smurrie als ze bijna op zijn zoals je bij gewone zeep ook vaak hebt?
Hoe gebruiken en bewaren anderen die shampoo bars van Lush etc. ?
Daarnaast blijft mijn bar aan mijn blikje plakken en ik vraag mij af of het wel verstandig is om het blikje dicht te doen als de shampoo bar nog nat is. En worden die bars na verloop van tijd ook van die soort smurrie als ze bijna op zijn zoals je bij gewone zeep ook vaak hebt?
Hoe gebruiken en bewaren anderen die shampoo bars van Lush etc. ?
zaterdag 1 april 2017 om 14:22
zaterdag 1 april 2017 om 14:24
Ik vind de Seanik heel fijn. Ga met dat ding over mijn haar en soms nog wat extra op mijn handen. Gewoon even kijken wat je zelf handig vindt. Na het wassen leg ik hem eerst even los op een droge plek en pas als hij droog is, doe ik hem in het blikje. Dan blijft hij tot het laatste stukje hard en wordt het dus geen smurrie. Je zou er een zeepbakje voor kunnen gebruiken of zo.
zaterdag 1 april 2017 om 14:27
Ik laat het idd ook eerst drogen voordat ik het in blikje stop.
Met kort haar vond ik het fijn om met de shampoobar over mijn haar te gaan, nu mn haar lang is gaat mijn voorkeur uit naar shampoo in handen zepen en daarmee over mn haar te gaan. Doe ik toch die shampoobar over mijn haar, raakt ie erin verstrikt en verdwijnt ie er zowat in -_-'
Met kort haar vond ik het fijn om met de shampoobar over mijn haar te gaan, nu mn haar lang is gaat mijn voorkeur uit naar shampoo in handen zepen en daarmee over mn haar te gaan. Doe ik toch die shampoobar over mijn haar, raakt ie erin verstrikt en verdwijnt ie er zowat in -_-'
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
zaterdag 1 april 2017 om 18:13
Ik haal hem over m'n haar heen, vind dat makkelijker dan met m'n handen. Ik kreeg overigens als tip hem op een sponsje te leggen, omdat hij dan minder snel breekt bijvoorbeeld als hij aan je blikje geplakt zit. Nu heb ik een stukje spons in mijn bakje liggen. Ik heb overigens het vierkante bakje omdat dat veel makkelijker pakken is, en de deksel heb ik er nooit op omdat ik hem toch iedere dag gebruik.