Mode & Beauty alle pijlers

Shein

13-04-2021 10:02 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie steeds vaker reclame van shein voorbij komen. Wie heeft er ervaring met bestellen bij deze webshop? Is het retouren eventueel ook makkelijk te doen?
mijn jongste dochter koopt er. En heel eerlijk, de kwaliteit is ook wel meer voor meisjes van 16, dan voor volwassenen

Maar kopen gaat prima, en retourneren ook
Ik bestel er heel vaak. Ik kijk wel altijd eerst naar de stofjes, teveel polyester vind ik niks. De maten vallen normaal. Ik heb nog nooit iets terug gestuurd, vond ik de prijzen niet waard. De afmetingen die ze geven kloppen.
Ik heb er eens op gekeken. Maar het is er zo goedkoop, dat kan toch geen kwaliteit zijn.
Heb er een lekkere warme trui gekocht. Prima kwaliteit.
ik geef mn bek ook maar een douw
De prijs geeft over het algemeen wel de kwaliteit weer (vaak dunne stof of erg synthetisch). Maar ik vind de beschrijving van de maat etc. over het algemeen erg goed (alles wat ik had besteld paste goed). Netjes verpakt en verzonden (kleding en sieraden).
Maar goed, het duurste artikel uit deze bestelling was 7 euro voor een sportbroek. En van een jumpsuit (playsuit) van 3 euro verwacht ik sowieso al niet zo veel. Dus was al lang blij dat het goed paste.

Ik ben nu in afwachting van mijn tweede zending...

Kwestie van goed naar de foto's kijken, de beschrijving lezen en de reviews (als die er zijn. Zeker de foto's in de reviews kun je vaak veel informatie uit halen).
Goed de reviews (vaak met foto's) bekijken van elk product en dan zijn er best leuke dingen te koop. Voor die prijs inderdaad geen hoge kwaliteit maar grappige bralettes of een luchtig shortje voor in de zomer prima.
Hier koopt dochter er veel, zij leest goed alle beschrijvingen en reviews en heeft nog geen miskoop gedaan. Ik heb 1 keer een shirtje besteld zonder reviews te lezen, dat was veel te klein en bleek later ook zo genoemd in de reviews. Dochter was er wel blij mee...
Retourneren is volgens mij “gratis” als je een retour verzekering bij je bestelling afsluit, anders kost het volgens mij euro of 5 voor het retour zenden. Tot op heden niets teruggestuurd.
Mijn dochter koopt er wel eens wat. Zitten hele hippe baggy shirts en broeken bij.

Goed opletten wat de materialen zijn. Zij klikt standaard op katoen bij shirts enz.

Het is meestal wat hipper maar wel dezelfde kwaliteit als meeste Bonprix/Otto dingen. H&M en Zeeman en Wibra en Primark en Aliexpress.

Meeste kleding is wel op maat en anders staan er wel ervaringen bij of maathulp en de katoenen shirts die mijn dochter besteld blijven best goed.
Retourneren gaat via DHL, maar nog nooit gedoe gehad.

Wel opletten bij bestellen, sommigen dingen mogen niet terug, ondergoed, badskleding en alle accessoires en sommige sale-items. Haardingen enz.
Ik heb een bestelling geplaatst, wat jurken, nachthemden, een vest en een jas. Ik ben benieuwd!
Dochter en vriendinnen zijn fan.
Hebben echt al veel gekocht daar. Maten kloppen, kwaliteit is even zoeken een is beter dan het andere.

Je kan iets aanvinken en dan kan je voor e1,99 terug zenden.
Aantal keer gebruik van gemaakt en is tot nu toe altijd goed gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven