Mode & Beauty alle pijlers

Sierraad om doen.....

24-06-2021 19:46 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als man zijnde heb ik toch een vraagje, ik draag amper sierraden maar heb er nu toch 1 besteld. Een assieraad voor van mijn opa. Ter nagedachtenis van mijn Opa, alleen nu loop ik toch tegen een probleempje aan.

Er zijn hier meer vrouwen op dit topic dus help haha, hoe krijg je zo'n verdomd kettinkje in godsnaam om ? Ik heb zo oogjesketting, maar je kan niet zien waar het oogje en het haakje zit als je hem zelf om doet aangezien het achter in je nek is.

Is er een trucje om zo iets zelf om te doen, want ik loop een partijtje te prutsen xd
Dank jullie wel alvast voor jullie hulp !!! :-)
Oefenen.

En het is sieraad met één 'r' ;-)
Op gevoel

En anders met hulp
Je kan hem toch omdraaien, sluiting bij je hals.
Ik wil je facepalmen maar mss is het kettinkje heel strak?
Una noche loca
Haha, je kunt toch het oogje en het haakje naar voren draaien. En dan een beetje prutsen, op gevoel. Lukt uiteindelijk wel.
Slotje naar achter draaien. En klaar.
Andersom in spiegelbeeld in de spiegel

Even voor je hem dicht doen en oogje op je vinger houden dan los en achter je hoofd herhalen
Gecondoleerd met je opa

En verder... oefenen :P

Op een gegeven moment voel je het vanzelf.

Bij een andere ketting kost het me ook altijd wat meer moeite en gepriegel.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik doe dat altijd gewoon op gevoel. Met lange nagels is het overigens ook best uitdagend. :P

Als je de ketting nog moest aanschaffen had ik aangeraden er eentje te nemen die over je hoofd heen kan.
He...wat...hoe... Wat de rest zegt en anders doe je het oogje en haakje even aan de voorkant en schuif je hem naar achteren als hij dicht is.

Hoe is dit een serieuze vraag?
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
RoamingZombie schreef:
24-06-2021 20:01

Hoe is dit een serieuze vraag?
Ja daarom wou ik facepalmen!
Ik dacht dat mannen meer van het logisch nadenken waren :O
Una noche loca
Op gevoel. Voor de spiegel is heel lastig omdat je dan in spiegelbeeld kijkt. Dus oefenen en prutsen en dan heb je het zo onder de knie. Zo dicht mogelijk bij het oogje vasthouden en op gevoel het haakje open doen.
Met het slotje naar voren voor een spiegel, vast maken en daarna omdraaien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
TO, als je dit onder de knie hebt, probeer eens een beha achter je rug dicht te maken.
Voor de spiegel. Sluiting aan de voorkant, dicht doen en ketting naar voren draaien.
Ja gewoon voor de spiegel natuurlijk!
Ik probeer eerst altijd gewoon de ketting normaal om te doen en als dat te lang duurt dan slotje voor en dicht maken. Ik heb ook een ketting gehad die ik gewoon over m'n hoofd kon doen zonder een slotje open of dicht te maken.
Suzanne244 schreef:
24-06-2021 20:13
TO, als je dit onder de knie hebt, probeer eens een beha achter je rug dicht te maken.
:proud: En daarna leren een BH uit te trekken terwijl je je shirt aanhoudt.
Ik doe zelf echt nooit een ketting voor de spiegel om. Je kunt toch wel je twee duimen en wijsvingers zonder te kijken bij elkaar krijgen?
TO, leef je nog?? Je zit toch niet helemaal in de knoop hè, met je ketting??
Una noche loca
ChicaHolandesa schreef:
24-06-2021 20:03
Ja daarom wou ik facepalmen!
Ik dacht dat mannen meer van het logisch nadenken waren :O
In welk parallel universum is dat :rofl:
Afbeelding
ChicaHolandesa schreef:
25-06-2021 06:38
TO, leef je nog?? Je zit toch niet helemaal in de knoop hè, met je ketting??
:HA: :HA:
Una noche loca
emmalou schreef:
24-06-2021 23:59
Ik doe zelf echt nooit een ketting voor de spiegel om. Je kunt toch wel je twee duimen en wijsvingers zonder te kijken bij elkaar krijgen?
Niet om zonder te kijken een piepklein schakeltje in een opening van een millimeter te wurmen.
Knap als dat je lukt !
amarna wijzigde dit bericht op 25-06-2021 11:22
6.61% gewijzigd
blauwe_framboos schreef:
24-06-2021 22:19
:proud: En daarna leren een BH uit te trekken terwijl je je shirt aanhoudt.
Cabaretier Ronald Goedemond noemt dat "breien met botten" :-D
amarna schreef:
25-06-2021 06:52
Niet om zonder te kijken een piepklein schakeltje in een opening van een millimeter te wurmen.
Knap als dat je lukt !
Nou, dat is dan mijn verborgen supertalent. Ik krijg zelfs het meest pieterpeuterige kettinkje zonder kijken om. Met nagel sluiting openhouden, hand achter je nek doen en dan met andere hand het ringetje naar je nagel toebrengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven