Silver roze blond haar
maandag 22 augustus 2016 om 08:06
Hallo allemaal,
Ik ben helemaal verliefd op deze haarkleur https://goo.gl/images/bfAY8P
Nu overweeg ik hem om te laten verven maar ben bang dat het heel snel vervaagd. Zijn hier mensen die een soort gelijke kleur hebben? Of de zelfde
en hoe hou je hem dan langer in je haar? Ik denk namelijk dat het ontzettend snel vervaagd.
Ik ben helemaal verliefd op deze haarkleur https://goo.gl/images/bfAY8P
Nu overweeg ik hem om te laten verven maar ben bang dat het heel snel vervaagd. Zijn hier mensen die een soort gelijke kleur hebben? Of de zelfde
maandag 22 augustus 2016 om 08:10
Ik gok dat de kleur inderdaad niet lang zal blijven zitten, een paar weken hooguit.
Hoe je ervoor zorgt dat de kleur langer mooi blijft? Niet föhnen, geen stijltang, en zo min mogelijk wassen. Hitte zorgt ervoor dat een kleur echt drastisch sneller vervaagt, en met wassen was je de kleur er ook steeds een beetje uit (omdat het een spoeling is).
Verder wel echt een onwijs gave kleur!
Hoe je ervoor zorgt dat de kleur langer mooi blijft? Niet föhnen, geen stijltang, en zo min mogelijk wassen. Hitte zorgt ervoor dat een kleur echt drastisch sneller vervaagt, en met wassen was je de kleur er ook steeds een beetje uit (omdat het een spoeling is).
Verder wel echt een onwijs gave kleur!
maandag 22 augustus 2016 om 09:51
quote:Yggdrasil- schreef op 22 augustus 2016 @ 09:19:
Zilvershampoo, zilverschuim, zilverhaarwater, zilverspray, zilverconditioner.
Zilver. Zilver. Zilver.
En nothing else.Dat wordt denk ik geen succes met het rode dat TO erin wil, dat gaat juist nog sneller vervagen van zilvershampoo. Dat is sowieso een probleem met deze kleur, om het zilver fris te houden moet je daar eigenlijk speciaal iets voor gebruiken maar om het rode niet nog sneller terug te laten lopen kun je het beste zo min mogelijk gebruiken en zeker geen zilvershampoo. Ik zie een dergelijke kleur weleens bij mensen en als het net geverfd is vind ik het wel mooi maar het wordt al snel vaal..
Zilvershampoo, zilverschuim, zilverhaarwater, zilverspray, zilverconditioner.
Zilver. Zilver. Zilver.
En nothing else.Dat wordt denk ik geen succes met het rode dat TO erin wil, dat gaat juist nog sneller vervagen van zilvershampoo. Dat is sowieso een probleem met deze kleur, om het zilver fris te houden moet je daar eigenlijk speciaal iets voor gebruiken maar om het rode niet nog sneller terug te laten lopen kun je het beste zo min mogelijk gebruiken en zeker geen zilvershampoo. Ik zie een dergelijke kleur weleens bij mensen en als het net geverfd is vind ik het wel mooi maar het wordt al snel vaal..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
maandag 22 augustus 2016 om 11:09
maandag 22 augustus 2016 om 11:41
maandag 22 augustus 2016 om 11:42
Ik ben al blond van mijzelf, dus dat scheelt heel erg in het ontkleuren en misschien de komende dagen nog even extra in het zonnetje zitten zodat die oplicht (al is dat vast niet uit te houden
)
Maar hem opfrissen met een spoeling om de vier weken vind ik een goede tip, had ik nog niet over nagedacht.
Maar hem opfrissen met een spoeling om de vier weken vind ik een goede tip, had ik nog niet over nagedacht.
maandag 22 augustus 2016 om 23:30
Mijn zus heeft roze haar gehad. Was erg mooi, maar erg moeilijk bij te houden. Zeker omdat er meestal echt wel iets met je haar moet gebeuren wat betreft oplichting voordat de verf ook echt goed pakt, en dit maakt het ook moeilijk om uitgroei bij te houden.
Je niet-uitgroei zou bij te houden zijn door af en toe een directions spoeling (+ conditioner) overheen te gooien. Schaadt je haar ook niet zo.
Je niet-uitgroei zou bij te houden zijn door af en toe een directions spoeling (+ conditioner) overheen te gooien. Schaadt je haar ook niet zo.