Mode & Beauty alle pijlers

Silver roze blond haar

22-08-2016 08:06 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben helemaal verliefd op deze haarkleur https://goo.gl/images/bfAY8P

Nu overweeg ik hem om te laten verven maar ben bang dat het heel snel vervaagd. Zijn hier mensen die een soort gelijke kleur hebben? Of de zelfde ;) en hoe hou je hem dan langer in je haar? Ik denk namelijk dat het ontzettend snel vervaagd.
Ik gok dat de kleur inderdaad niet lang zal blijven zitten, een paar weken hooguit.

Hoe je ervoor zorgt dat de kleur langer mooi blijft? Niet föhnen, geen stijltang, en zo min mogelijk wassen. Hitte zorgt ervoor dat een kleur echt drastisch sneller vervaagt, en met wassen was je de kleur er ook steeds een beetje uit (omdat het een spoeling is).

Verder wel echt een onwijs gave kleur!
Mooie kleur!
Oh goody, die gaat op mijn whishlist.

Heb nu zilver/grey maar deze wil ik de volgende x!

Ik heb overigens ook bijna hetzelfde kapsel als deze mevr.
Mooie kleur! Zal wel snel vervagen inderdaad. Heb je al blond haar? Anders lijkt het me wel een zwaar proces voor je haar als het ook eerst nog flink geblondeerd moet worden.
[Insert text here]
Heel mooi.

Je kunt ook zelf spoelingen kopen (onder andere van W7) om het bij te houden.

Het vervaagd inderdaad heel snel.
Yep!

Ik heb úren gezeten.

Pijn aan mijn hoofdhuid, en serieuze angst op een permanent kaal hoofd.

Maar na een flinke olaplex behandeling erbovenop, zie ik er uit als nieuw.
Zilvershampoo, zilverschuim, zilverhaarwater, zilverspray, zilverconditioner.

Zilver. Zilver. Zilver.

En nothing else.
quote:Yggdrasil- schreef op 22 augustus 2016 @ 09:19:

Zilvershampoo, zilverschuim, zilverhaarwater, zilverspray, zilverconditioner.

Zilver. Zilver. Zilver.

En nothing else.Dat wordt denk ik geen succes met het rode dat TO erin wil, dat gaat juist nog sneller vervagen van zilvershampoo. Dat is sowieso een probleem met deze kleur, om het zilver fris te houden moet je daar eigenlijk speciaal iets voor gebruiken maar om het rode niet nog sneller terug te laten lopen kun je het beste zo min mogelijk gebruiken en zeker geen zilvershampoo. Ik zie een dergelijke kleur weleens bij mensen en als het net geverfd is vind ik het wel mooi maar het wordt al snel vaal..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
ja ik.

een heel proces, voor maar een 3-4 week plezier
Ik heb deze ook, vervaagd inderdaad redelijk snel, maar als je haar eenmaal ontkleurd is kun je vrij makkelijk na een week of 4 nog eens verven om het roze op te frissen zonder opnieuw te hoeven ontkleuren. Helemaal handig als je dat zelf kan doen.
Niks moet, Niksen mag
Dat is wel zo. Mijn grijs is gewoon bij te werken. Ontkleurd is het nml al.
Heb vroeger wel eens dat soort kleurtjes gehad Maar mijn eigen kleur is te sterk en na de eerste 2 wasbeurten zie je het al vervagen.

Btw ik heb alles uit moeten laten groeien omdat terug kleuren gewoon niet meer ging. Véél strakke knotjes gedragen in die tijd
Ik ben al blond van mijzelf, dus dat scheelt heel erg in het ontkleuren en misschien de komende dagen nog even extra in het zonnetje zitten zodat die oplicht (al is dat vast niet uit te houden ;) )

Maar hem opfrissen met een spoeling om de vier weken vind ik een goede tip, had ik nog niet over nagedacht.
Is prachtig je hebt nu van schwarzkopf ook van die sprays die voor op blond haar zijn. En is er ook in roze schijnt vier wassingen te houden.
Mooie kleur!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Mijn zus heeft roze haar gehad. Was erg mooi, maar erg moeilijk bij te houden. Zeker omdat er meestal echt wel iets met je haar moet gebeuren wat betreft oplichting voordat de verf ook echt goed pakt, en dit maakt het ook moeilijk om uitgroei bij te houden.

Je niet-uitgroei zou bij te houden zijn door af en toe een directions spoeling (+ conditioner) overheen te gooien. Schaadt je haar ook niet zo.
Mijn dochter had deze kleur. Ze is van zichzelf licht asblond dus het hoefde niet ontkleurd te worden. Wel highlight voor het effect.

Het was prachtig maar na 2 weken echt weg. Nu is ze gewoonblond met coupe soleil van de highlights. Zonde van het geld.
quote:Superhuisvrouw schreef op 22 augustus 2016 @ 23:26:

Is prachtig je hebt nu van schwarzkopf ook van die sprays die voor op blond haar zijn. En is er ook in roze schijnt vier wassingen te houden.Goeie tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven