Mode & Beauty
alle pijlers
Sites met stijlvolle grote maten kleding
zondag 4 april 2010 om 22:11
Ik heb zelf geen (extreem) grote maat meer, maar mijn zusje (nog) wel. We waren vorig jaar in London en daar heeft ze goed kunnen slagen bij Evans. Ze hebben ook een webwinkel (ik weet alleen niet of ze ook buiten de UK bezorgen).
Alhoewel ik geen fan ben van grote maten (want hoe dan ook: het flatteert nóóit) verkoopt deze winkel echt wel hele stijlvolle kleding.
Alhoewel ik geen fan ben van grote maten (want hoe dan ook: het flatteert nóóit) verkoopt deze winkel echt wel hele stijlvolle kleding.
zondag 4 april 2010 om 22:20
www.mateloos.nl
Daar haal ik veel super leuke jurken etc. vandaan. Ze hebben een winkel in Amsterdam en je kunt ook bepaalde dingen online bestellen.
Daar haal ik veel super leuke jurken etc. vandaan. Ze hebben een winkel in Amsterdam en je kunt ook bepaalde dingen online bestellen.
zondag 4 april 2010 om 22:45
zondag 4 april 2010 om 22:45
zondag 4 april 2010 om 22:47
www.dorothyperkins.com
www.bonaparte.nl
www.bonaparte.nl
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zondag 4 april 2010 om 22:59
www.bagoes.nl (zelf geen ervaring, maar de naam was blijven hangen en zag er wel leuk uit)
Heb ook even op mateloos gekeken, vond de prints wel leuk, maar van onderstaande combinatie snap ik niets .
Heb ook even op mateloos gekeken, vond de prints wel leuk, maar van onderstaande combinatie snap ik niets .
zondag 4 april 2010 om 23:03
bodycelli.nl en zie ook http://www.grotematenmode.com
zondag 4 april 2010 om 23:26
zondag 4 april 2010 om 23:40
zondag 4 april 2010 om 23:55
ik vind t echt van die zakken van Mateloos. Ook geen unieke kleding. Ik denk altijd dat makers van kleding in grote maten denken dat de vrouwen een trauma hebben van het niets aan kunnen trekken in de winkel en daarom alles zo uniform aka ruim en stretch maken. Bah. Ik zoek gewoon alles wat je bij de h&m of wat voor winkel kunt kopen, maar dan met extra ruimte bij de borsten en of oksel. Trouwens ik was vorige week bij de winkel van promiss en die hadden echt prachtige broeken. Gaat echt wel tot grote maten,want zag ook een maat 58 hangen. Succes, ik weet hoe moeilijk het is om niet gelijk in laag over laag kleding te Moeten lopen.
Poelepoelepoelepoes!
maandag 5 april 2010 om 01:06
Wat is je maat? Tot maat 44/46 kan je terecht bij Esprit, WE, Peek&Kloppenburg, SPS, Gerry Weber,Claudia Strater,Expresso etc
Tot maat 52/54 Bonaparte (tot 52 en online), Promis, Marina Rinaldi (duur) Elena Miro(duur), Msmode, H&M, C&A, Miss Etam, Ulla Popken (de city lijn heeft mooie kledingstukken).
Boven maat 54/56 echte speciaalzaken en dan is het handig om op www.grotematenmode.com te kijken. (kledingzaken die starten met maat 42/44 tot ongeveer maat 60/62 geloof ik)
Online zijn Wehkamp (tot maat 48 ook de Frans Molenaar collectie met mooie zakelijke kleding), Otto, Neckerman, Heine( tot maat 46) opties en eventueel buiten nl Evans, Asos, Dorethy Perkins,
pfff en dit lijstje is niet uitputtend ik heb alleen even opgesomd wat ik zo 123 weet. Ook heb ik niet-online winkels genoemd maar misschien op hun site wel inspiratie!
Succes en plezier met shoppen!
Tot maat 52/54 Bonaparte (tot 52 en online), Promis, Marina Rinaldi (duur) Elena Miro(duur), Msmode, H&M, C&A, Miss Etam, Ulla Popken (de city lijn heeft mooie kledingstukken).
Boven maat 54/56 echte speciaalzaken en dan is het handig om op www.grotematenmode.com te kijken. (kledingzaken die starten met maat 42/44 tot ongeveer maat 60/62 geloof ik)
Online zijn Wehkamp (tot maat 48 ook de Frans Molenaar collectie met mooie zakelijke kleding), Otto, Neckerman, Heine( tot maat 46) opties en eventueel buiten nl Evans, Asos, Dorethy Perkins,
pfff en dit lijstje is niet uitputtend ik heb alleen even opgesomd wat ik zo 123 weet. Ook heb ik niet-online winkels genoemd maar misschien op hun site wel inspiratie!
Succes en plezier met shoppen!