Mode & Beauty alle pijlers

Sites met stijlvolle grote maten kleding

04-04-2010 21:53 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
De topictitel zegt het al.



Waar kopen jullie je grote maten kleding? Ik zoek wat stijlvolle kleding. Geen mantelpakjes o.i.d. maar wel kleding die je zowel in je vrije tijd kan dragen als naar het werk.



Wie heeft tips?
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te zien dat ik daar juist weer in de kleinere maten val. Ik hang met mijn 44/46 echt tussen wal en schip lijkt wel.

Myunique heeft echt leuke dingen maar dat mateloos is mateloos lelijk zeg,
Alle reacties Link kopieren
Evans vind ik wel een aanrader. Loopt tot maat 60. Goede kwaliteit tegen redelijk prijzen. Ook handig: Brede schoenen en laarzen met wijde schachten verkrijgbaar(Ik dacht tot maat 43/44.)

Evans



Voor de dames tot maat 48/50 vind ik Dorothy Perkins geweldig!

Ik bestel er heel veel, nog nooit problemen gehad met de bezorging en over het algemeen zit en past het goed.

Dorothy Perkins



Asos Curve is erg mooi vind ik en loopt van maat UK20(=48) tot UK26(=54)

Asos



Daarnaast is er nog de Inspire lijn van New Look. New look heeft een webwinkel, maar ook een shop in Rotterdam. Inspire loopt van 16(=44) tot 26(=54.)

Inspire
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pannetje schreef op 04 april 2010 @ 23:01:

[afbeelding]



Jees man...dat kan toch echt niet...



Dat vind ik ook.

Maak zo'n jasje een stuk korter, dan zie je de benen weer en krijg je het figuur weer terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:EssentialBliss schreef op 05 april 2010 @ 07:52:

Evans vind ik wel een aanrader. Loopt tot maat 60. Goede kwaliteit tegen redelijk prijzen. Ook handig: Brede schoenen en laarzen met wijde schachten verkrijgbaar(Ik dacht tot maat 43/44.)

Evans



Voor de dames tot maat 48/50 vind ik Dorothy Perkins geweldig!

Ik bestel er heel veel, nog nooit problemen gehad met de bezorging en over het algemeen zit en past het goed.

Dorothy Perkins



Asos Curve is erg mooi vind ik en loopt van maat UK20(=48) tot UK26(=54)

Asos



Daarnaast is er nog de Inspire lijn van New Look. New look heeft een webwinkel, maar ook een shop in Rotterdam. Inspire loopt van 16(=44) tot 26(=54.)

InspireWat een leuke sites. Dank je wel (en ga snel bestellen...)!
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan.



Ook handig om te weten is dat op hun websites vaak sizeguides staan. Als je twijfelt over de maat kan je dan even nameten.



Ik bestel vooral(schandalig) veel bij Dorothy Perkins. Ik heb een Nederlandse maat 46 boven en een 46-48 broeken. Ik bestel alles size 18(ook jurken,) alleen broeken een 20.



Wat heb je besteld?
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Zit nog even in de oriënterende fase...(dan klik ik van alles aan om te bestellen en ga dan twijfelen..ga namelijk zaterdag shoppen in Alkmaar en daar zijn ook verschillende grote matenwinkels....wil eigenlijk nog even wachten met bestellen na zaterdag).
Alle reacties Link kopieren
New look heeft ook een schoenenlijn voor de bredere voeten, ik heb er 2 paar ballerina's gekocht en paar pumps, zitten prima en voor echt zachte prijsjes. Wel was ik toen in Rotterdam dus kon meteen passen of het wat was. Ook hele leuke accesoires maar die vind ik wel wat aan de prijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven