Mode & Beauty alle pijlers

ski jassen uitverkoop?

29-12-2016 20:26 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn dochter heeft in september een mooie hippe winterjas gekozen, maar die blijkt niet goed warm te zijn als het regent of erg waait. stom, ik weet het. Ze zit in de brugklas en moet twee keer per dag 45 minuten fietsen, niet handig zonder een goede jas. We zitten nu te kijken naar een ski-jas, die zijn meestal wind-en waterdicht. maar de prijzen van die jassen echt verschrikkelijk. dochter wil niet zomaar elke jas aan maar is ook niet heel moeilijk, hij moet neutraal zijn van kleur en een beetje normale vorm (geen brede met stug materiaal zeg maar).

Ik heb bij oa de wehkamp al een paar prima jassen gezien, oa van protest, maar wat korting zou erg fijn zijn. Heeft iemand enig idee wanneer de kortingen op die jassen gaan komen?
The past may be in tatters
But today is all that matters
In maart

Marktplaats al geprobeerd?
Op www.limango.nl heb je een outletgedeelte, ik heb daar al een paar jassen vandaan met fikse korting.

https://limango-res.cloud ... ummit-turquoise-blauw.jpg Deze bijvoorbeeld van O'Neill voor 57 euro.

https://limango-res.cloud ... as-jollette-antraciet.jpg Of deze, Brunotti, best stijlvol voor een ski-jas, 63 euro.

Welke maat heeft je dochter?
Decathlon geprobeerd?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
decathlon nog niet, dat is een eindje rijden voor ons maar wel een idee, net als marktplaats. Die jas met blokjes is iets wat ze echt niet wil, gewoon effen/neutraal. Pubers he, vooral niet op willen vallen en dat kan ik me ook wel voorstellen. ze heeft maat 170/176 of xs/s

nondeju pas in maart dat valt tegen.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Het ski seizoen begint net, dat snap je toch wel?
Ze kan op de fiets toch een regenjack over de jas aandoen? Houdt water en wind tegen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:gruffalo schreef op 29 december 2016 @ 20:34:

decathlon nog niet, dat is een eindje rijden voor ons maar wel een idee, net als marktplaats. Die jas met blokjes is iets wat ze echt niet wil, gewoon effen/neutraal. Pubers he, vooral niet op willen vallen en dat kan ik me ook wel voorstellen. ze heeft maat 170/176 of xs/s

nondeju pas in maart dat valt tegen.Decathlon heeft ook een online winkel, misschien is dat wat? En anders zou ik kijken naar een winddichte fleece die ze onder haar jas aan kan trekken.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:gruffalo schreef op 29 december 2016 @ 20:34:

nondeju pas in maart dat valt tegen.Snap ik hoor, ik heb nog een link eronder gepost met een effen zwarte. Op die website heb je er trouwens nog heel veel meer, de moeite waard om eens te kijken.
Decathlon kun je ook goed online kijken (bestellen denk ik ook)

40 euro.
Dat ski-jassen waterdicht zijn, kan je je vaak ernstig in vergissen. Ik heb genoeg dure ski jassen gehad waar het water net zo hard door de naden liep als een normale jas en goedkope winterjassen die juist wel waterdicht waren

60,-

90,-

Beide Zalando. Heb trouwens nog een kortingscode voor 15% mocht je daar willen bestellen.
Een vriendin van me heeft pas in de outlet in Roermond een ski jas en broek gekocht voor een leuke prijs, weet niet of je in de buurt van Roermond woont, of in de buurt van een andere outlet? Of anders bij de ANWB?
Waar woon je? In Heerhugowaard zit Pauw die heeft een afdeling met 30% korting.
Internagelaktisch
Bataviastad? 2e kerstdag nog een nieuwe skijas voor dochter gekocht voor 50 euro
Een ski jas is sneeuw dicht, niet perse waterdicht. Dus daar moet je wel even goed op letten.
quote:pinchos schreef op 29 december 2016 @ 20:30:

Op www.limango.nl heb je een outletgedeelte, ik heb daar al een paar jassen vandaan met fikse korting.

https://limango-res.cloud ... ummit-turquoise-blauw.jpg Deze bijvoorbeeld van O'Neill voor 57 euro.

https://limango-res.cloud ... as-jollette-antraciet.jpg Of deze, Brunotti, best stijlvol voor een ski-jas, 63 euro.

Welke maat heeft je dochter?Inderdaad!
De uitverkoop duurt nog wel even, dat komt pas als het ski-seizoen voorbij is. Reken maar op (eind) maart.

Misschien moet je het in een andere hoek zoeken. Winkels als Welkoop of de betere bouwmarkt hebben vaak ook een kleding afdeling. Dit is vaak dikke kleding speciaal voor buiten, dus meestal wind en waterdicht. (merken als bijv Kjelvik ofzoiets). Misschien is dat wat.

En anders op MP kijken (ja ik weet het, daar houden pubers niet van). Ik heb zelf ook een zo goed als nieuwe ski-jas op MP gescoord.
Ik zou echt een regenjack kopen. Het houdt wind (kou) en regen tegen en kan gewoon over de andere jas gedragen worden. Die dingen zijn ook vaak tot kleine pakketjes op te rollen.
Een tijdje geleden had lidl leuke ski jassen. Ik heb er 1 besteld en zijn goed water en wind dicht. €25,- waren ze volgens mij.
Bij rosada (Roosendaal) heb je meerdere merken (brunoti, o'neill, protest) met zeer betaalbare jassen uit dit segment
Ik heb een effen blauwe skijas van limango of zalando lounge (weet niet meer welke). Model van vorig jaar, maar voor een skijas maakt dat niet zoveel uit.
Wij hebben goede ervaringen met marktplaats. Daarnaast zijn er fantastische sprays om schoenen en textiel goed waterwerend te maken, misschien is dat nog iets. Maar dat houdt de wind dan weer niet tegen.
Deze zijn echt heel goedkoop, normaal ben ik erg tevreden over de spullen van de Lidl.

https://www.lidl-shop.nl/ ... ski-jas&channel=hyb_nl_NL
Keep on, keep keepin' on....
Echt water en winddicht zijn zeiljassen. En die zijn nu juist in de aanbieding.

Ik zweer bij mijn goede warme zeiljas in de winter. Okay niet super modieus, maar voor €20 hoor je mij niet klagen. Goede functie is voor mij belangrijker.

Maar het is al weer heel lang geleden dat ik puber was ????
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven