Mode & Beauty alle pijlers

Slaapzakjas mèt een taille

17-01-2021 14:19 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben op zoek naar een warme slaapzakjas die getailleerd is. Lengte ongeveer de knie of iets langer is ook oké. Heb laatst 1 besteld waarvan ik dacht dat ik er nog een taille in zou hebben, maar verzoop er helaas in. Heb meestal een xs nodig. Budget is maximaal 500,- voor een echt warme jas.

En ik weet dat dit geen mooie jassen zijn, maar ik heb het altijd koud en de jas die ik heb is helaas echt op. Als ik Google kom ik iedere x op dezelfde jassen uit.
Een wollen mantel is mooi natuurlijk, maar totaal niet warm: de wind gaat er dwars doorheen en waait zo je mouwen in.

Ik heb geen tips, maar zou in ieder geval voor een windichte jas gaan (dat zijn veel doorgestikte jassen niet!). En dan bij voorkeur ook nog waterdicht. Ik heb een echt winddichte jas en dat maakt echt verschil bij een gure wind (want die wind maakt het koud).
Deze is net iets korter dan op de knieën, maar ik zou voor zoiets gaan:
https://www.soellaart.nl/nl/home/landin ... e-suzanne/
Alecta schreef:
21-01-2021 13:01
Een wollen mantel is mooi natuurlijk, maar totaal niet warm: de wind gaat er dwars doorheen en waait zo je mouwen in.

Ik heb geen tips, maar zou in ieder geval voor een windichte jas gaan (dat zijn veel doorgestikte jassen niet!). En dan bij voorkeur ook nog waterdicht. Ik heb een echt winddichte jas en dat maakt echt verschil bij een gure wind (want die wind maakt het koud).
Eens. Ik ben zelf eigenlijk van de jassen zoals die prachtige wollen mantel zoals eerder geplaatst, maar ik heb nu een jas die je moet invetten. Daarmee maak je hem wind- en waterdicht. Wát een verschil maakt dat. Voor wandelingen ga ik nooit meer wat anders aandoen, in de winter dan ;-)
Ik heb er eentje van Bonprix voor maar 50 euro. Deze is middenwarm want gevuld met ployester. Ik heb ook nog een donzen versie van The North Face maar die was 400 euro. Die kon ik gebruiken met -10 en regen en wind op de fiets.
Alle reacties Link kopieren
Dank allen voor jullie reacties. Uiteindelijk heb ik de jas waar ik naar op zoek ben niet kunnen vinden. Ben voor een technische jas gegaan uiteindelijk. Niet mooi, maar wel warm. Mijn wollen jas bewaar ik voor de mooi.
Alle reacties Link kopieren
Deze is iets boven je budget maar wel vanaf maat 32: https://www.debijenkorf.nl/maxmara-trev ... rde-jassen
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven