slippers
donderdag 8 juli 2010 om 20:27
Deze heb gekocht vlak voordat ik op vakantie ging. Ik heb ze in het paars maar er zijn meerdere kleuren:
Zitten uitstekend; ik heb er vele, vele kilometers en uren op gelopen. Beter dan teenslippers of goedkope gympen (de eerste dagen ware te koud voor blote voeten en droeg ik gympen waarmee ik aanzienlijk sneller vermoeide voeten kreeg). En ze zijn ook echt leuk: zowel bij jurkje, korte broek of spijkerboek.
Zitten uitstekend; ik heb er vele, vele kilometers en uren op gelopen. Beter dan teenslippers of goedkope gympen (de eerste dagen ware te koud voor blote voeten en droeg ik gympen waarmee ik aanzienlijk sneller vermoeide voeten kreeg). En ze zijn ook echt leuk: zowel bij jurkje, korte broek of spijkerboek.
donderdag 8 juli 2010 om 22:30
Ik heb ook teva's, grijzige voetzool met paars/lila/grijs geblokt bandje. Zijn de enige slippers waar ik goed op kan lopen. Bij mij zijn/worden altijd de bandjes te wijd waardoor ik de zool zeg maar met m'n tenen mee moet tillen, dat heb ik bij teva's niet. Ik krijg er wel stinkvoeten van, ligt denk ik aan de bandjes. Gelukkig kunnen ze prima in de wasmachine!
Modelletje van Sam vind ik ook erg leuk, is niets (super)fouts aan toch?
Modelletje van Sam vind ik ook erg leuk, is niets (super)fouts aan toch?
vrijdag 9 juli 2010 om 13:51
woensdag 14 juli 2010 om 11:47
Probeer het eens bij deze verkopen ze meerdere merken en vast ook wel iets wat je leuk vindt! http://www.zalando.nl
confince yourself!
donderdag 15 juli 2010 om 16:22
quote:amarna schreef op 08 juli 2010 @ 09:16:
Gisteren voor de zoveelste keer Birkenstocks aangepast.
Waarom zitten die dingen bij mij zo rot ? Ik kan er geen stap op lopen zonder kramp onder mijn voet te krijgen.
Het voetbed van Teva, Rohde en Adam & Eve is voor mij beter geschikt.Ik krijg ook kramp op birkenstocks, draag ze nu ook nooit meer. Ik loop erg goed op mijn Crocs=slipper. bruin met roze, 2 plastiv bandjes over voet. Heerlijk. Maar voor het mooie draag ik die dan weer niet, dan draag ik wat mooi is, soms minder comfortabel.
Gisteren voor de zoveelste keer Birkenstocks aangepast.
Waarom zitten die dingen bij mij zo rot ? Ik kan er geen stap op lopen zonder kramp onder mijn voet te krijgen.
Het voetbed van Teva, Rohde en Adam & Eve is voor mij beter geschikt.Ik krijg ook kramp op birkenstocks, draag ze nu ook nooit meer. Ik loop erg goed op mijn Crocs=slipper. bruin met roze, 2 plastiv bandjes over voet. Heerlijk. Maar voor het mooie draag ik die dan weer niet, dan draag ik wat mooi is, soms minder comfortabel.