Mode & Beauty alle pijlers

Sloffen

01-10-2021 11:32 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een tip voor goede warme sloffen zonder dikke zool? Ik hou echt van wollen sloffen maar die hebben vaak een dikke zool.

Ik heb vorig jaar al 2 paar wollen sloffen van Shepherd versleten, die gingen telkens stuk bij de tenen. Ik heb nu sloffen van Ayacucho maar die zijn ook al kapot aan het gaan. (Hele jaar rond heb ik eigenlijk wel sloffen aan)

Dus, wie heeft de ultieme tip voor deze sloffensloopster? :-D
Ik heb ook Giesweins, vind ze heerlijk warm. Wol is een natuurlijk materiaal waar je geen stinkvoeten in krijgt. Je kan ze trouwens wassen op wolprogramma in de wasmachine. Gisterenavond was het zo'n avond waarop ik dacht dat ik ze stilaan zal moeten uithalen en afscheid nemen van mijn Birkenstocks.
Ik heb Ugg boots als pantoffel in huis. Sinds gisteren weer te voorschijn gehaald.
Heerlijk warme voeten!
Winterluxi schreef:
01-10-2021 12:04
Heb je deze zelf? Ze bevallen goed?
Ja, ooit op Terschelling gekocht. Ze zijn lekker warm. Omdat ik daarna ook sloffen met een harde zool wilde, heb ik ook andere ernaast. Wol is in ieder geval lekker warm. In die synthetische krijg ik alleen maar zweetvoeten...
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Bedankt allemaal! Ik ga even googlen
op de verschillende opties
Poke-girl schreef:
01-10-2021 12:57
Iemand ervaring met ugg? Nu online bij trekpleister in de aanbieding maar ik twijfel.
Ik heb al jaren pantoffels van Ugg. Maar niet het model van trekpleister. Ik heb de Dakota, gaat al zeker 10 jaar mee.

Afbeelding
https://www.giveapon.nl/shop-adults/
Die zijn echt heel tof 🤩
Deze bevallen mij en een aantal familieleden heel goed: https://schapenhouderijshop.nl/winkel/p ... oog-model/
Ze gaan hier al jaren mee
Bubble16 schreef:
01-10-2021 16:05
Deze bevallen mij en een aantal familieleden heel goed: https://schapenhouderijshop.nl/winkel/p ... oog-model/
Ze gaan hier al jaren mee
Die zien er ook fijn uit!

Ik leef het hele jaar thuis op wollen pantoffels. Deze heb ik op de markt gekocht maar ik heb die man helaas al een paar jaar niet meer gezien om nieuwe reserve te kopen.

Warmbat heb ik niet gehad maar ziet er ook wel warm uit.
Ik heb ook de eerder genoemde Falke cosyshoes. Vind ze niet het allermooiste, maar wel erg fijn om te dragen (vooral met opgetrokken voeten op de bank, ik wilde om die reden ook geen harde zool). Heb de maat ruim genomen zodat ik er evt ook nog dikke sokken bij aankon. Maar heb ik meestal niet en ze blijven perfect zitten (zakken niet af ofzo).
Agen schreef:
01-10-2021 11:52
Ik heb deze en ben er heel tevreden over https://www.zwerfkei.nl/product/glerups ... -hoge-slof
Die van mij zijn nu een jaar oud, en voorlopig nog niet versleten.
Ik heb deze ook, draag ze bijna elke dag, de hele dag. Als ik weer eens naar kantoor ga moet ik niet vergeten ze uit te doen.
Ik heb giesswein met flexibele zool. Eigenlijk is het meer gewoon een antislipzooltje. Dus je kunt er ook lekker mee op de bank zitten. Ik vind ze echt heerlijk! Niks zit zo fijn en ademend als een wollen slof.
Ik denk dat ik voor de Falke of Gieswein sloffen ga ☺️
Falke cosy shoes!! Heerlijk warm, er zit wat 'grip' onder de sok waardoor je niet uitglijdt maar het is toch niet echt een zool waardoor je er toch heerlijk mee op de bank kan.
De Cozy shoes gaan best snel stuk toch?
Hier gaan ze maar 1 jaar mee, op z’n hoogst. En ik doe niks geks.
Frizz schreef:
02-10-2021 08:11
De Cozy shoes gaan best snel stuk toch?
Hier gaan ze maar 1 jaar mee, op z’n hoogst. En ik doe niks geks.
Oh ja? Ik heb de mijne nu 2 jaar en ze zijn nog helemaal goed. Was je ze wel op wolprogramma?
Ik heb mijne ook iets van 2 jaar en zien er nog uit als nieuw.
Lady_Day schreef:
02-10-2021 08:13
Oh ja? Ik heb de mijne nu 2 jaar en ze zijn nog helemaal goed. Was je ze wel op wolprogramma?
Ja zeker. Vond ze ook zo snel pillen.
Misschien had ik pech? Normaliter slijten dingen niet snel bij mij.
Ik heb al jaren de Giesswein Tangerhuette. Heerlijk warm en met een dunne rubberen zool. Ligt lekker op de bank en ik kan er toch ook even mee naar buiten.
Niet iedereen die ronddwaalt is de weg kwijt
Hier nog een blije fan van de cosyshoes van Falke. Bij mij blijven ze lang netjes - helaas, zeg ik bijna, want ik heb saaie zwarte en er zijn ook leuke gekleurde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven