Mode & Beauty alle pijlers

Sneakers in de winter

08-10-2021 11:09 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gruwel gruwel. Ik kom net bij de fysiotherapeut vandaan. Heb vervelende rugklachten en de beste man heeft mij aangeraden vooral niet op hakken te lopen, sterker nog, het moet zo plat mogelijk, dus eigenlijk is lopen op sneakers het advies.

Nou heb ik daar in de zomer totaal geen problemen mee, maar ik draag veel jurken en rokken en sneakers in combinatie met een panty vind ik echt heel lelijk.

Maar jullie hebben altijd de meest briljante tips, dus wie weet. Hoe draag ik sneakers in de winter leuk bij jurken en rokken? Help!
Ik vind sneakers alleen leuk of charmant bij jurken of rokken als die een beetje sportief ogen. Dus joggingstof jurken met van die racerstrepen aan de zijkant. Of jurken met een hoodie. Maar elegant wordt dat niet.
Ik weet je leeftijd niet :) , maar bij mijn leeftijd vind ik hoge laarzen met een platte hak nog het beste passen. Maar daar gruwelen sommigen ook weer van...
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Het probleem bij de laarzen met een platte hak was dat zelfs een platte hak al een hak is volgens de fysiotherapeut. Het zouden dus echt schoenen met een zool moeten zijn die over de hele breedte hetzelfde is. Nou kan ik misschien een beetje smokkelen, maar ja. Ik ben 36 trouwens.
Uggs :lol:
En niet te hoge sleehakken? Dat is best vergelijkbaar met sneakers, die zijn meestal ook niet helemaal plat.
.
Ik ken het probleem.. heb ook slechtere voeten en moet steunzolen dragen.
Iets met hakken is uit de boze.. tja dan maar sneakers.
Ik draag in de winter dus ook sneakers onder een rokje, maar dan wel zwarte sneakers..
Kunnen loafers ook niet? Die zijn nu wel helemaal in de mode, en staan mooi onder rokken en jurken. En met panty's staan ze ook mooi.
Ik herken het. Ik draag steunzolen en voor de winter heb ik meerdere sneakers: zwart en wit met zilver, of een klein beetje goudtint. Ik kom er altijd mee weg. Combi chique/sportief dus.
Boots?
Zat boots die ook plat zijn of net zo plat als de meeste sneakers. En veel gave sneakers zijn er ook in winterse tinten.

Ik zie probleem niet zo.
Dr Martens?
OMG
Ik draag in de winter altijd veterlaarsjes of andere soort ‘boots’ onder rokken en jurken. Ik kies dan wel voor een smal model met een normale zool, niet voor een lomp model met plateauzool.
Ik vind sneakers ook niet altijd even stevig, ik zou eerder gaan voor een lederen veterlaarsje.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Intie schreef:
08-10-2021 12:08
Ik draag in de winter altijd veterlaarsjes of andere soort ‘boots’ onder rokken en jurken. Ik kies dan wel voor een smal model met een normale zool, niet voor een lomp model met plateauzool.
Er zijn ook heerlijke lompe zonder plateauzool. En voor TO zou een platte maar dikke zool ook prima zijn.
Dr martens een idee?
Bedankt al voor alle tips! Ik heb 2 paar docs, die zijn wel laag genoeg en ik ga nog even kijken voor een paar winterse sneakers. Soms maak je het probleem in je hoofd groter dan het eigenlijk is. :facepalm:
Dr. martens kunnen volgens mij zowat overal onder. Ik draag ze het hele jaar rond.
Ik draag in de winter altijd Dr Martens (onder alles 😂). Ik heb artrose in 1 van mijn grote tenen en ik mag dus ook niet op hakken lopen.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
En chelseaboots? Die zijn iets ‘gekleder’ maar wel plat!
https://www.omoda.nl/inspiratie/welke-s ... L0428.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
FeeLucifer01 schreef:
08-10-2021 11:59
Zat boots die ook plat zijn of net zo plat als de meeste sneakers. En veel gave sneakers zijn er ook in winterse tinten.

Ik zie probleem niet zo.
Voor wat betreft de boots: ja, eens. Er zijn veel leuke opties die echt plat zijn.
Sneakers vind ik lastiger omdat ik het niet mooi vind om er sokken in te dragen (wel sneakersokken, maar die zie je dus niet). Dat vind ik nu al veel te koud worden, dus dat zou voor mij een probleem zijn.
Jufjoke schreef:
12-10-2021 11:40
Voor wat betreft de boots: ja, eens. Er zijn veel leuke opties die echt plat zijn.
Sneakers vind ik lastiger omdat ik het niet mooi vind om er sokken in te dragen
(wel sneakersokken, maar die zie je dus niet). Dat vind ik nu al veel te koud worden, dus dat zou voor mij een probleem zijn.
ja dat zie ik precies zo.
Ik heb nu leuke platte chelseaboots gekocht (je moet jezelf ook wat gunnen natuurlijk) en ik had al DM's, die vind ik ook leuk staan bij mijn jurkjes. Krijg wel spontaan complimentjes over mijn 'stoere look'. Het is weer eens wat anders.

Heb ik ook nog een lange broek gekocht (staat leuk bij de chelseaboots), dus mijn collega's kennen me niet meer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven