Sneakers in de winter
vrijdag 8 oktober 2021 om 11:09
Gruwel gruwel. Ik kom net bij de fysiotherapeut vandaan. Heb vervelende rugklachten en de beste man heeft mij aangeraden vooral niet op hakken te lopen, sterker nog, het moet zo plat mogelijk, dus eigenlijk is lopen op sneakers het advies.
Nou heb ik daar in de zomer totaal geen problemen mee, maar ik draag veel jurken en rokken en sneakers in combinatie met een panty vind ik echt heel lelijk.
Maar jullie hebben altijd de meest briljante tips, dus wie weet. Hoe draag ik sneakers in de winter leuk bij jurken en rokken? Help!
Nou heb ik daar in de zomer totaal geen problemen mee, maar ik draag veel jurken en rokken en sneakers in combinatie met een panty vind ik echt heel lelijk.
Maar jullie hebben altijd de meest briljante tips, dus wie weet. Hoe draag ik sneakers in de winter leuk bij jurken en rokken? Help!
vrijdag 8 oktober 2021 om 11:14
Ik vind sneakers alleen leuk of charmant bij jurken of rokken als die een beetje sportief ogen. Dus joggingstof jurken met van die racerstrepen aan de zijkant. Of jurken met een hoodie. Maar elegant wordt dat niet.
Ik weet je leeftijd niet
, maar bij mijn leeftijd vind ik hoge laarzen met een platte hak nog het beste passen. Maar daar gruwelen sommigen ook weer van...
Ik weet je leeftijd niet
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
vrijdag 8 oktober 2021 om 11:19
vrijdag 8 oktober 2021 om 12:16
vrijdag 8 oktober 2021 om 12:17
Er zijn ook heerlijke lompe zonder plateauzool. En voor TO zou een platte maar dikke zool ook prima zijn.
zondag 10 oktober 2021 om 19:05
https://www.omoda.nl/inspiratie/welke-s ... L0428.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 12 oktober 2021 om 11:40
Voor wat betreft de boots: ja, eens. Er zijn veel leuke opties die echt plat zijn.FeeLucifer01 schreef: ↑08-10-2021 11:59Zat boots die ook plat zijn of net zo plat als de meeste sneakers. En veel gave sneakers zijn er ook in winterse tinten.
Ik zie probleem niet zo.
Sneakers vind ik lastiger omdat ik het niet mooi vind om er sokken in te dragen (wel sneakersokken, maar die zie je dus niet). Dat vind ik nu al veel te koud worden, dus dat zou voor mij een probleem zijn.
dinsdag 12 oktober 2021 om 11:41
ja dat zie ik precies zo.Jufjoke schreef: ↑12-10-2021 11:40Voor wat betreft de boots: ja, eens. Er zijn veel leuke opties die echt plat zijn.
Sneakers vind ik lastiger omdat ik het niet mooi vind om er sokken in te dragen (wel sneakersokken, maar die zie je dus niet). Dat vind ik nu al veel te koud worden, dus dat zou voor mij een probleem zijn.
dinsdag 12 oktober 2021 om 12:14
Ik heb nu leuke platte chelseaboots gekocht (je moet jezelf ook wat gunnen natuurlijk) en ik had al DM's, die vind ik ook leuk staan bij mijn jurkjes. Krijg wel spontaan complimentjes over mijn 'stoere look'. Het is weer eens wat anders.
Heb ik ook nog een lange broek gekocht (staat leuk bij de chelseaboots), dus mijn collega's kennen me niet meer terug.
Heb ik ook nog een lange broek gekocht (staat leuk bij de chelseaboots), dus mijn collega's kennen me niet meer terug.