Mode & Beauty alle pijlers

soort gezicht

15-01-2012 12:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer heb je als meisje een soort jongens gezicht? En hoe kun je dat bv veranderen, mooier maken door make up?
Yep, wat heb je je nu weer aan laten praten?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind zelf dat ik niet een schattige, lieve uitstraling heb en zie ook vaak andere meisjes die een soort jongens gezicht hebben of uitstralen
En waarom moet het schattig zijn dan?
Als jij kunt zien dat anderen een jongensgezicht hebben, dan kun je toch ook zien of je dat zelf hebt...
quote:desyyyy schreef op 15 januari 2012 @ 12:59:

Wanneer heb je als meisje een soort jongens gezicht? En hoe kun je dat bv veranderen, mooier maken door make up?Als je er zo uitziet..

Ik zou in dit geval iets minder make-up gebruiken en het scheermesje vaker tevoorschijn toveren..
Beetje aparte vraag wel. Wat denk je van mascara, eyeliner, mooie kleur lippenstift / gloss?

Verder zou ik je bergschoenen, anwb unisex weer-en-wind-jack en spijkerbroek met trui die 4 maten te groot zijn aan de wilgen hangen.

Koop een mooi jurkje, mooie panty er bij, laarzen en mooie oorbellen et voila.
Ik zou dan geen unisexkleding dragen maar iets zachters, vrouwelijkers (niet uitgesproken vrouwelijk; die fout wordt vaak gemaakt door travestieten). Zachte stoffen, geen leer, geen primaire kleuren. Hoe dichter bij je gezicht, hoe zachter. Je broek mag gewoon jeans zijn.
goh ik word echt heel moe
Bedoel je de gezichtsvorm "veranderen"? Dit kun je doen door contouren en highlighten (met bronzer en highlighter).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven