Mode & Beauty alle pijlers

spijkerbroekmaat

30-12-2009 20:04 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leuke spijkerbroek gezien maar weet mijn maat niet (staat ook niet in mijn andere spijkerbroeken).

Ik heb maat 38. Welke maat heb ik dan als spijkerbroek?
Nee echt?
http://www.despijkerbroek.nl/size.php

31 dus
28 29 of 30 en lengte tja .. kan 30 , 32, 34 , 36 zijn
Ik dacht meer aan 29 30 of 31 qua taille. Het hangt naast de omvang van je heupen ook van het merk af.
Denk het ook ja. Toen ik maat 38 had, was mijn spijkerbroek maat echt 31 Ik heb behoorlijk brede heupen en een flinke kont.
Thanks voor de snelle reacties!

Ik vind het altijd lastig om een spijkerbroek uit te kiezen die lekker zit en in jouw maat (via internet dan).
Nee echt?
Het is bijna onmogelijk om helemaal precies te weten wat dan je maat is, want het is toch vaak passen, passen, passen.

Zo heb ik (bij maat 36) van hetzelfde merk een spijkerbroek in maat 27 en een spijkerbroek in maat 29. Beiden zitten lekker.

Kun je niet gewoon een paar maten bestellen en de verkeerden terugsturen?
Ik werk in een jeanswinkel maar maat 31 is toch echt een maat 40!

Met maat 38 zou een 29 moeten passen maar het ene merk valt kleiner dan het andere.
quote:Marjo41 schreef op 30 december 2009 @ 20:18:

Ik werk in een jeanswinkel maar maat 31 is toch echt een maat 40!

Met maat 38 zou een 29 moeten passen maar het ene merk valt kleiner dan het andere.Niet dus bij mij. Zoveel mensen, zoveel (dikke) konten. Ik paste prima in een 'normale broek' maat 38, maar spijkerbroek op 1 of andere manier in 31. Geen idee hoe het kwam.
Jeans zijn de enige kledingstukken die ik niet (meer) via internet bestel. Meestal heb ik maat 27/30 maar het verschilt enorm per model/merk. Daarom pas ik er liever 10 in de winkel
Ik heb maat 36/38 en ik heb spijkerbroekmaat 27of 28.

Vaak 27.
haha, ik heb maat 36/38 en ik heb toch spijkerbroeken die allemaal lekker zitten in maat 29/30 en soms 28.

Verschilt dus echt qua bouw denk ik
Ik heb ook maat 36/38 maar ene keer heb ik een broek maat 27 andere keer 28 en laatst had ik er zelfs 1 aan van 29 en 30..

Het is echt per merk verschillend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven