Mode & Beauty alle pijlers

sproeten verwijderen

24-09-2012 20:46 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
jaja het is eindelijk zo ver..

over 3wkn ga ik eindelijk mijn sproeten laten verwijderen.

begrijp me niet verkeerd bij veel vrouwen en mannen staat het ongelooflijk mooi en leuk, maar oh wat vind ik het verschrikkelijk als ik die oranje vlekken in me gezicht zie.

ik heb altijd gezegd ik verander niks aan mijzelf, iedereen zou tevreden met zichzelf moeten zijn. en dat ben ik ook over mijzelf, alleen staan die dingen mij zo tegen. ik maak me alleen maar op in een donkere ruimte en als ik in de spiegel kijk doe ik dat van een afstand zodat de sproeten niet zichtbaar zijn.

maarja in elk geval ben ik blij dat ik deze stap heb gezet.

ik weet dat ik hier ook commentaar op zal krijgen, van mijn omgeving en van jullie.

maar ben vooral benieuwd naar andere vrouwen/mannen die sproeten of pigmentvlekken hebben laten verwijderen, en wat was jullie ervaring hiermee ?
anoniem_142954 wijzigde dit bericht op 24-09-2012 20:52
Reden: geen gehinnik meer =P
% gewijzigd
Hihi?

Ik weet natuurlijk niet hoe jij eruit ziet, maar ik vind sproeten altijd erg mooi staan. Ook mensen (misschien wel juist) met hun gezicht helemaal onder de sproetjes, ik vind het prachtig. Zou het ook wel willen hebben!

Succes met de ingreep.
Wat eten we vanavond?
Het enige wat ik commentaar waardig vind is dat gehinnik.

Dat hihi zou verboden moeten worden.

Verder moet jij lekker doen waar jij je prettig bij voelt.
Toen ik 13 was had ik ook z´n bui, weg met mijn sproeten. Mijn tante is schoonheidspec. en ik heb het geprobeerd met een stofje met waterstofperoxide. Maar ja ik heb er alleen al 5.000 ofzo in mijn gezicht, dus ik zit nog steeds onder. LOL
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ja maar de meeste mensen hebben donkere sproetjes of inderdaad juist mooi hun hele gezicht bedekt, of alleen hun neus en jukbenen.

ik heb echte oranje vlekken en vlekjes en de een 3x groter dan de ander, en dan op verschillende plekken van mijn gezicht.
Wat zonde hihi. Maar jouw lijf, jouw hoofd, jouw portemonnee.
Ik ben heel benieuwd hoe je het vind als je klaar bent.

En dat je tevreden bent met het resultaat.

Ik hoop het voor je.

(haal de hihi even weg uit je OP dan komt het wat serieuzer over)
ik zie mijn sproeten niet eens meer en heb er wel een miljoen...

ik kan me trouwens voorstellen dat als je clusters hebt dat je dat niet echt mooi vind.

hoe haal je die dingen weg dan? met een laser?
was al verwijderd hihi.. ;) grapje.

@ waarbij : word deels vergoed door mijn zorgverzekering. dus ik hoef zelf maar 30% te betalen.
quote:newimprovedkitty schreef op 24 september 2012 @ 20:56:

ik zie mijn sproeten niet eens meer en heb er wel een miljoen...

ik kan me trouwens voorstellen dat als je clusters hebt dat je dat niet echt mooi vind.

hoe haal je die dingen weg dan? met een laser?ja word weg gelaserd en dat moet voelen als kleine elastiekjes die worden losgelaten op je gezicht en daarna heb je een verbrand gezicht voor 4uur
.
bij studio esthetique in utrecht,

je hebt een verwijsbrief nodig van de huisarts. en daarbij ben ik verzekerd bij menzis extra verzorgd 3 maar met extra verzorgd 2 krijg je 200euro vergoed.
quote:ikwordmama schreef op 24 september 2012 @ 20:56:

was al verwijderd hihi.. ;) grapje.

@ waarbij : word deels vergoed door mijn zorgverzekering. dus ik hoef zelf maar 30% te betalen.Whut? Een cosmetische operatie die grotendeels door de verzekering wordt betaald?
pigment wel ja, maar ligt er ook aan hoe en wat.. want je krijgt niet zomaar een verwijsbrief van de huisarts.
Zijn het dan wel sproeten?
sproeten zijn pigmentvlekken ja.

en omdat ik ze dus op sommige plekken in het gezicht wel heb en op andere plekken niet (cluster)

zal het straks wanneer ik tegen de 40 aan loop, echte grote pigmentvlekken worden.

dus dan zal ik op mijn kin een grote lichtbruine vlek krijgen, boven me lip een bruine vlek krijgen, maar mijn wangen zullen wit zijn omdat ik op mijn wangen zelf geen sproeten heb.

wel op mijn jukbenen heb ik sproeten.

en ook daarom deze keuze, dan ben ik op delen in mijn gezicht bruiner dan op andere plekken. ja dat ziet er gewoon niet uit.
Ik weet dat sproeten pigmentvlekjes zijn, heb zelf ook sproetjes maar niet zoals jij dit beschrijft, vandaar dat ik vroeg of jouw pigmentvlekjes wel sproeten zijn. Omdat je het ook vergoedt krijgt, snap je?

Ik wens je veel succes en hoop dat je het gewenste resultaat zult krijgen.
Jammer dat je denkt zo iets nodig te hebben...

Je avatar en nickname doet vermoeden dat je moeder bent/ gaat worden? Hoe ga je er dan mee om als je kind misschien ook die sproeten heeft en daar onzeker over is?

Ik heb zelf (naast heel veel sproeten) een soort neuscomplex; vroeger wist ik zeker dat als ik eenmaal groot was, ik mijn neus zou gaan laten verbouwen. Maar toen kreeg ik een man die me gewoon mooi genoeg vond zoals ik ben, en ik kreeg kinderen...die misschien wel zo'n zelfde soort neus zouden hebben als ik.

Ik had het een naar gevoel gevonden als mijn kind dan de enige was met zo'n neus....
ik ben een moeder, weet alleen niet hoe ik mijn nickname kan wijzigen.

ik ben er zelf nooit onzeker over geweest ik vind ze gewoon niet mooi bij mijzelf.

als mijn zoon later indd ergens onzeker over is wil ik dat hij hier goed over na denkt, en zoiezo de pubertijd periode neem ik niet voor lief, want dan vind bijna ieder kind zichzelf lelijk te dik te dun etc.

als hij ouder word en ze dan nog steeds niets vind kunnen we het er over hebben.

ik ben alleenstaande moeder en mijn zoon heeft geen contact met zijn vader. dit omdat zijn vader dat niet meer wil. en ja hij kan ook zijn neus of oren krijgen en dan is hij ook de enige met dat lichaamsdeel.

ieder mens is uniek op zijn manier. ik zou dit nooit doen zonder hier goed overnagedacht te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven