Standaart in de handtas
woensdag 19 april 2017 om 12:09
Hi allemaal,
Wat hebben jullie standaard in je handtas zitten met uitzondering de portemonnee. Mijn vriend vindt dat ik ontzettend veel in mijn handtas altijd mee heb. Ik dacht wel leuk om een topic te openen hier over om te vergelijken.
Ik zelf heb altijd in mijn handtas: deoderant, parfum, droogshampoo.lippenbalsem, zakdoekjes, haarborstel, handcreme, lippenstift, haarelastiekjes.
Wat hebben jullie standaard in je handtas zitten met uitzondering de portemonnee. Mijn vriend vindt dat ik ontzettend veel in mijn handtas altijd mee heb. Ik dacht wel leuk om een topic te openen hier over om te vergelijken.
Ik zelf heb altijd in mijn handtas: deoderant, parfum, droogshampoo.lippenbalsem, zakdoekjes, haarborstel, handcreme, lippenstift, haarelastiekjes.
woensdag 19 april 2017 om 12:12
Agenda, portemonnee, en van die dingen voor pasjes. telefoon, sleutels, zakdoekjes, leesbril en handcreme. Vaak ook een map met een kladblok, visitekaartjes en dergelijke voor mijn werk. Ik zeul dan ook met een enorm geval.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 19 april 2017 om 12:15
Wat ik altijd bij me heb behalve portemonnee: sleutels, telefoon, tissues, zonnebril en water. Niet perse allemaal in een tas, ook vaak in jaszakken.
Ik gebruik geen make-up, scheelt een hoop gedoe Deo doe ik 's ochtends voordat ik wegga en mijn haar ook.
oh ja, opvouwbaar tasje heb ik ook voor eventuele boodschap onderweg naar huis.
Ik gebruik geen make-up, scheelt een hoop gedoe Deo doe ik 's ochtends voordat ik wegga en mijn haar ook.
oh ja, opvouwbaar tasje heb ik ook voor eventuele boodschap onderweg naar huis.
woensdag 19 april 2017 om 12:20
Standaart ?
Portemonnee, telefoon, sleutels, pennen, opschrijfboekje, sigaretten, visitekaartjes, lipgloss, handenwasspul, zonnebril, leesbril, tampons en verder héél veel losse muntjes, papiertjes, boodschappenlijstjes en snoepjes/ troep van kinderverjaardagen die in mijn tas belanden en er pas bij een grote schoonmaak weer uitkomen.
Portemonnee, telefoon, sleutels, pennen, opschrijfboekje, sigaretten, visitekaartjes, lipgloss, handenwasspul, zonnebril, leesbril, tampons en verder héél veel losse muntjes, papiertjes, boodschappenlijstjes en snoepjes/ troep van kinderverjaardagen die in mijn tas belanden en er pas bij een grote schoonmaak weer uitkomen.
woensdag 19 april 2017 om 12:27
Grote tas: Portomonnaie, zonnebril, telefoon, sleutels, e-reader, visitekaartjes, laptop, powerbank, opschrijfboekje, pen, paracetamol, geurtje, lippenstift, handcreme, dagcreme, reservepanty, haarborstel, haarschuifjes, haarlak.
Medium tas: Portomonnaie, zonnebril, telefoon, sleutels, e-reader, lippenstift
Avondtas: Pasjes, telefoon, sleutels, lippenstift
Medium tas: Portomonnaie, zonnebril, telefoon, sleutels, e-reader, lippenstift
Avondtas: Pasjes, telefoon, sleutels, lippenstift
woensdag 19 april 2017 om 12:31
Naar kantoor of als met de kinderen op stap:
Portemonnee, telefoon, make-up, deo, natte doekjes voor kleverige kinderhandjes, nagelvijl, pepermuntjes, nagellak, tandenstokers, zakdoekjes, koptelefoon, pleisters, powerbank, oplaadsnoer, zonnebrand, haarklem, elastiekjes, handcreme, lippenbalsem, pennen, tablet, laptop, opvouwbaar tasje
Ff snel de stad in:
Portemonnee, telefoon, lippenbalsem, pepermunt
Man hier zeurde ook over belachelijk volle tas, tot hij er achter kwam dat het best handig is dat ik pleisters mee heb, natte doekjes en andere meuk.
Portemonnee, telefoon, make-up, deo, natte doekjes voor kleverige kinderhandjes, nagelvijl, pepermuntjes, nagellak, tandenstokers, zakdoekjes, koptelefoon, pleisters, powerbank, oplaadsnoer, zonnebrand, haarklem, elastiekjes, handcreme, lippenbalsem, pennen, tablet, laptop, opvouwbaar tasje
Ff snel de stad in:
Portemonnee, telefoon, lippenbalsem, pepermunt
Man hier zeurde ook over belachelijk volle tas, tot hij er achter kwam dat het best handig is dat ik pleisters mee heb, natte doekjes en andere meuk.
woensdag 19 april 2017 om 12:33
Standaard in mijn tas (ongeacht welke tas ik bij me heb): portemonnee, telefoon, sleutels, zakdoekjes, een pen, lippenbalsem, een telefoonoplader en hondenkoekjes.
In mijn grote werktas zit ook nog altijd een schijfmap, flossdraad, deo, nagelvijl, kleine haarborstel, oordopjes, paracetamol, agenda, notitieboekje, een pasjesding, cadeaubonnen die ik nu toch echt eens ga uitgeven, een opvouwbaar tasje, een puzzelboekje voor je weet maar nooit en wat kleine troepjes.
En ik me maar afvragen waarom mijn tas toch altijd zo zwaar is...
In mijn grote werktas zit ook nog altijd een schijfmap, flossdraad, deo, nagelvijl, kleine haarborstel, oordopjes, paracetamol, agenda, notitieboekje, een pasjesding, cadeaubonnen die ik nu toch echt eens ga uitgeven, een opvouwbaar tasje, een puzzelboekje voor je weet maar nooit en wat kleine troepjes.
En ik me maar afvragen waarom mijn tas toch altijd zo zwaar is...
anoniem_6362e60a00140 wijzigde dit bericht op 19-04-2017 12:36
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
woensdag 19 april 2017 om 12:36
Zonnebril in een brillendoos, haarborstel, haar elastiekjes, potje labello, lipgloss, foundation, deodorant, spiegeltje, zakdoekjes, intiem doekjes, pasje voor mijn werk, sleutels, pennen, flesje desinfectie, tampons, nagelknipper, nagelvijl, opvouwbare boodschappen tasjes.
Alle pasjes zitten in mijn portemonnee.
Ik dacht dat ik niet zo veel in mijn tas had maar als ik dit zo lees...
Alle pasjes zitten in mijn portemonnee.
Ik dacht dat ik niet zo veel in mijn tas had maar als ik dit zo lees...
woensdag 19 april 2017 om 12:45