Mode & Beauty alle pijlers

Standaart in de handtas

19-04-2017 12:09 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Wat hebben jullie standaard in je handtas zitten met uitzondering de portemonnee. Mijn vriend vindt dat ik ontzettend veel in mijn handtas altijd mee heb. Ik dacht wel leuk om een topic te openen hier over om te vergelijken.

Ik zelf heb altijd in mijn handtas: deoderant, parfum, droogshampoo.lippenbalsem, zakdoekjes, haarborstel, handcreme, lippenstift, haarelastiekjes.
Een klein flesje water, kauwgon, nagelvijl
Dit is mijn motto
eh...sigaretten en mijn sleutels
Agenda, portemonnee, en van die dingen voor pasjes. telefoon, sleutels, zakdoekjes, leesbril en handcreme. Vaak ook een map met een kladblok, visitekaartjes en dergelijke voor mijn werk. Ik zeul dan ook met een enorm geval.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hangt ook af van welke handtas
Dit is mijn motto
Sleutels, pot kauwgom, zonnebril, zakdoekjes, borstel, mobiel, opvouwbare tasjes, spiegeltje. Hij is dus zwaar!
Rugtas ipv handtas. Telefoon, portemonnee, sleutels, dagboek, pen en allemaal bonnetjes en muntjes op de bodem.
Wat ik altijd bij me heb behalve portemonnee: sleutels, telefoon, tissues, zonnebril en water. Niet perse allemaal in een tas, ook vaak in jaszakken.

Ik gebruik geen make-up, scheelt een hoop gedoe Deo doe ik 's ochtends voordat ik wegga en mijn haar ook.

oh ja, opvouwbaar tasje heb ik ook voor eventuele boodschap onderweg naar huis.
Kleine tas: portemonnee, zakdoekjes en telefoon.

Grote tas: portemonnee, zakdoekjes, lippembalsem, elastiekjes, makeup, kladblok, pen, deo, telefoon, mn lunch. (Neem k meer mee voor t werk.
Een woordenboek zodat ik weet hoe ik standaard moet schrijven

Daarnaast altijd sleutels, geld en telefoon. De rest afhankelijk van de situatie.
Standaart ?

Portemonnee, telefoon, sleutels, pennen, opschrijfboekje, sigaretten, visitekaartjes, lipgloss, handenwasspul, zonnebril, leesbril, tampons en verder héél veel losse muntjes, papiertjes, boodschappenlijstjes en snoepjes/ troep van kinderverjaardagen die in mijn tas belanden en er pas bij een grote schoonmaak weer uitkomen.
Ik gebruik zelden een handtas, alleen als het mooi weer is en ik zonder jas naar buiten kan. Dan moet ik toch ergens die portemonnee laten. Dat dus, mijn telefoon, en mijn huissleutels. That's it.
sleutels, lippenstift, spiegeltje, geurtje, deo, haarknipjes, kauwgom, sigaretten,
My life, my way
Portemonnee, secret pasjes houder, opvouwbaar tasje, mini deo, mini haarborstel, lipgloss of stift, een pen, smintjes en sleutels
Portemonnee, telefoon, mini deo, handcreme, lippenbalsem, paracetamol en een pakje zakdoekjes. Dat was het wel. Oh en een powerbank :-)
Maar vier dingen: telefoon, portemonee, sleutels, lippenstift.
Grote tas: Portomonnaie, zonnebril, telefoon, sleutels, e-reader, visitekaartjes, laptop, powerbank, opschrijfboekje, pen, paracetamol, geurtje, lippenstift, handcreme, dagcreme, reservepanty, haarborstel, haarschuifjes, haarlak.

Medium tas: Portomonnaie, zonnebril, telefoon, sleutels, e-reader, lippenstift

Avondtas: Pasjes, telefoon, sleutels, lippenstift
Het is standaard, geen standaart.
Rijbewijs, autopapieren, zakdoekjes, antibacteriële doekjes, kauwgom, sleutel, tampon, losse euro, agenda, pen.
Naar kantoor of als met de kinderen op stap:

Portemonnee, telefoon, make-up, deo, natte doekjes voor kleverige kinderhandjes, nagelvijl, pepermuntjes, nagellak, tandenstokers, zakdoekjes, koptelefoon, pleisters, powerbank, oplaadsnoer, zonnebrand, haarklem, elastiekjes, handcreme, lippenbalsem, pennen, tablet, laptop, opvouwbaar tasje

Ff snel de stad in:

Portemonnee, telefoon, lippenbalsem, pepermunt

Man hier zeurde ook over belachelijk volle tas, tot hij er achter kwam dat het best handig is dat ik pleisters mee heb, natte doekjes en andere meuk.
Standaard in mijn tas (ongeacht welke tas ik bij me heb): portemonnee, telefoon, sleutels, zakdoekjes, een pen, lippenbalsem, een telefoonoplader en hondenkoekjes.

In mijn grote werktas zit ook nog altijd een schijfmap, flossdraad, deo, nagelvijl, kleine haarborstel, oordopjes, paracetamol, agenda, notitieboekje, een pasjesding, cadeaubonnen die ik nu toch echt eens ga uitgeven, een opvouwbaar tasje, een puzzelboekje voor je weet maar nooit en wat kleine troepjes.

En ik me maar afvragen waarom mijn tas toch altijd zo zwaar is...
anoniem_6362e60a00140 wijzigde dit bericht op 19-04-2017 12:36
Reden: toevoeging
% gewijzigd
dubbel
Zonnebril in een brillendoos, haarborstel, haar elastiekjes, potje labello, lipgloss, foundation, deodorant, spiegeltje, zakdoekjes, intiem doekjes, pasje voor mijn werk, sleutels, pennen, flesje desinfectie, tampons, nagelknipper, nagelvijl, opvouwbare boodschappen tasjes.

Alle pasjes zitten in mijn portemonnee.

Ik dacht dat ik niet zo veel in mijn tas had maar als ik dit zo lees...
Telefoon, pinpas, sleutels. Vaak heb ik ook wel een telefoonoplader, powerbank, oordopjes en pijnstillers bij me, maar niet standaard (met een d).
Sowieso altijd mijn sleutels, telefoon, portemonnee, flesje water en telefoonoplader.

Verder ook regelmatig lippenbalsem, kauwgom, makeup, deo, tussendoortje, haarelastiekje, en verder veel kruimels, muntjes en plasticjes/verpakkingen. En een incidentele vergeten boterham of appel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven