Stay on lipstick
zondag 10 juni 2012 om 21:45
's Kijken of jullie me verder kunnen helpen.
Ik had altijd een mooie roze/rode (05) stay on lipstick van Etos.
Zo'n combi-setje van kleur en dan lipgloss voor erover heen.
Nu wil het geval dat ze én gestopt zijn met de set met lipgloss én gestopt zijn met die kleur.
Ze hebben nog wel een combi-set van kleur met een soort stick (meer labello-achtig zeg maar) om de lippen weer zacht te maken. Maar dat bevalt me helemaal niet. En ze hebben ook niet meer de goede kleur.
Heeft iemand tips voor een goede vervanging?
Het liefst ook nog in dezelfde prijscategorie.
Ik had altijd een mooie roze/rode (05) stay on lipstick van Etos.
Zo'n combi-setje van kleur en dan lipgloss voor erover heen.
Nu wil het geval dat ze én gestopt zijn met de set met lipgloss én gestopt zijn met die kleur.
Ze hebben nog wel een combi-set van kleur met een soort stick (meer labello-achtig zeg maar) om de lippen weer zacht te maken. Maar dat bevalt me helemaal niet. En ze hebben ook niet meer de goede kleur.
Heeft iemand tips voor een goede vervanging?
Het liefst ook nog in dezelfde prijscategorie.
zondag 10 juni 2012 om 22:04
Absoluut fantastisch, deze twee fasen lippenstift. Kost ongeveer 17 euro, maar je hebt er de hele dag geen omkijken meer naar. Probeer een aanbieding te zoeken, ik heb gewacht tot Kruidvat zo'n twee stuks make-up halen, één betalen actie had.
http://www.maxfactor.nl/n ... ipfinityRange/detail.aspx
http://www.maxfactor.nl/n ... ipfinityRange/detail.aspx
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 10 juni 2012 om 22:04
Edit: @ Tickel:
Hey bedankt, dat is in elk geval niet helemaal de kleur die ik zoek.
Maar de "Burgundy" uit jouw link komt wel heel dichtbij.
Ik ben ook wel erg benieuwd naar ervaringen.
Blijft het wel echt lang zitten?
Die van de Etos bleef echt zitten, behalve als je iets vets eet, maar dat is logisch bij dat soort lipsticks vind ik.
Overigens heb ik nu een ander kleurtje van de Etos (bij gebrek aan beter...) en die blijft vreemd genoeg minder goed zitten. Iemand enig idee hoe dat kan?
Hey bedankt, dat is in elk geval niet helemaal de kleur die ik zoek.
Maar de "Burgundy" uit jouw link komt wel heel dichtbij.
Ik ben ook wel erg benieuwd naar ervaringen.
Blijft het wel echt lang zitten?
Die van de Etos bleef echt zitten, behalve als je iets vets eet, maar dat is logisch bij dat soort lipsticks vind ik.
Overigens heb ik nu een ander kleurtje van de Etos (bij gebrek aan beter...) en die blijft vreemd genoeg minder goed zitten. Iemand enig idee hoe dat kan?
zondag 10 juni 2012 om 22:10
quote:Demissionair schreef op 10 juni 2012 @ 22:08:
Die van Max blijft echt de hele dag zitten en moet 's avonds echt poetsen om het eraf te krijgen. Perfect dus. Alleen voelen mijn lippen wel gauw droog aan.
Dus ondanks de topcoat nog steeds droge lippen?
Is die topcoat een gloss of zo'n stick zoals nu bij die van de Etos?
Oh, ik zie het al, een stick.
Zou het uit dezelfde fabriek komen soms?
Die van Max blijft echt de hele dag zitten en moet 's avonds echt poetsen om het eraf te krijgen. Perfect dus. Alleen voelen mijn lippen wel gauw droog aan.
Zou het uit dezelfde fabriek komen soms?
zondag 10 juni 2012 om 22:13
quote:snoesje666 schreef op 10 juni 2012 @ 22:04:
Absoluut fantastisch, deze twee fasen lippenstift. Kost ongeveer 17 euro, maar je hebt er de hele dag geen omkijken meer naar. Probeer een aanbieding te zoeken, ik heb gewacht tot Kruidvat zo'n twee stuks make-up halen, één betalen actie had.
http://www.maxfactor.nl/n ... ipfinityRange/detail.aspxDaar kreeg ik dus onwijs droge lippen van, moest echt heel vaak de topcoat opbrengen.
http://www.maxfactor.nl/n ... ipfinityRange/detail.aspxDaar kreeg ik dus onwijs droge lippen van, moest echt heel vaak de topcoat opbrengen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 10 juni 2012 om 22:14
quote:Demissionair schreef op 10 juni 2012 @ 22:08:
Die van Max blijft echt de hele dag zitten en moet 's avonds echt poetsen om het eraf te krijgen. Perfect dus. Alleen voelen mijn lippen wel gauw droog aan.Poetsen hoeft niet, gewoon wat labello gebruiken, of gezichtscreme. Maar zonder topcoat had ik ook last van "trekkende" lippen, en de topcoat verdwijnt wel erg snel vind ik.
Die van Max blijft echt de hele dag zitten en moet 's avonds echt poetsen om het eraf te krijgen. Perfect dus. Alleen voelen mijn lippen wel gauw droog aan.Poetsen hoeft niet, gewoon wat labello gebruiken, of gezichtscreme. Maar zonder topcoat had ik ook last van "trekkende" lippen, en de topcoat verdwijnt wel erg snel vind ik.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 10 juni 2012 om 22:15
quote:courage_ schreef op 10 juni 2012 @ 22:10:
[...]
Zou het uit dezelfde fabriek komen soms?Stick inderdaad, maar nog steeds het gevoel droge lippen. Desondanks gebruik ik de Max elke keer toch, omdat het zo verdomde makkelijk is en me nooit zorgen hoef te maken of mijn lipstick goed zit ja dan nee.
[...]
Zou het uit dezelfde fabriek komen soms?Stick inderdaad, maar nog steeds het gevoel droge lippen. Desondanks gebruik ik de Max elke keer toch, omdat het zo verdomde makkelijk is en me nooit zorgen hoef te maken of mijn lipstick goed zit ja dan nee.
zondag 10 juni 2012 om 22:16
quote:Tickel schreef op 10 juni 2012 @ 22:14:
[...]
Poetsen hoeft niet, gewoon wat labello gebruiken, of gezichtscreme. Maar zonder topcoat had ik ook last van "trekkende" lippen, en de topcoat verdwijnt wel erg snel vind ik.Inderdaad, die topcoat is snel weg. Ga je tip vanavond meteen toepassen, Dank je!
[...]
Poetsen hoeft niet, gewoon wat labello gebruiken, of gezichtscreme. Maar zonder topcoat had ik ook last van "trekkende" lippen, en de topcoat verdwijnt wel erg snel vind ik.Inderdaad, die topcoat is snel weg. Ga je tip vanavond meteen toepassen, Dank je!
zondag 10 juni 2012 om 22:19
Helaas gaat er bij Etos huismerk vaak vanalles uit. Er komen dan nieuwe kleurseries. We krijgen er vaak klachten over. (Werk bij E).
Wil je echt een setje, dus met gloss erbij?
Ik ben zelf heel tevreden over de lipstick van Bourjois. Blijven erg lang zitten en voor de glans zou je eventueel een gewone gloss erover heen kunnen doen.
De Lipfinity van Max Factor is ook fijn, mijn schoonmoeder loopt er mee weg. Vanaf morgen in de aanbieding voor een tientje.
Daar zit wel een topcoat bij.
Wil je echt een setje, dus met gloss erbij?
Ik ben zelf heel tevreden over de lipstick van Bourjois. Blijven erg lang zitten en voor de glans zou je eventueel een gewone gloss erover heen kunnen doen.
De Lipfinity van Max Factor is ook fijn, mijn schoonmoeder loopt er mee weg. Vanaf morgen in de aanbieding voor een tientje.
zondag 10 juni 2012 om 22:20
Mijn ervaring is dat de stay on lipsticks met iets van olie heel goed weg te halen zijn. Ik heb één of andere eye make up remover gebaseerd op olie (die ik never nooit voor mijn ogen gebruik want dan heb ik er de dag erna nog steeds last van), die gebruik ik voor de lipstick.
En bij gebrek aan heb ik ook wel eens slaolie gebruikt. Werkt als een tierelier.
En bij gebrek aan heb ik ook wel eens slaolie gebruikt. Werkt als een tierelier.
zondag 10 juni 2012 om 22:23
quote:Kuzu schreef op 10 juni 2012 @ 22:19:
Helaas gaat er bij Etos huismerk vaak vanalles uit. Er komen dan nieuwe kleurseries.
Ja jammer hè! Heb m'n beklag ook al gedaan.
quote:Wil je echt een setje, dus met gloss erbij?
Nee, hoef niet persé een setje, gewoon stay on (hele dag).
Is dat met die van Bourjois ook het geval? Of moet je die toch meerdere keren per dag bijwerken?
quote:
Hey, goeie tip!
Enig idee of die ook zo'n mooie roze/rode (redelijk fel) bij hebben zitten?
Helaas gaat er bij Etos huismerk vaak vanalles uit. Er komen dan nieuwe kleurseries.
quote:Wil je echt een setje, dus met gloss erbij?
Is dat met die van Bourjois ook het geval? Of moet je die toch meerdere keren per dag bijwerken?
quote:
Hey, goeie tip!
zondag 10 juni 2012 om 22:24
zondag 10 juni 2012 om 22:36
quote:courage_ schreef op 10 juni 2012 @ 22:23:
[...]
[...]
[...]
Hey, goeie tip!
Bij mij blijven die van Bourjois de hele dag zitten. Terwijl ik heel veel praat, eet en drink.
Ja Max heeft ook rood en roze. Of je de felheid goed vind moet je zelf maar even kijken.
Morgen een tientje dus! Scheelt een stuk!
[...]
[...]
[...]
Hey, goeie tip!
Bij mij blijven die van Bourjois de hele dag zitten. Terwijl ik heel veel praat, eet en drink.
Ja Max heeft ook rood en roze. Of je de felheid goed vind moet je zelf maar even kijken.
Morgen een tientje dus! Scheelt een stuk!
maandag 11 juni 2012 om 19:10
Okay, vandaag inderdaad de MF gehaald voor een tientje.
Kleur: 120.
In het echt is het een mooiere kleur dan op de afbeelding, maar het is een indicatie. De avond-eten test is al geslaagd, hoewel ik wel iets voorzichtiger at dan normaal. Gelukkig is deze top coat stick wat zachter dan die van de Etos, dus voelt tot nu toe wel okay aan op mijn lippen.
's Kijken hoe het zich morgen de hele dag houdt!
Kleur: 120.
In het echt is het een mooiere kleur dan op de afbeelding, maar het is een indicatie. De avond-eten test is al geslaagd, hoewel ik wel iets voorzichtiger at dan normaal. Gelukkig is deze top coat stick wat zachter dan die van de Etos, dus voelt tot nu toe wel okay aan op mijn lippen.
's Kijken hoe het zich morgen de hele dag houdt!
maandag 11 juni 2012 om 19:23
Zat toevallig ook de kleuren van MF http://www.maxfactor.nl/n ... tyRange/shade_corals.aspx te bekijken. Heb diezelfde kleur van de Etos gehad en toen ik weer ging kijken toen was er alleen nog maar bruinig. Volgens mij waren ze eerst ook fors duurder.
Ik vind het wel een leuke site van MF. Daar had ik ook meerdere kleuren van, maar die zijn zo oud dat ik ze niet meer durf te gebruiken.
Ik vind het wel een leuke site van MF. Daar had ik ook meerdere kleuren van, maar die zijn zo oud dat ik ze niet meer durf te gebruiken.