Mode & Beauty alle pijlers

Stijlborstel?

18-03-2017 09:31 40 berichten
Wie heeft ervaring met stijlborstels?

Ik heb van mezelf behoorlijk pluizig haar, altijd al gehad, en is niet echt goed te temmen met de smeerseltjes die er te krijgen zijn. Dus voel ik me gedwongen die eeuwige paardenstaart maar weer tevoorschijn te toveren.

Laatst is bij mij een stijlborstel gedemonstreerd en toen was het dus wel in bedwang te houden.

Dus nu zit ik eraan te denken om er 1 aan te schaffen, maar er komen dan zoveel vragen bij me op. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

- Houdt het de hele dag een beetje fatsoenlijk?

- Verkoopster die het demonstreerde zei dat het niet schadelijk was, omdat je je haar niet tussen 2 platen perst. Is het inderdaad beter? Lijkt mij namelijk dat het haar toch wel iets uitdroogt.

- Wat is een beetje een goede stijlborstel, want je kunt te kust en te keur qua soorten, maten en prijzen.

Kortom, ik kom een beetje om in de jungle die 'stijlborstel' heet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 18 maart 2017 @ 14:26:

[...]

Ja klopt, van de action

Thanx voor het test-verslag...

Ik ga morgen ook eens kijken bij de action voor zo'n borstel!
Don't cry, buy a bag and move on.
quote:daenerys79 schreef op 18 maart 2017 @ 14:45:

[...]

Thanx voor het test-verslag...

Ik ga morgen ook eens kijken bij de action voor zo'n borstel!Graag gedaan. Nu ben ik ook benieuwd wat jij ervan vindt als je 'm haalt
quote:mama_lin schreef op 18 maart 2017 @ 15:58:

[...]

Graag gedaan. Nu ben ik ook benieuwd wat jij ervan vindt als je 'm haaltIk zal het hier zeker even komen vertellen
Ik heb er één op Amazon gekocht van het merk Asavea. Echt ideaal. Hij is eigenlijk voor mijn dochter maar ik denk dat ik hem vaker gebruik!
Zoals beloofd een voor-na foto.

Deze is na de gewone borstel

Dit is na de stijlborstel

Het is bijna overbodig om te zeggen dat ik er erg blij mee ben.
Wauw!!!!!!

Ik ga er ook eentje aanschaffen!
Jee dat ziet er goed uit, ga hem morgen ook maar eens halen
Wat mooi!

Zou deze echt niet werken op krullen? Ik heb niet van die kleine krullen, meer grote krullen, en mijn haar is (helaas) minder dik geworden.
Wat denk je... uitverkocht bij de action....

Morgen misschien even naar de grote action en kruidvat in de stad.
Ik heb grove krullen/slag in mijn haar en mijn haar wordt er redelijk stijl van, maar de pluis is niet helemaal weg en het is niet super stijl. Bij de aanzet/wortel blijft de pluis, daar krijg ik het echt niet stijl.
quote:daenerys79 schreef op 19 maart 2017 @ 15:36:

Wat denk je... uitverkocht bij de action....

Morgen misschien even naar de grote action en kruidvat in de stad.Balen!
Heet zo'n ding een stijl- of een steilborstel? Je maakt je haar steil, maar stylet het natuurlijk ook. Steilborstel staat wel gek.
Ik heb mijn styleborstel vandaag voor het eerst gebruikt, ik heb een Elitebrush gekocht.

Mijn bevindingen: echt geweldig! Met heel weinig moeite wordt het heel mooi glad. Het gaat sneller, en ik heb het idee doordat je het niet tussen die platen klemt en trekt, dat het echt beter voor je haar is. Veel vriendelijker manier van steil maken.

I love it!
quote:MinkeDeWit schreef op 19 maart 2017 @ 18:52:

Heet zo'n ding een stijl- of een steilborstel? Je maakt je haar steil, maar stylet het natuurlijk ook. Steilborstel staat wel gek.Bij Bol moet je als zoekterm 'heteluchtborstel' invoeren
quote:Perzina schreef op 26 maart 2017 @ 12:39:

Ik heb mijn styleborstel vandaag voor het eerst gebruikt, ik heb een Elitebrush gekocht.

Mijn bevindingen: echt geweldig! Met heel weinig moeite wordt het heel mooi glad. Het gaat sneller, en ik heb het idee doordat je het niet tussen die platen klemt en trekt, dat het echt beter voor je haar is. Veel vriendelijker manier van steil maken.

I love it! Leuk! Ik gebruik m ook met heel veel plezier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven