Mode & Beauty alle pijlers

stoere vrouw

01-02-2015 16:51 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
hmm misschien is deze beter als topicstarter : wat voor kleding dragen jullie en waarom ?

ik ben een stoere vrouw met kort haar ,wijde kleding een bril en ik draag zelden make up.
Doe es een foto?

En op ieder potje pas een dekseltje toch.
Mwah, dat zal wel meevallen. Ik denk dat het aan je interpunctie ligt.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Als je verzorgd bent is ook belangrijk toch. Waarom geen make up? Geen zin in of tijd voor? En waarom weide kleding? Onzekerheid?

Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Vind het wel altijd zonde als ik mensen zie die er veel beter uit kunnen zien dan dat ze nu doen. Ik besteed best veel aandacht en geld aan mijn uiterlijk. Maar ieder heeft zo zijn ding als je maar gelukkig bent.
Tja, voor ieder type vrouw is wel een man te vinden. Wat doe jezelf om in contact te komen met mannen?
Altijd luisteren naar je omgeving
wijde kleding is comfortabel ,make up tja vind ik niet echt relaxt heel af en toe

nagellak vind ik wel weer heel leuk
Ja misschien kun je het eens proberen wat vrouwelijkere kleding die je vormen laat doen. Mascara, blush en lippenstift. Als het niet bevalt dan kleed je je weer zoals jij dat wilt. Maar je moet het voor jezelf doen niet voor een man.
quote:lolly-pop schreef op 01 februari 2015 @ 16:56:

Tja, voor ieder type vrouw is wel een man te vinden. Wat doe jezelf om in contact te komen met mannen?Hier ben ik het mee eens. Ik vind niet dat je jezelf moet veranderen om meer kans te maken bij de mannen. Je voelt je nou eenmaal prettiger in wijde kleding / zonder make-up en het is een beetje gek om je anders voor te doen dan je bent.

Vrouwen zijn zelden stoer..die gedragen zich stoer..omdat ze eigenlijk heel onzeker zijn. Kleding die niet echt aansluit? Je wilt je lichaam verbergen.. kort haar kan super staam bij een vrouw..maar wel gestyled..and make up is geen must natuurlijk..

Ik denk inderdaad dat je weinig kans maakt..als je geen tijd in jezelf steekt..waarom zou je dan tijd in een ander steken?
Je omgeving spoort niet. Wat is dat voor opmerking?!

Als je je ineens gaat kleden en in de make-up steekt zoals je omgeving van je verwacht, ben je jezelf niet meer, en dat lijkt me toch wel een voorwaarde om jezelf goed te voelen, ook in een relatie!

Edit: hier kort haar en bijna wonend in jeans, en genoeg aandacht hoor!
"ik ben een stoere vrouw met kort haar"

... rood geverfd kort haar?
quote:depster schreef op 01 februari 2015 @ 17:06:

Vrouwen zijn zelden stoer..die gedragen zich stoer..omdat ze eigenlijk heel onzeker zijn. Kleding die niet echt aansluit? Je wilt je lichaam verbergen.. kort haar kan super staam bij een vrouw..maar wel gestyled..and make up is geen must natuurlijk..

Ik denk inderdaad dat je weinig kans maakt..als je geen tijd in jezelf steekt..waarom zou je dan tijd in een ander steken?

ik ben wel onzeker ja dat klopt maar niet in zoverre dat ik wijde kleding niet relaxt vind als ik moet kiezen tussen een skinny en een joggingbroek of een skatebroek tja doe mij het laatste maar

en kort haar ? lekker praktisch

het staat idd mooi bij anderen maar voor mij ja waarom ?alleen om een man aan te trekken
Ontmoet je ze wel, die mannen? Als je ze niet tegenkomt, kom je er sowieso niet achter of ze je leuk vinden of niet.
quote:daria26 schreef op 01 februari 2015 @ 17:09:

[...]

ik ben wel onzeker ja dat klopt maar niet in zoverre dat ik wijde kleding niet relaxt vind als ik moet kiezen tussen een skinny en een joggingbroek of een skatebroek tja doe mij het laatste maar

en kort haar ? lekker praktisch

het staat idd mooi bij anderen maar voor mij ja waarom ?alleen om een man aan te trekkenZou je hert anders laten groeien dan? Meid, je straalt pas positiviteit uit als je enigszins lekker in je vel zit. En als dat is met baggy kleding en een leuk kort koppie dan is dat toch prima? Want dat ben jij, zo voel jij je het lekkerst. Een bij jou passende leuke vent komt dan ook wel.
Ik weet niet wat stoer is voor een vrouw. Dat je zelf je stekker repareert of nee zegt tegen je man als hij zin heeft en jij niet, of is het kort pittig rood haar, of een tatoeage, of dat je een man aan zijn dinges je huis in trekt als hij aanbelt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Over het algemeen zullen mannen misschien niet een vrouw met kort haar en wijde kleding zonder make up beschrijven als het soort vrouw waar ze zich tot aangetrokken voelen nee. Maar dat betekent niet dat je nooit een man zult vinden (daarbij zijn er massa's mannen wiens vrouw pas na jaren relatie het haar kortwiekte en de mascara links liet liggen en velen zijn nog steeds samen ). Boven alles heb je er niks aan om je op een manier te gaan presenteren waar jij je niet prettig bij voelt.
Misschien maak je bij minder mannen een kans,

maar wel een grotere kans op een man die bij je past?
Inderdaad rare opmerking van je omgeving. Maar ik neem aan dat ze het beste met je voor hebben.

Konden ze ook uitleggen wat ze precies met die opmerking bedoelen?

Of vinden ze het niet erg verzorgd of zo?

Ik bedoel ik zit nu ook in de relaxmodus, lees makkelijke broek aan, geen make-up en haar omhoog. Maar zo ga ik niet de stad in snap je?
bedoelen ze zo iets?
Weet je, ik heb sinds ik mij man ken mijn haar van super kort naar schouder lang en weer terug gehad. Ook is mijn kleding stijl wel eens veranderd (behalve die eeuwige jeans dan ), maar mijn ervaring is toch echt dat hij me het aantrekkelijkst vindt als ik me goed voel met hoe ik er uit zie. En ook bij anderen merk ik dat. Kleding en kapsel worden misschien wel te over raded.
quote:lavendel78 schreef op 01 februari 2015 @ 17:44:

bedoelen ze zo iets?

nou ja ,dat draag ik altijd behalve de knot

ik heb nu een semi strakke joggingbroek aan satijnachtig zonder de glans,kisten paars/wit (streepjes)

truitje met een strikje en haar dat net niet in mijn op mijn schouders valt en rode naggellak

en een nepleren jack

af en toe draag ik ook een klassieke hoge hoed

dus nee geen lekker wijf kleding
hmm misschien is deze beter als topicstarter : wat voor kleding dragen jullie en waarom ?
Als het hier in Nederland niet lukt kun je altijd nog uitwijken naar Amerika. Als ik soms in de Maury show zie wat voor types vrouwen daar best nog knappe mannen aan de haak slaan...

Maar even serieus... Op ieder potje past inderdaad een dekseltje, klinkt heel cliché maar het is wel zo. Maar ja, dan moet je wel net dat dekseltje tegenkomen. Los daarvan hoeft het uiterlijk niet perse mee te spelen, als iemand bijvoorbeeld geen gevoel voor humor is of altijd maar zwaar op de hand dan kan dat ook een afknapper zijn.
[quote]daria26 schreef op 01 februari 2015 @ 17:50:

[...]

nou ja ,dat draag ik altijd behalve de knot

ik heb nu een semi strakke joggingbroek aan satijnachtig zonder de glans,kisten paars/wit (streepjes)

truitje met een strikje en haar dat net niet in mijn op mijn schouders valt en rode naggellak

en een nepleren jack

af en toe draag ik ook een klassieke hoge hoed

Dat klinkt als verzorgd hoor! Maar ook wat anders dan de gemiddelde vrouw. En dat is toch helemaal niet erg. Waarschijnlijk val jij ook niet op de gemiddelde man ;)

In iedergeval roep je niet snel makkelijk verkeerde verwachtingen over je af.

heb je wel vaak aanspraak enz van mannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven